Gå til innhold

Kritikk av webbasert file manager(Fisk)

Anbefalte innlegg

Driver å designer en webbasert file-manager som skal være en fullverdig file-manager.

Ønsker derfor litt tilbakemelding på fargevalg, løsninger, typografi, og ikonbruk.

Bruker nå Crystal ikonene til KDE der det er mulig.

Listevisning uten mapper:

86073.jpeg

Detaljvisning uten mapper:

86074.jpeg

Detaljvisning med mapper

86075.jpeg

Søk med listevisning

86077.jpeg

All kritikk mottaes med takk, spessielt negativ kritikk. :)

Endret av Steinmann
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Søk med detaljvisning

Dette er vel ikkje detaljvisning?

Ser veldig bra ut, men i detaljvisning utan mapper bør det kanskje vere ei linje som separere det blå feltet til venstre og den markerte fila?

Endret av Runar0
Lenke til kommentar
Søk med detaljvisning

Dette er vel ikkje detaljvisning?

Ser veldig bra ut, men i detaljvisning utan mapper bør det kanskje vere ei linje som separere det blå feltet til venstre og den markerte fila?

9094707[/snapback]

Hehe, var nok ikke det.

--

Liker at den blå linja går sammen med sidebar'n egentlig jeg. Synes du ikke det var noe særlig?

Lenke til kommentar

Hehe, var nok ikke det.

--

Liker at den blå linja går sammen med sidebar'n egentlig jeg. Synes du ikke det var noe særlig?

9094786[/snapback]

Det er vel smak og behag, men eg ville hatt ei lita linje mellom den blå baren og resten av innhaldet slik at dei ikkje smelter saman. Ikkje det at det ser direkte stygt ut no heller.

Lenke til kommentar

I like it! Ser veldig bra ut Sebastian. Likte det lille trekket med at filmarkeringen gikk inn i sidebaren på den måten :)

Eneste jeg kan komme med nå, må være at jeg synes gråfargen er for mørk. Jeg tror det ville sett bedre ut med en litt lysere gråfarge, men det kan vel bare være smak og behag det også. Ellers ser dette meget bra ut :)

Lenke til kommentar

Ser det bedre ut om du har rammene rundt bildene til å følge størrelsen på bildet, og ikke en fast størrelse? Syns det ser litt rart ut når de bare har padding på sidene, eller bare over og under.

Endret av Garreth
Lenke til kommentar

Personlig synes jeg på detalj visningen at den grå skillen på annenhver linje blir litt i mørkeste laget og dermed også gir et litt rotete inntrykk etter min mening!

Men ellers er jo knallbra, er dette for å erstatte ftp løsningen som nå finnes i IE7 (den er nemli borte) :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...