Startfanet Skrevet 18. juli 2007 Del Skrevet 18. juli 2007 (endret) Kommentarer til GarasjeByte casemoden skriver du her! Mvh Jacob ! Selve arbeidsloggen ligger HER Endret 15. august 2007 av Startfanet Lenke til kommentar
SF2-Guile Skrevet 18. juli 2007 Del Skrevet 18. juli 2007 Ser ut som et strålende prosjekt. Skal bli spennende å følge med på. Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 18. juli 2007 Del Skrevet 18. juli 2007 Gleder meg til å se hvordan det går . Har selv lyst til å starte på et prosjekt siden jeg kjeder meg altfor ofte og har nok av penger til å starte et. Lenke til kommentar
Startfanet Skrevet 18. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2007 Ser ut som et strålende prosjekt. Skal bli spennende å følge med på. 9097453[/snapback] Takktakk! Følg med for all del! Henter finèrplatene i morra, samtidig som jeg får hardwaren. Mvh Gleder meg til å se hvordan det går . Har selv lyst til å starte på et prosjekt siden jeg kjeder meg altfor ofte og har nok av penger til å starte et. 9097554[/snapback] Gøy at noen kommer til å følge med hvertfall! - Begynn å planlegge et prosjekt da! Så kommer resten etterhvert. Lykke til, -Startfanet Lenke til kommentar
Konnis Skrevet 18. juli 2007 Del Skrevet 18. juli 2007 Spennende prosjekt, må følge med! Men jeg synes fortsatt du burde bruke ringeklokka som på-knapp Lenke til kommentar
Startfanet Skrevet 18. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2007 Spennende prosjekt, må følge med! Men jeg synes fortsatt du burde bruke ringeklokka som på-knapp 9099030[/snapback] Hehe, joa, men problemet er liksom at døra er liten og nede på sida, noe som kan medføre STRESS! Men skal tenke på det. Får all hardware'n og skal ta meg en tur på div. butikker så får se. Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 19. juli 2007 Del Skrevet 19. juli 2007 (endret) Gleder meg til å se hvordan det går . Har selv lyst til å starte på et prosjekt siden jeg kjeder meg altfor ofte og har nok av penger til å starte et. 9097554[/snapback] Gøy at noen kommer til å følge med hvertfall! - Begynn å planlegge et prosjekt da! Så kommer resten etterhvert. Lykke til, -Startfanet 9098969[/snapback] Vet ikke hva jeg skal lage . Orker ikke å style kabinettet fordi jeg skal kjøpe ny pc til høsten og trenger da også nytt kabinett. Endret 19. juli 2007 av oblivion_-__ Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 19. juli 2007 Del Skrevet 19. juli 2007 Kule greier! Få tak i en liten knapp du bruker som ringeklokke, med av/på-funksjon, ikke som en power-knapp på pcn, men knappen forblir inne, hvis du skjønner hva jeg mener Den kan da styre alt lys i huset, du må også sette på et utelys ved døra, og garasjeportene. Hva med å ha torvtak? Kunne jo blitt litt kult. Lenke til kommentar
Startfanet Skrevet 19. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2007 Kule greier! Få tak i en liten knapp du bruker som ringeklokke, med av/på-funksjon, ikke som en power-knapp på pcn, men knappen forblir inne, hvis du skjønner hva jeg mener Den kan da styre alt lys i huset, du må også sette på et utelys ved døra, og garasjeportene. Hva med å ha torvtak? Kunne jo blitt litt kult. 9100458[/snapback] Jeg har faktisk tenkt på torvtak, men det tørker jo :/ Ha LED's eller dioder som utelys, selvfølgelig! Jeg kommer ikke til å ha ringeklokke som på/avknapp, dette fordi, som jeg har sagt tidligere, at døra er på sida og det blir stress. Men skal kamuflere på/av-knapp godt uansett:) Gøy med kommentarer folkens, keep on:) Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 19. juli 2007 Del Skrevet 19. juli 2007 Jeg tenkte på "ringeklokka" som en lysklokke jeg da, ingen av/på knapp. Forklarte meg litt dumt Hvaaa med å lage et eller annet eksteriør til huset (en blomst e.l.) som brukes som Power-knapp? Ha den i en krukke ellerno, og lage blomsten av plexi, legge selve knappen under. Skal finne en link på noen som laget en blomst av plexi. Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 19. juli 2007 Del Skrevet 19. juli 2007 Her er linken, de laget en ny en i tre som passet bedre, men den blomsten var ganske kul http://forums.bit-tech.net/showpost.php?p=...66&postcount=62 Lenke til kommentar
Startfanet Skrevet 19. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2007 (endret) Jeg tenkte på "ringeklokka" som en lysklokke jeg da, ingen av/på knapp. Forklarte meg litt dumt 9101388[/snapback] Åja, ja, det går også an. Men jeg vil gjerne ha de forskjellige lysene på forskjellige brytere. Se i workloggen, legger ut bilde nå. Går det forresten an å lage brytere til dioder? (Vil bruke dioder til utelys, små og ser ut som lamper ) Tar en titt på det der blomstergreiene nå. Edit: Tror jeg kommer til å ha store vanskeligheter med å lage den blomsten Endret 19. juli 2007 av Startfanet Lenke til kommentar
Startfanet Skrevet 19. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2007 9098969[/snapback] Vet ikke hva jeg skal lage . Orker ikke å style kabinettet fordi jeg skal kjøpe ny pc til høsten og trenger da også nytt kabinett. 9099915[/snapback] Hvis du kjøper ny PC til høsten, har du jo en PC du kan gjøre hva du vil med til overs:) Mvh Startfanet Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 19. juli 2007 Del Skrevet 19. juli 2007 Neida Startfanet, det du gjør er å bruke en plexibit, lage en blomst (enkelt mønster, masse ovale sirkler ) og stikke en pinne gjennom Det klarer da alle, skal sende en til deg, hvis du ikke får det til Lenke til kommentar
Startfanet Skrevet 19. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2007 (endret) Neida Startfanet, det du gjør er å bruke en plexibit, lage en blomst (enkelt mønster, masse ovale sirkler ) og stikke en pinne gjennom Det klarer da alle, skal sende en til deg, hvis du ikke får det til 9102313[/snapback] Kan jo prøve! Men noen som har tips på bra redskap til plexiglasskutting? Edit: Går det an å lage brytere til dioder? Endret 19. juli 2007 av Startfanet Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 19. juli 2007 Del Skrevet 19. juli 2007 Baufil, dremel, sag med fine tagger, filer, bor. Lenke til kommentar
Startfanet Skrevet 19. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2007 Baufil, dremel, sag med fine tagger, filer, bor. 9102729[/snapback] Takk. Meg og fLeReK la inn plexiglass i sida på hovedPC'n min for ei stund siden, og da opplevde vi at glasset smelta (!) når vi brukte dremel. Så det endte opp med at vi brukte sag. Lenke til kommentar
Startfanet Skrevet 19. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2007 Yess, men nå kom papZ hjem med plexi og finèr. bilder på arbeidslogg snart Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 19. juli 2007 Del Skrevet 19. juli 2007 Bare pass på å ikke bruk sag med for store tagger, det kan bli litt for grovt for plexien. Lenke til kommentar
Startfanet Skrevet 19. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2007 Tror du stikksag med veldig fint blad går? Ja, vi gjorde en tabbe første gang vi prøvde å skjære i plexien meg og fLeReK, plexien sprakk pga for store tagger Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå