madmick Skrevet 10. juli 2007 Del Skrevet 10. juli 2007 hei dere vet ikke om denne posten er postet rett, men gjør et forsøk.. lurer på om dere her inne kan hjelpe meg med å få skins på min maskin?asså gi meg en side der jeg kan laste ned skins til xp? har sedd andre som har dette å det så tøft ut..hjelp:D takk for alle svar Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 10. juli 2007 Del Skrevet 10. juli 2007 Hva er du ute etter? Det finnes et som heter FlyAkite som får XP til å se ut som Aplee's operativsystem. Et annet alternativ er Vista Transformation Pack, selvforklarende. Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 10. juli 2007 Del Skrevet 10. juli 2007 (endret) Et annet alternativ er Vista Transformation Pack, selvforklarende. 9048086[/snapback] Det er IKKE å anbefale, da det fucker opp PCen og du må formatere for å bli kvitt det på skikk Endret 10. juli 2007 av Kontorstol Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 10. juli 2007 Del Skrevet 10. juli 2007 et er IKKE å anbefale, da det fucker opp PCen og du må formatere for å bli kvitt det på skikk 9048093[/snapback] Å ja.. Så det er derfor pc'en min lever i beste velgående, med sistnevnte installert. Lenke til kommentar
madmick Skrevet 10. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2007 synes liksom at den vanlige start linjen blir kjedelig:P vil ha noe frest vis du skjønner, noe med farger eller noe sånt Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 10. juli 2007 Del Skrevet 10. juli 2007 Tja, du kan jo alltids bruke den hvite og grønne som kommer med XP, eller har du alt vært innom den? Det er en som heter Xpize darkside også, men da blir det ganske mørkt. Lenke til kommentar
madmick Skrevet 10. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2007 Tja, du kan jo alltids bruke den hvite og grønne som kommer med XP, eller har du alt vært innom den? Det er en som heter Xpize darkside også, men da blir det ganske mørkt. 9048112[/snapback] har en kompis som har hele start linja wow akti, asså at start knappen er i wow bilder Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 10. juli 2007 Del Skrevet 10. juli 2007 et er IKKE å anbefale, da det fucker opp PCen og du må formatere for å bli kvitt det på skikk 9048093[/snapback] Å ja.. Så det er derfor pc'en min lever i beste velgående, med sistnevnte installert. 9048102[/snapback] Har du prøvd å fjerne det? Jeg har prøvd det 2 ganger, endte med formatering begge gangene.. Samme med en kompis, men kanskje det bare er oss Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 10. juli 2007 Del Skrevet 10. juli 2007 Yup, fjernet det fra gamlemaskina. Systemrestore er alltid en mulighet om du ikke klarer å fjerne det på den riktige måten. Lenke til kommentar
Rulator Skrevet 11. juli 2007 Del Skrevet 11. juli 2007 jeg kjører jo en black skin? hehe pc-en funker stjerne også kjører jeg boot et eller annet som gjør at den vanlige greia ikke kommer... det fucker opp litt, får sånn melding man får når man skrur av feil Lenke til kommentar
Nosferatu Skrevet 11. juli 2007 Del Skrevet 11. juli 2007 Ta en titt her http://tgtsoft.com/ (anbefales) og her http://stardock.com/ Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 12. juli 2007 Del Skrevet 12. juli 2007 Yup, fjernet det fra gamlemaskina. Systemrestore er alltid en mulighet om du ikke klarer å fjerne det på den riktige måten. 9048167[/snapback] System restore ville jeg kalt brute force metoden, og er ikke alltid ønskelig. Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 12. juli 2007 Del Skrevet 12. juli 2007 (endret) Du kan jo også sjekke signaturen for en guide som noen brukere her på forumet har snekret sammen. Her har du linken om du er lat Goscinny Endret 12. juli 2007 av Goscinny Lenke til kommentar
.Butthead. Skrevet 12. juli 2007 Del Skrevet 12. juli 2007 www.alienware.com har skins til xp, jeg bruker det nå, har også brukte det på andre pcer, funker bra det.. Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 15. juli 2007 Del Skrevet 15. juli 2007 Har noen en link til hjemmesiden for vista transformation pack? har lyst til og sjekke om jeg har siste versjon. Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 15. juli 2007 Del Skrevet 15. juli 2007 Greit nok. men jeg tenkte mer på link til hjemmesiden hvis noen gidder. Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 15. juli 2007 Del Skrevet 15. juli 2007 Ikke for å være en drittsekk, men hvorfor er det bedre for deg at jeg søker på google enn at du gjør det selv? http://www.windowsxlive.net/?page_id=15 Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 15. juli 2007 Del Skrevet 15. juli 2007 (endret) Fordi du antakelig behersker google bedre enn meg?(ordentlig svar det) Jeg kan google godt men jeg har mye å lære ennå! Endret 15. juli 2007 av SpecialForce Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå