Gå til innhold

360 Elite, utsalgspris? Import?

Anbefalte innlegg

Microsoft sier at de vil selge Elite med en utsalgspris på 480 dollar. På videogamesplus.ca står det at de har elite (In Stock) for 531 dollar.

Er Elite lansert i USA? Har ikke vært oppdatert på disse områdene.

Regner med de som lanseres i USA bruker 120Volt. Kan man da gjøre som enkelte i norge gjør med PS3? Å bruke en vanlig PC strømfors. kabel uten at hele driten går i lufta?

Har gjort et valg, ikke noe PS3 her i gårn, det blir 360. Helst en Elite siden jeg har LCD HD tv :cool:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jau, men støtter de 1080i? Core og Premium har ikke egen ingang for HDMI kabel som jeg er ute etter. Det er det som gir den beste HD opplevelsen, right?  :cry:

9104565[/snapback]

Nei, en helt vanlig X360 (non Elite) klarer å kjøre 1080p om du nå ønsker det, og du vil oppleve minimal eller ingen forskjell på bildekvalitet mellom komponent/VGA og HDMI.

Lenke til kommentar
Jau, men støtter de 1080i? Core og Premium har ikke egen ingang for HDMI kabel som jeg er ute etter. Det er det som gir den beste HD opplevelsen, right?  :cry:

Core og Premium støtter 480p, 720p, 1080i og 1080p over komponentkabel.

9104596[/snapback]

Blir det ikke bedre over HDMI kabel? Wtf er vitsen om det ikke gir bedre bilde? :)

Lenke til kommentar
Blir det ikke bedre over HDMI kabel? Wtf er vitsen om det ikke gir bedre bilde?  :)

Veldig få personer klarer og skilne forskjell på Xbox 360 sine Komponentkabler og HDMi kabler.

Hva vitsen er?

1. Salgstriks.

2. Fancyness.

3. For å kunne si til Sony "We got it too"

4. Mindre kabelrot.

Lenke til kommentar

9104565[/snapback]

1080p er full HD ja, men ettersom det sies er det ingen merkbar forskjell mellom 720p og 1080p på skjermer mindre enn 37". Om du har en 32" skjerm får du like bra bilde i 720p som i 1080p, hvis mine lesninger er korrekte.

Lenke til kommentar

9104565[/snapback]

Alle 3 støtter 1080p, på core må du kjøpe component kabel, mens på premium er den i pakka

Edit: Like greit og kjøpe premium og spare noen kr, HDMI output 1.2 er utdatert =/

Endret av Zaleeeek
Lenke til kommentar
Høres greit ut. Eneste negative jeg syns om 360 er at den ikke har trådløst nett. Kan dog kjøpe en adapter, men allikavell...

9104666[/snapback]

Den bråker mer enn en PS3.

Et godt tips til er også hvis du skal kjøpe X360 og er litt tålmodig, er å vente til de har implementert det nye chipsettet og 65nm chippene, dette vil gjøre konsollen mer stillegående og forhåpentligvis rette opp HW problemene som en del X360 har hatt.

Det er snakk om at de skal implementere det til sen sommeren/høsten.

Lenke til kommentar
Nå har 360 en 95nm CPU. Og det skal settes inn en 65nm CPU. Ville ikke dette på noen måter gi økt kraft? Så ved å skalere ned får du bare mindre bråk, og en kjøligere maskin?

9104759[/snapback]

Yup, de kan ikke gjøre noen forandring ytelsesmessig. Men som du sier så blir det mindre varmeutvikling, og da dermed en stillere maskin pga mindre kjølebehov.

Vil vel kanskje gjøre at maskinen kan tynes mer hardwaremessig :shrug:

Lenke til kommentar
Joa, men noen link til denne modda maskinen?

Altså en ny, oppgradert 360? Isåfall blir det mange typer bundles ute å går :p

Den går du å kjøper i butikken som vanlig premuim pakke?

ELITE ER DEN NYE MASKINEN SOM KOMMER.

DEN HAR IKEK NOE BEDRE HARDWARE, DEN HAR KJØLIGERE HARDWARE, OG EN HDMI PORT.

THAT'S IT!!

srry for caps lock.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...