Hullsag Skrevet 13. juli 2007 Del Skrevet 13. juli 2007 sitat fra calibra.no: Sto i taxi køen i oslo her forleden, mange folk i den køen. Litt foran meg så sto det en bitte liten tynn og skalla mann, bak han igjen står det en kjempe diger kar med massive armer og rødt hår med en dame på hver arm. Jeg tenkte ikke noe over noen av dem inntil han store kar'n begynte å breie seg litt og leke kvalm som om han var verden kuleste. Han skrek ut at han var så sterk og deilig osv, blandt annet fordi han hadde 2 damer. Men så skjedde det, han skulle leke kvalm med han lille skalla mannen foran. Han store kar'n dunket borti den lille skalla mannen og sa: "Du sto ikke første i køen når vår gode herre delte ut hår eller" mens han pekte og lo av den lille mannen. Den lille skalla mannen snudde seg, så på den diger mannen som nettopp hadde gjort narr av ham og sa: "Det stemmer det, jeg sto faktisk helt bakerst i køen og når jeg kom fram så var det bare rødt hår igjen, så da dreit jeg i det." den lille mannen burte jo fått diplom Lenke til kommentar
x871kx6167ss7 Skrevet 13. juli 2007 Del Skrevet 13. juli 2007 Hehe, er vel det man kaller eid (Men det er vel egentlig bare lov med gullkorn herfra dersom jeg ikke tar helt feil ) Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 13. juli 2007 Del Skrevet 13. juli 2007 Som regelene sier er dette et forum for gullkorn fra Diskusjon.no. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg