Gå til innhold

Medison - laptop til under tusenlappen


Jon_

Anbefalte innlegg

Kom over denne linken der de selger en laptop for litt over 900 kr ($ 150).

http://www.medison.se/index.html

 

Syns jo dette er litt mistenkelig, selv om spesifikasjonene er rimelig svake.

 

* Intel® Celeron 1.5 GHz CPU

* 14" Widescreen X-bright LCD

* 256 MB Ram memory

* 40 GB Hard Drive

* 802.11g Wireless LAN

* Optimized Linux operating system

* Pre-installed office and multimedia applications

 

Virker som om dette er et svensk firma.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvor kan jeg få kjøpt med ekstra ram? Har de en sånn funksjon der man kan velge å f.eks adde 512/1GB ram til (for penger)?.

 

Blir litt sært å sitte på med 256 MB ram.

 

Eller vet noen om hvor man kan kjøpe ram til en laptop som passer i denne lappisen?

Og hvordan man setter inn en rambrikke i en laptop :).

Lenke til kommentar

har snust en smule rundt, og ting peker i alle retninger.

 

firmaet som selger den virker som dem har hatt å gjøre med forskjellige universitet i sverige, men utover det er det meste i tåka.

 

alt i alt ser det ut som folk går etter føre var prinsippet på den her. om det faktisk er sant og en får den til nevnte pris kommer jeg til å legge inn en bestilling fort som F. men innen den tid så venter jeg på at expansys skal få inn flere 770, om det er i det hele tatt mulig...

Lenke til kommentar
Hvor kan jeg få kjøpt med ekstra ram? Har de en sånn funksjon der man kan velge å f.eks adde 512/1GB ram til (for penger)?.

 

Blir litt sært å sitte på med 256 MB ram.

 

Eller vet noen om hvor man kan kjøpe ram til en laptop som passer i denne lappisen?

Og hvordan man setter inn en rambrikke i en laptop :).

9144305[/snapback]

 

Såvidt jeg skjønte det, selger de maskinen slik den er.

 

Å kjøpe ekstra minne selv er uansett billigere.

 

Hvordan sette i mer minne?

Man åpner en luke eller skrur ut tastaturet og setter inn en ddr sodimm pc3200 brikke.

Lenke til kommentar

 

DETTA VILL NI LÄSA!

 

Då min vän informerade mig om att det debaterades häftigt ang. Medisons datorer här så kändes det som min plikt att informera om detta.

 

Jag beställde (och betalade) för en sån här dator i Mars men har inte fått den ännu, kontakt med företaget har inte varit lättare att få. Flera gånger har jag mailat & ringt (det fanns ett telefonnr på sidan tidigare) men bara blivit vidarekopplad & aldrig kommit fram.

I början fick jag tag på någon som bad om ursäkt för dröjesmålet & lovade att datorn skulle komma vilken dag som helst... Det var nu 2 månader sen det svaret gav mig lite nytt hopp för stunden... & sen dess = inget svar

 

Det känns som att chansen är väldigt liten att jag någonsin kommer få se denna dator, men om nu det nu mot förmodan inte är en bluff så borde ju vi som redan väntat 4mån & dessutom betalat mer få datorerna först?

 

Så här i efterhand känner man sig ju lite dum när man sitter här & läser inlägg från er som undersökt företaget & sett att det ser skumt ut men samtidigt så förväntar man sig ju inte att någon journalist ska beröma något som inte funkar.

 

Det har skrivits mycket irrelevanta inlägg i den här tråden, så se nu till att för alla andras skull inte dränka mitt inlägg med massa trams.

Jag har väl inte heller gett upp hoppet riktigt helt så låt nu de som kan uttala sig om företaget & andra som beställt (för länge sen) komma till tals!

Det kanske är lättare att kräva pengarna tillbaka om man går ihop på något vis.

Jag lovar att skriva här direkt om det händer något på min front!

 

Hälsningar från en lite försiktigare, clints

 

Anmäl inlägget | IP: Loggad | Länk

 

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9812398713

Ble henvist til denne tråden.

 

Jeg vil fortsatt peke på at VISA bærer ALLE kostnader og risikoer ved handel over internett. Forbrukeren får tilbake nøyaktig samme sum som evt. ble innbetalt - om varen ikke leveres.

 

Jeg oppfordrer dere derfor til å skissere hvordan personen skal klare å gjennomføre svindel, og hvem den blir ovenfor.

 

Kortselskapet 2CO?

Lenke til kommentar

BUGS_Y skrev; (I tråden som er stengt)

 

"He he da klarte de iallefall å lure deg .. om du leter å leser litt ang dette firmaet å har litt i hodet så skjønner vel alle at dette er en gedigen bløff.. man behøver ikke engang spekulere på en sånn opplagt ting"

 

 

Såså, ikke komme med bemerkninger ang ha litt i hodet,,, roe ned skrivingen din litt her.

 

Før jeg er lurt, så tenker jeg vi venter å ser, og visst jeg er lurt, så kontakter jeg Visa.

 

Utover det så passer du munnbruken din litt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...