FredrikFredrik Skrevet 20. juli 2007 Del Skrevet 20. juli 2007 (endret) Kommentartråd til arbeidsloggen Tips og meninger mottas gjerne! Endret 20. juli 2007 av FredrikFredrik Lenke til kommentar
medlem-130744 Skrevet 20. juli 2007 Del Skrevet 20. juli 2007 Meget gode muligheter du har der, hvis resultatet blir som på plantegningene kan jo dette bli knall bra:) Lenke til kommentar
FredrikFredrik Skrevet 20. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2007 Skal prøve å ikke spolere mulighetene med det første vertfall Noen som vet om noen som selger sorte M3 skruer? Det hadde tatt seg bedre ut med sort på sort enn sølvblank på sort. Lenke til kommentar
Startfanet Skrevet 23. juli 2007 Del Skrevet 23. juli 2007 Er vel ikke verre enn å lakke utsiden? Men flott prosjekt, stå på! Lenke til kommentar
FredrikFredrik Skrevet 26. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2007 (endret) Ringte Skruegården, de skulle ha hele 2,- for en sort M3 skrue. Siden jeg trenger 280 skruer blir dette for dyrt. Kommer nok til kjøpe f.eks fra clasohlson for 16,- for 25 stk. Disse er blanke, så jeg blir nødt til å farge dem med lakk eller sprit-tusj... EDIT: Rogaland jernvare selger sorte unbraco M3 for 0.80,- så jeg går for disse. Endret 27. juli 2007 av FredrikFredrik Lenke til kommentar
nocturno_culto Skrevet 30. juli 2007 Del Skrevet 30. juli 2007 Vill bare komme med et forslag, vill brukt en forsenker slik at ikke skruene stikker opp. blir mye finere synes nå jeg. Men flott prosjekt, stå på! Lenke til kommentar
FredrikFredrik Skrevet 30. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2007 Lurt å forsenke skruene ja, hadde ikke tenkt på det. Takk for tips nocturno_culto Ser om jeg finner et bor i passende størrelse, så slipper jeg å bruke penger på forsenker. Lenke til kommentar
FredrikFredrik Skrevet 30. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2007 Fikk en ide til kabinettet: Hadde det vært kult om kledningsplankene _ikke_ hadde blitt breiere på toppen, slik at det blir mellomrom mellom dem helt øverst? Jeg kunne da festet f.eks pusset plexiglass på innsiden for å fange opp lys fra katoder eller LEDs. Noen synspunkter på dette? Forslag til andre muligheter? En kjapp skisse av hva jeg mente, det grønne er altså lys fra innsiden av kabinettet... Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 (endret) Wow! Fantastisk ide! Håper dette blir skikkelig bra da! Forresten, dumt at du ikke kan bruke rørene.. For det hadde vært skikkelig stilig! Endret 1. august 2007 av AnaXyd Lenke til kommentar
FredrikFredrik Skrevet 1. august 2007 Forfatter Del Skrevet 1. august 2007 Takk-takk Driver nå og sager til den første kledningsplanken. Er spent på hvor nøyaktig jeg kan få det, men det finner jeg først ut når den andre og treddje også er ferdig. Om det blir for store gliper, velger jeg nok en løsning med rette plater og lys i stedet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå