tor88 Skrevet 21. juli 2007 Del Skrevet 21. juli 2007 Far og Mor Les dette. Tenk om det var ditt barn. Tenk deg at noe hendte så du ikke kunne ha ditt barn selv. Ville du da at to homosexuelle fikk adoptere han ? Ville du la to homsegubber ha din sønn ? Ville du la to lesber oppdra din datter ? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 21. juli 2007 Del Skrevet 21. juli 2007 Uten problemer. Homser, lesber og andre skeive mennesker er som oftest helt fantastiske mennesker som vil ta FANTASTISK godt vare på ungen sin. Lenke til kommentar
Wubbable Skrevet 21. juli 2007 Del Skrevet 21. juli 2007 Uten problemer. Homser, lesber og andre skeive mennesker er som oftest helt fantastiske mennesker som vil ta FANTASTISK godt vare på ungen sin. 9116829[/snapback] Så imot som jeg er til at homofile/lesbiske adopterer barn, er jeg faktisk enig med deg der Men, det er ikke med det sagt at ungen kommer til å få problemer med mobbing Lenke til kommentar
Patience Skrevet 21. juli 2007 Del Skrevet 21. juli 2007 Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel slik at du unngår at en moderator stenger tråden. Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet..) Lenke til kommentar
CastorFiber Skrevet 21. juli 2007 Del Skrevet 21. juli 2007 (endret) Jeg synes det er merkelig at enkelte har behov for å sette andre i bås, ut fra seksuell legning. Homser/lesper er ikke en homogen gruppe. Hvis man bås- setter mennesker ut fra hvem de har seg med, bør man gå litt i seg selv. Tenk å sortere mennesker ut fra hvem de blir forelsket i, og ikke etter hvem de er. I de fleste tilfeller har man ikke noe med andre menneskers seksual-liv. Har man ikke nok med å passe på sitt eget? Blir omtrent som om jeg skulle mene at mennesker som røyker ikke skal få adoptere, (passiv røyking, lever kort) eller de som bruker penger på Lottokuponger (de kaster bort penger), eller som kjører SUV (de er uansvarlige miljøsvin). Edit- Eller mennesker som er så opptatt av andre menneskers sexliv at de vil regulere hva andre driver med. De kan da umulig være skikket til å ta vare på barn.. Endret 21. juli 2007 av CastorFiber Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 21. juli 2007 Del Skrevet 21. juli 2007 Mobbeproblemene ville opphørt om alle homser fikk adoptere på lik linje med andre, for det er så mange homser som ville adoptert om de fikk sjansen. Det er fordi det er uvanlig at de blir mobbet for det. Om homser fikk adoptere kan man egentlig regne med at en gjennomsnittsklasse ville inneholdt 2-3 unger som hadde to mødre/fedre. Og dermed ville det ikke vært så annerledes. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 21. juli 2007 Del Skrevet 21. juli 2007 Jeg lurer på hva som hadde skjedd om noen laget en tråd "Ville du adoptert vekk ungen din til en neger"? Jeg ser egentlig ikke forskjellen. Lenke til kommentar
Wubbable Skrevet 21. juli 2007 Del Skrevet 21. juli 2007 Jeg lurer på hva som hadde skjedd om noen laget en tråd "Ville du adoptert vekk ungen din til en neger"?Jeg ser egentlig ikke forskjellen. 9117050[/snapback] Hvis alle som mobbet tenkte som deg... Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 21. juli 2007 Del Skrevet 21. juli 2007 Egentlig så skjønner jeg ikke hvordan mobbere tenker, men det er nok fordi jeg har blitt mobbet gjennom hele oppveksten selv (Nei, foreldrene mine er verken homofile eller negre ) Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 21. juli 2007 Del Skrevet 21. juli 2007 Jeg aner ikke hvordan en mobbers hode fungerer, men det jeg har fått høre fra folk som har studert psykologien bak mobbing er at de ikke velger seg ut ofre etter hvordan de skiller seg ut, eller om de skiller seg ut i det hele tatt. De finner feilen etter at de har valgt seg et offer. Anbefaler boken "Jenny" til alle som lurer på mer bak det. "Det er en regle vi får høre helt fra barnehagen; Du er med, du er ikke, du er med, du er ikke. De som ikke er med fra begynnelsen av, kommer nok heller aldri inn i flokken" Lenke til kommentar
tor88 Skrevet 21. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2007 Jeg lurer på hva som hadde skjedd om noen laget en tråd "Ville du adoptert vekk ungen din til en neger"?Jeg ser egentlig ikke forskjellen. 9117050[/snapback] Hvis alle som mobbet tenkte som deg... 9117061[/snapback] Det er snakk om to homoseksuelle. En mann og en kvinne er like gode foreldre uansett hvor de kommer fra Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 21. juli 2007 Del Skrevet 21. juli 2007 Det er snakk om to homoseksuelle.En mann og en kvinne er like gode foreldre uansett hvor de kommer fra 9117093[/snapback] Og det er ikke to gutter? Homser i naturen får adoptere. Du kan se blant endene at de får barn av andre andepar, og de tar MINST like godt vare på sine barn som det heteroendene gjør med sine. Jeg har to kompiser med en datter, og den jenten er seriøst verdens heldigste jente. Hun får vokse opp uten fordommer, med alt hun trenger. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 21. juli 2007 Del Skrevet 21. juli 2007 Det er snakk om to homoseksuelle.En mann og en kvinne er like gode foreldre uansett hvor de kommer fra 9117093[/snapback] Og i mine øyne kan to menn eller to kvinner bli like gode foreldre som en mann og en kvinne. Har du vært borti noen homofile foreldre noen sinne du? Lenke til kommentar
DemoniZer Skrevet 21. juli 2007 Del Skrevet 21. juli 2007 Istedenfor å lage en helt ny diskusjon ut av dette her, fortsett heller diskusjonen her: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=749707 Der er en diskusjon i gang om adopsjon og alt slikt. Lenke til kommentar
Wubbable Skrevet 21. juli 2007 Del Skrevet 21. juli 2007 (endret) Og i mine øyne kan to menn eller to kvinner bli like gode foreldre som en mann og en kvinne. 9117105[/snapback] Kan alle bare akseptere at det er sannheten? (<- Statement, not a question) Problemet er hvordan andre folk ser på det, som vi ser drøssevis av eksempler på her... Endret 21. juli 2007 av Wubbable Lenke til kommentar
tor88 Skrevet 21. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2007 Istedenfor å lage en helt ny diskusjon ut av dette her, fortsett heller diskusjonen her: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=749707 Der er en diskusjon i gang om adopsjon og alt slikt. 9117108[/snapback] Tråden du viser til er for å diskutere legninger. Mitt spørsmål er rettet til Mødre og Fedre. Lenke til kommentar
CastorFiber Skrevet 21. juli 2007 Del Skrevet 21. juli 2007 (endret) Vel, jeg er far til tre stykker, og jeg må innrømme at jeg faktisk ikke skjønner poenget ditt. Hva er problemet? Endret 21. juli 2007 av CastorFiber Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 21. juli 2007 Del Skrevet 21. juli 2007 For the record: Jeg er også far... Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 21. juli 2007 Del Skrevet 21. juli 2007 For the record, jeg er ikke mor, men jeg er tante til relativt mange, hvorav ene tantebarnet mitt har to mødre Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg