audi200 Skrevet 21. juli 2007 Del Skrevet 21. juli 2007 Hei Noen som hvet hvor og når man kan få kjøpt denne? I Trondheim? Lenke til kommentar
Ohny Skrevet 21. juli 2007 Del Skrevet 21. juli 2007 jeg har hørt 24. 26. 30.juli men kjenner jeg SE godt nok, så blir det ikke før i august *håper jeg tar feil denne gangen* Lenke til kommentar
gladmobilja Skrevet 23. juli 2007 Del Skrevet 23. juli 2007 siba siger de har den på lager.. Lenke til kommentar
gadgetpro Skrevet 23. juli 2007 Del Skrevet 23. juli 2007 som vanlig en bløff for å få igang salget! GARANTERER at de IKKE har den da jeg VET dette! Lenke til kommentar
audi200 Skrevet 23. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2007 Snakket med SIBA for en 1/2 time siden. Nei da ikke på lager får den kansje den 26. De sa til meg at den garantert kommer på butikkene på Mandag(idag). Løgn løgn løgn... Lenke til kommentar
glosi Skrevet 23. juli 2007 Del Skrevet 23. juli 2007 (endret) Elkjøp (og Lefdal) får inn P1 om ca 3 uker. Hilsen Elkjøp ansatt Endret 23. juli 2007 av glosi Lenke til kommentar
Trofs Skrevet 24. juli 2007 Del Skrevet 24. juli 2007 http://www.siba.no/index.aspx?identifier=N...am_02&SiteId=no Tror komplett.no har fått den inn på lager. Lenke til kommentar
Ohny Skrevet 24. juli 2007 Del Skrevet 24. juli 2007 nå gleder jeg meg som en unge.. håper bare denne ikek blir utsatt som p990i, det var katastrofal. i dag er det 24. ingen utlevering, tror neppe det kommer inn no den 26. da er det bare å vente til 30. da (selvom jeg ikke tror det skjer noe da heller) Lenke til kommentar
gladmobilja Skrevet 24. juli 2007 Del Skrevet 24. juli 2007 Ser i prisguiden at nogen butikker nævner seperat GPS modul + programvare. Er det standard pakken? Eller findes den både med og uden GPS? Lenke til kommentar
mortengutt Skrevet 24. juli 2007 Del Skrevet 24. juli 2007 Jeg skulle gjerne hatt tak i iPhone-theme'et som man kan få til P1, noen som vet hvor man finner dette på nett? har sett det på flere youtubevidoer og en fyr på easato sa han hadde det og kunne sende meg det men ikke fått noen mail ennå. Så om noen har komt over det, post det gjerne her eller send meg en mail/PM By the way, noen som har fått denne/prøvd denne og vet om album art kommer opp slik som på walkman2-telefonene? Så et videoreview og han sa at det var problem med å få bildet man hadde i windos mediaplayer til å komme korrekt opp på P1'en når han spilte. Jeg bruker itunes så håper at det ikke byr på problemer, funker nemlig fint på w2-musikkspilleren jeg bruker nå i W880. Kanskje ikke den "store krisa", men liker å ha orden på ting, hehe Her er hvertfall et bilde av hvordan iPhoneikonet ser ut Lenke til kommentar
gladmobilja Skrevet 25. juli 2007 Del Skrevet 25. juli 2007 Fik en mail her til morgen: For en tid siden ba du oss om å varsle deg når den nye P1i er tilgjengelig i butikkene. Vel, nå er den det. Så prøv den hos en forhandler i nærheten, og bli den første som får den!* Klikk her for detaljert informasjon om P1i Med de beste ønsker fra alle oss, Sony Ericsson Kontakt oss | Juridisk | Personvern ©Copyright 2001-2007. Sony Ericsson Mobile Communications. Med enerett. * Vær oppmerksom på at tilgjengeligheten av P1i kan være begrenset til en utvalgt forhandler, operatør eller distributør. Lenke til kommentar
IngveR Skrevet 25. juli 2007 Del Skrevet 25. juli 2007 Denne iPhone themen som vist på en M600 er ikke ille den heller: http://www.youtube.com/watch?v=k0MqPMMBUqQ Lenke til kommentar
SUPERJANNE Skrevet 26. juli 2007 Del Skrevet 26. juli 2007 Det var da råstilig da! Lenke til kommentar
genser Skrevet 26. juli 2007 Del Skrevet 26. juli 2007 Ringte nettopp Siba. De hadde ikke fått den inn, men sto på det som står på internettsiden om at de skal få den inn i dag. Gleder meg til å gi den en sjanse. Savner Symbian mer og mer.. Lenke til kommentar
3121 Skrevet 26. juli 2007 Del Skrevet 26. juli 2007 (endret) Siba har nå forandret bekreftet dato til 31.07.07 Here we go again.... Endret 26. juli 2007 av Pallister Lenke til kommentar
gladmobilja Skrevet 26. juli 2007 Del Skrevet 26. juli 2007 (endret) Ha ha, jeg har også ringet. De sidste tre dage. Første gang fik jeg at vide at den var rykket 14 dage tilbage, anden gang at de ikke skulle føre den (!) og til sidst i dag hvor vedkommende sagde at den var udskudt på ubestemt tid.. Ringede også SE i går. Den søde dame sagde at den var tilgængelig, men at der kunne gå et par dage med at få den ud til forhandlerne. Talte også med en fra Movida. Deres bekræftede dato er ikke så bekræftet som man kunne håbe Og for lige at gentage: Ser i prisguiden at nogen butikker nævner seperat GPS modul + programvare. Er det standardpakken? Eller findes den både med og uden GPS? Endret 26. juli 2007 av gladmobilja Lenke til kommentar
mortengutt Skrevet 26. juli 2007 Del Skrevet 26. juli 2007 Idiotiske Siba (samt andre nettbutikker i andre tilfeller). SLUTT Å REKLAMER OM AT DERE HAR BEKREFTET DATO NÅR DERE IKKE FÅR DET!. Gud så idiotisk, måtte bare få det ut, hehe. Gjør heller som Elkjøp har gjort med P1, kom med et godt tilbud og si at det er forventet at den skal komme en viss dato. Da går man ikke med forhåpninger om at det skjer akkurat den datoen og man føler seg ikke lurt. Møkka-jævla-svenske-faen-Siba! Lenke til kommentar
gladmobilja Skrevet 26. juli 2007 Del Skrevet 26. juli 2007 Den er jo allerede ude i flere lande (Sverige, Frankrig, Singapore m.fl.) så der kan jo ikke være så længe til. Er fuldstændig enig mht. Siba. Dårlig forretningsmoral. De får ikke mine penge (ej heller Lefdal og Elkjøp som faktisk har lagerstatus "på lager" Lenke til kommentar
Trofs Skrevet 26. juli 2007 Del Skrevet 26. juli 2007 Tenkte faktisk jeg skulle ringe Siba nå. Men ser det er lite vits i det. Sånn btw, Siba på StorM senteret på Tiller i Trondheim har bestilt 20 stk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå