Gå til innhold

E3 pressekonferanser - tider


kilik

Anbefalte innlegg

Poster dette på nytt. Jeg skrev 18.30 for Nintendo-konfen tidligere, men riktig tid skal være 18.00:

 

Onsdag 11.juli

 

    * 05:30 - Microsoft Press Conference

    * 18:00 - Nintendo Press Conference

    * 20:30 - Sony Press Conference

    * 23:00 - EA Press Conference

 

Torsdag 12.juli

 

    * 00:15 - Activision Press Conference

    * 01:30 - Midway Press Conference

    * 02:45 - Konami Press Conference

    * 17:30 - Take Two Interactive Press Conference

    * 18:15 - THQ Press Conference

    * 19:30 - Ubisoft Press Conference

    * 22:30 - Namco Bandai Press Conference

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Takk for tidene. Microsoft sin konferanse var ekstremt imponerende på en særdeles vanlig måte. Sinnsykt mye gode spill, sinnsykt lite uventet. Viva Pinata PC var vel det mest uventede. Gears of War PC det mest forventede og gledelige. SceneIt med ny kontroll for "alle" var egentlig bare litt... flaut. Assasins Creed gameplayet var litt skuffende, men samtidig veldig fett. Tydeligvis virket ikke demoen like bra som Ubi hadde håpet, noe man merket på stemmen til hun som presenterte det hver gang det skjedde små rare ting som at lik ble liggende i luften.

 

Gleder meg til Sony og Nintendo sine konferanser. Vanskelig å si noe om hvordan Microsoft sin kommer til å sammenlignes med de andre, men jeg håper(ikke tror) at begge de andre vil ha fler overraskelser og nyvinninger, enten de er positive eller negative.

Lenke til kommentar

MS konferansen var helt grei. Tror det er greit å fokusere på spillene som kommer nå i høst. Og 2 eksklusive GTAIV episoder neste vår vil helt sikkert føre til økt salg av både 360 og dets versjon av spillet. Tror nok MS har flere ting på lur til Leipzig, TGS og X07.

 

Disney filmer på marketplace blir sikkert populært i USA.

Lenke til kommentar

Herlig, trudde eg skulle gå glipp av Sony og Nintendo grunnet jobb da eg tidlige missforsto tidspunktene,men så har eg jo fri i dag :D

 

MS sin var bra gjenomført med gode innspill underveis, syns det var vel verdt å stå opp klokken 05:00 for å se den. Men eg ville kanskje se litt meir nytt fra MS sin side, men dette sparer de vel til sitt eget show til høsten tenker eg

 

Eg tror for egen del Sony vil toppe årets E3, rett og slett pga. den elendig fremføringen de hadde i fjor og at de må imponere folket med sine eksklusive perler :) Anonnsering av ny kontroller hadde vert heilt konge det også. Håper inderlig Team Ico har noe å vise også.

 

Nintendo skal som alltid bli utrolig artig å se på, i fjor var det veldig veldig bra så eg håper på noe av det samme i år med masse GODE spill eksklusiver å vise til. Eg håper å få eit glimt av Red Steel 2, men det skjer vel ikkje :p Egentlig så har eg ikke fulgt med på ka som skal bli vist fra Nintendo i år, så eg er åpen for det meste egentlig hehe.

 

Mye å se frem til i dag altså.

Lenke til kommentar
Er det pressekonferansen til Sony klokken 20:30 de annonserer priskuttet? Ser ikke noe på oversikten i morgen, men det var jo 12. som var annonsert også... men så har vi jo den tidsforskjellen som jeg ikke orker å regne på akkurat nå.

9049797[/snapback]

Leste nå nettopp på Engadget at priskuttet for Europa blir annonsert i morgen. Ryktes å være 100 euro eller trolig 1000 kr. her.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...