N_R Skrevet 13. juli 2007 Del Skrevet 13. juli 2007 (endret) Hei, har reparert et lass av gamle pc'er, og i den forbindelse har det blitt en del harddisker tilovers som i all hovedsak fungerer. Problemet er at jeg må få testet dette på noe vis....... hvordan gjør man det på enkleste måte samtidig som jeg er sikker på resultatet? Å bare formatere er vel ikke alltid en god nok garanti? Har også noen som har begynt å bli noen feil på (bl.a. en Raptor ), er det håp for disse eller må man tenke "en feil, alltid flere feil" og skrote disken? (Se også tilsvarende post om minnebrikker, ønsker gjerne tips om dem også! :-) ) Endret 13. juli 2007 av N_R Lenke til kommentar
larskrru Skrevet 13. juli 2007 Del Skrevet 13. juli 2007 Ontrack sin disktest som bla kan lastes ned fra Seagate sine support sider synes jeg fungerer utmerket. Tar lang tid å kjøre. Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 13. juli 2007 Del Skrevet 13. juli 2007 Du finner alle slike testprogram på UBCD. http://www.ultimatebootcd.com/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå