^Art^Johansen Skrevet 11. januar 2003 Del Skrevet 11. januar 2003 EP-8RDA+ vs Microstar K7N2-L hvorfor kjøpe epox kortet når msi kortet har bedre spesifikasjoner å er billigere, noen som kan hjelpe meg med dette spørsmålet. Lenke til kommentar
^Art^Johansen Skrevet 11. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2003 stabilitet er det viktigste, bruker pc til mye spill. akkurat nå har jeg dette kortet Elitegroup K7S5A V3.X men for masse feil med det, iallefall tror jeg det er hk som gjør det. blåskjerm med irql no less. + fler. klarer heller ikke å flashe biosen. derfor har jeg tenkt til å kjøpe meg et nytt hk. men lurer derfor på hva som er forskjellen på msi og epox. har hørt at msi ikke er det beste merket?? Lenke til kommentar
scirocco Skrevet 11. januar 2003 Del Skrevet 11. januar 2003 Forandre overskriften og formuler deg bedre, så får du kanskje flere svar også ... Lenke til kommentar
Robin B Skrevet 11. januar 2003 Del Skrevet 11. januar 2003 EP-8RDA+ vs Microstar K7N2-L hvorfor kjøpe epox kortet når msi kortet har bedre spesifikasjoner å er billigere, noen som kan hjelpe meg med dette spørsmålet. Den får du begrunne bedre,hvilke spes er bedre på Microstar ???????? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 11. januar 2003 Del Skrevet 11. januar 2003 Epox leverer rene kvalitets produkter etter mine erfaring. Raske med BIOS oppdateringe og levere meget gode kort. MSI har litt frynset rykte desverre og en god del er nokk irritert på dem her på forumet. Men for all del, de lager meget gode kort de også. Lenke til kommentar
8===D Skrevet 11. januar 2003 Del Skrevet 11. januar 2003 MSI er søppel. der har du grunn. Lenke til kommentar
muahahaha Skrevet 11. januar 2003 Del Skrevet 11. januar 2003 Hva med og begrunne for en som er usikker på hva han skal velge hvorfor det er søppel? Personlig har jeg hatt MSI før og er ikke ufornøyd med det hovedkortet jeg hadde... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå