Kimelimm Skrevet 15. juli 2007 Del Skrevet 15. juli 2007 http://wow.allakhazam.com/db/item.html?wit...nUS;source=live Jeg har veldig lyst på den der, MEN, på de offisielle sidene som Allakhazam, thottbot, WoWhead, etc, så står alt forkjellig, er detnoen som har fått http://wow.allakhazam.com/db/item.html?wit...nUS;source=live ? Som kan si meg hvor jeg får tak i den? Er det forkjellig på servere? takker fors var Kim! Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 15. juli 2007 Del Skrevet 15. juli 2007 (endret) 1. Roben suger. 2. Rydd opp i postene dine, jeg blir gal av å se språket ditt. 3. Det er et world-drop epic, ja. 4. Droppet av en mob i Azshara, en sånn ghost-ting. Men den er ikke verdt noe, Robe of Power er utallige ganger bedre. Endret 15. juli 2007 av Lycantrophe Lenke til kommentar
Kimelimm Skrevet 15. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2007 WTF?! Er det noe galt med språket mitt også nå?! Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 15. juli 2007 Del Skrevet 15. juli 2007 WTF?! Er det noe galt med språket mitt også nå?! Også er et ord som forutser at han klager på noen annet i tillegg. Lycantrophe klaget bare på språket. Lenke til kommentar
Kimelimm Skrevet 15. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2007 Ja, han klaga på roben og xD Med hva er så galt med språket mitt? Og noen som vet hvor det er best og få tak i den roben xD? Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 15. juli 2007 Del Skrevet 15. juli 2007 Blended by teh colourz, eh? Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 15. juli 2007 Del Skrevet 15. juli 2007 Auction House. Hvor skal vi begynne? Overdreven bruk av smiles/andre "tegninger", tenker ikke bare på denne, men generelt alle postene dine. Mye manglende tegnsetting. Når du først bruker tegn bruker du for mange. Myk opp litt, del riktig med linjer, ikke ha tilfeldige mellomrom. Store bokstaver her og der. Generelle skrivefeil. Svak setningsoppbygning og dårlige valg av ord. Dette gjelder ikke bare denne tråden, men generelt. Uansett, dette hører ikke hjemme her. Lenke til kommentar
Kimelimm Skrevet 15. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2007 Vel på AH så er den jo på 390G på BO og 350 på bid, så da er det jo bedre og loote den xD Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 15. juli 2007 Del Skrevet 15. juli 2007 Vel, den har bortimot 0.0% dropchance, så dropp prosjektet ditt og skaff deg noe annet. Lenke til kommentar
Xarus Skrevet 15. juli 2007 Del Skrevet 15. juli 2007 Stakkars kimmag, ikke heng han ut da... Lenke til kommentar
Minus Skrevet 15. juli 2007 Del Skrevet 15. juli 2007 World drop er det lite vits å farme etter. Mye bedre å grinde opp penger til den havner på AH enn at du grinder etter den chesten. Og du, hadde vært fint om du så over teksten før du poster. Lenke til kommentar
Flacid Skrevet 15. juli 2007 Del Skrevet 15. juli 2007 du kommer aldri til å få den om du ikke vil ut med 400 g. se på droprate da mann! dropper en gang i året Lenke til kommentar
Cheshire Cat Skrevet 16. juli 2007 Del Skrevet 16. juli 2007 Droppet nettopp for meg fra en ulv i Feralas ^^ Får ikke solgt den for høyere enn 100g da. Tror ikke jeg får solgt den for mer enn 60g faktisk Oo Den suger faktisk litt... ftw. Lenke til kommentar
Bredoc Skrevet 16. juli 2007 Del Skrevet 16. juli 2007 Roben er ikke verdt en dritt i mine øyene. Helt ubrukelig i forholdt til andre items som du kan få deg. Da det gjelder å farme etter en epic world drop så er det et meningsløst prosjekt. Må du absoultt ha den er AH den eneste måten du kan få tak i den på. Alternativer som er bedre er: Robe of Power. (krever at du har tailoring) Eller Dreamweave Vest som koster langt mindre, og er bedre items. Ikke la deg forhekse av epic fargen. Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 16. juli 2007 Del Skrevet 16. juli 2007 Roben er ikke verdt en dritt i mine øyene. Helt ubrukelig i forholdt til andre items som du kan få deg.Da det gjelder å farme etter en epic world drop så er det et meningsløst prosjekt. Må du absoultt ha den er AH den eneste måten du kan få tak i den på. Alternativer som er bedre er: Robe of Power. (krever at du har tailoring) Eller Dreamweave Vest som koster langt mindre, og er bedre items. Ikke la deg forhekse av epic fargen. 9082113[/snapback] EPIXX som guildmasteren min sier, Lilla er en fin farge som alle liker Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 16. juli 2007 Del Skrevet 16. juli 2007 (endret) Skaff deg robe of the magi eller noe. MYE bedre Spelldamage > all for levling. Har 20 spelldamage på lvl 20 med locken min Endret 16. juli 2007 av M@R7!N Lenke til kommentar
v-gard Skrevet 16. juli 2007 Del Skrevet 16. juli 2007 Var i gruppe med en spriest som hadde 140-og-noe spell damage i ZF Lvl 45 tror jeg. WTB WoW. Har ikke game-time atm.:< Lenke til kommentar
Sjoeoerret Skrevet 16. juli 2007 Del Skrevet 16. juli 2007 har 170 shadow dmg på min 46 lock ;> Lenke til kommentar
Black&White Skrevet 16. juli 2007 Del Skrevet 16. juli 2007 (endret) Robes of Insight har jo prima stats for en healer. +int +spir. Funker bra for shadow priests som må heale i instancer. Så roben er ikke dårlig. edit: Samme gjelder Glowing Brightwood Staff, prima healer staff for den lvl. Man har seff også et sett med +dmg gear da, til questing, PvP og generell face melting. Endret 16. juli 2007 av Black&White Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå