Gå til innhold

Nokia 6500 eller SE K850i? Pris?

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg har sett litt på noen mobiler i det siste. Og to av de jeg likte mest er Nokia 6500 Slide og SE K850i.

Er det noen som vet når disse kommer og omtrent hvor mye prisen kommer til å bli? K850i kommer i oktober og kommer til å koste rundt $ 500 (ca. 2 863 kr) i USA i følge InfoSync. Vet noen omtrent hvor mye den kommer til å koste i Norge og når den kommer til Norge? Eller noen som vet noe om når 6500 kommer og hva prisen kommer til å bli?

Her er en sammenligning av telefonene på Prisguide.no

Jeg liker antageligvis 6500 best pga. den høye videooppløsningen og siden den har bedre skjerm. Men jeg vet ikke noe om prisen... Er det noe annet jeg burde vite om telefonene før jeg kjøper dem?

Jeg kommer stort sett til å bruke mobilen til musikk, ta bilder, video, ringe, sende SMS osv.

Kom gjerne med tips til andre telefoner også...

Takker for alle svar :thumbup: !

Endret av varun91
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

hei :)

Må bare si dette først: For å holde orden i forumet og for at vi skal unngå rot med mange unyttige tråder, så hadde det vært greiere om du heller hadde lagt et nytt innlegg i den gamle tråden din, i steden for å starte en helt ny igjen.

Når det er sagt, så kommer både 6500 Slide og K850i til å ligge på omtrent 3500 og 4000 kroner.

Har på følelsen av at knappesystemet på K850i vil bli litt vanskelig, og jeg har sett på diverse videoer at man må trykke opptil flere ganger på de 3 berøringsfølsomme valgtastene øverst på tastesettet før de reagerer.

6500 Slide har ikke linsedeksel og skikkelig blitz, bare sånn du er obs på det. Til gjengjeld har den jo suveren video og ståldeksler ;) Ståldekslene gjør at 6500 blir dyrere, men sett at denne spesifikasjonsmessig er nesten identisk med tidligere Nokia-telefoner som også er en del billigere, så vil jeg tro at du ikke må ut med mer enn 4000 kroner. Antagelig 3500, da det var dette Nokia informerte om i sin pressemelding.

En annen ting er at Sony Ericsson K850i får MEGET lett fettflekker ikke bare på skjermen, men på HELE telefonen. Ta en titt på bildene her og se hvordan baksiden er dekket av fettflekker, spesielt på bildet av batteriluken:

http://www.fony.sk/photos/sony%20ericsson/...se_k850i&page=1

Håper jeg hjalp til litt, selv om du heller kunne postet videre i din forrige tråd ;)

Mvh Morten ('o',)

Endret av Tinki Winki
Lenke til kommentar

Beklager "feilposten" :blush:

Tusen takk for informasjonen :thumbup: !

Så du anbefaler 6500 Slide? Til tenåringer også?

Men vet du om en eller annen mobil som tar (omtrent) like bra bilder som 6500 Slide? (Da kan jeg bare se på bilder tatt med den telefonen ;) )

Lenke til kommentar

- - - - - - - - - - -

En annen ting er at Sony Ericsson K850i får MEGET lett fettflekker ikke bare på skjermen, men på HELE telefonen. Ta en titt på bildene her og se hvordan baksiden er dekket av fettflekker, spesielt på bildet av batteriluken:

Håper jeg hjalp til litt, selv om du heller kunne postet videre i din forrige tråd ;)

Mvh Morten ('o',)

9100011[/snapback]

Det er en del telefoner med stilig, skinnende blank, svart overflate.

Dessverre blir gleden kort. Etter kort tids bruk blir de fulle av fingermerker, og ser mindre delikate ut, eller beint fram jævlige. På en del telefoner er det heller ikke lett å få vekk fingermerkene. Jo mer man gnir og gnukker, jo lettere er det å få riper, og det gjør jo ikke telefonen vakrere. Dersom telefonen leveres med pussefille, kan jo det være et varsko i seg selv...

Lenke til kommentar

- - - - - - - - - - -

Mvh Morten ('o',)

9100011[/snapback]

Det er en del telefoner med stilig, skinnende blank, svart overflate.

Dessverre blir gleden kort. Etter kort tids bruk blir de fulle av fingermerker, og ser mindre delikate ut, eller beint fram jævlige. På en del telefoner er det heller ikke lett å få vekk fingermerkene. Jo mer man gnir og gnukker, jo lettere er det å få riper, og det gjør jo ikke telefonen vakrere. Dersom telefonen leveres med pussefille, kan jo det være et varsko i seg selv...

9101060[/snapback]

Eneste telefonen jeg vet om som var svart stilig og ikke hadde dette problemet var Motorola E398 som jeg hadde tidligere. Super telefon og den gummiløsningen burde flere brukt. Herlig å holde i og unngikk fingermerker.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...