Casiraghi Skrevet 20. juli 2007 Del Skrevet 20. juli 2007 Da var PV70 i hus og for et kunstverk av en TV Men hvis jeg nå skal koble den opp mot PC'en, hvilken inn/utgang skal jeg bruke? DVI eller VGA? Hadde vært knall med et raskt svar så rekker jeg Elkjøp Lenke til kommentar
Zelkin Skrevet 20. juli 2007 Del Skrevet 20. juli 2007 (endret) Da var PV70 i hus og for et kunstverk av en TV Men hvis jeg nå skal koble den opp mot PC'en, hvilken inn/utgang skal jeg bruke? DVI eller VGA? Hadde vært knall med et raskt svar så rekker jeg Elkjøp 9110022[/snapback] Mener å ha lest det er VGA port, og VGA du skal bruke. Hva skal du bruke TV'en din mest til? (nysgjerrig siden jeg sikkler på TV'en med min Wii og DVD som main focus) edit* skrive feil Endret 20. juli 2007 av Zelkin Lenke til kommentar
Casiraghi Skrevet 20. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2007 Takk takk Nei det blir vanlig TV-sendinger,film og litt PC. Lenke til kommentar
Mr D Skrevet 20. juli 2007 Del Skrevet 20. juli 2007 Regner med at mener Panasonic TH-xxPV70..... Hvis du gidder å lese bruksanvisningen så står det at du skal bruke VGA (D-sub) som Zelkin skriver. Lenke til kommentar
Casiraghi Skrevet 20. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2007 Regner med at mener Panasonic TH-xxPV70..... Hvis du gidder å lese bruksanvisningen så står det at du skal bruke VGA (D-sub) som Zelkin skriver. 9110159[/snapback] Beklager så mye at jeg laget en post om det... jeg hadde ikke tid å sette meg ned å bla i den bibelen av en bruksanvisning når Elkjøp&co stengte innen en halvtime. Ha en fin helg! Denne kan låses og kastes Lenke til kommentar
Mr D Skrevet 20. juli 2007 Del Skrevet 20. juli 2007 Ikke tid? Etter at jeg hadde lastet ned bruksanvisningen brukte jeg ca 1 minutt på å slå opp nødvendig info (side 29 og 36) for å være 100% sikker. Når du har koblet det opp og testet, kan du rapportere om bildekvaliteten? Er litt nyskjerrig.... Lenke til kommentar
Zelkin Skrevet 20. juli 2007 Del Skrevet 20. juli 2007 Når du har koblet det opp og testet, kan du rapportere om bildekvaliteten? Er litt nyskjerrig.... 9111394[/snapback] Jeg mr nysgjerrig 2! Lenke til kommentar
Casiraghi Skrevet 21. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2007 (endret) Ikke meningen å virke spydig altså men det er oftest greit å få svar av en som vet hva det går i enn at jeg hadde tolket bruksanvisningen feil ect. Men tilbake til saken, så er bildet upåklagelig! Jeg ble utrolig overrasket. Kan ikke forstå vitsen med en høyere oppløsning enn 1024*768 på en TV. Greit at det blir stort på pc'skjermen men på TV'en så blir det veldig veldig bra. Eneste grunnen til at jeg var skeptisk til Plasma var at jeg var redd det ville bli dårlig med overgang mot PC, men det viste seg å gå helt suverent. Kan ta å poste noen bilder iløpet av helgen så dere får se Endret 21. juli 2007 av Casiraghi Lenke til kommentar
Zelkin Skrevet 21. juli 2007 Del Skrevet 21. juli 2007 Du er ikke skeptisk til innbrenning med Plasma ? Lenke til kommentar
Casiraghi Skrevet 21. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2007 Ikke i det hele tatt... alle jeg har snakket med som har plasma har sagt at det skal eksremt mye til for at du ikke blir kvitt det om uhellet skulle være ute. Da er det snakk om å glemme å slå av TV'en når du reiser på hytten fredagen og den har stått på med NRK til du kommer hjem søndagen. En kamerat hadde glemt å aktivere skjermbeskytter, og gikk på trening etter å ha holdt på med et worddokument. Når han kom hjem så kunne han se svake antydninger til worddokumentet, men tok bare å kjørte TV'en på en "snøkanal" i 10 min så var problemet løst. Det blir vel som før når alle var ekstremt skeptisk til de gamle dieselmotorne. Du ser jo hva som blir solgt mest av idag. Lenke til kommentar
Zelkin Skrevet 21. juli 2007 Del Skrevet 21. juli 2007 Er så godt å lese sånt =)) Er lissom bare innbrenning som holder meg igjen egentlig, og eh prisen litt da =D Lenke til kommentar
Casiraghi Skrevet 22. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2007 PV/X 70 koster jo ikke skjorta akkurat... og det sies at når Lefdal får den på lager igjen så kommer de til å kjøre en kampanje. Kanskje prisen går ned igjen til 9995,- Da hadde jeg ihvertfall ikke stusset. Ei heller om den ligger på 12k som idag Lenke til kommentar
Zelkin Skrevet 22. juli 2007 Del Skrevet 22. juli 2007 Ja, da er den solgt =) Skal du legge opp noen bilder ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå