Gå til innhold

Dr Peedee takker for seg!

Anbefalte innlegg

Hei alle konsoll-hoder!

Jeg forlater dette forumet, både fra konsolldelene og de andre delene her, og kommer ikke til å poste mer.

Veit ikke hvor lenge dette innlegget får leve her, men håper at kanskje noen av dere får med dere min takknemlighet for deres bidrag før moderatorer fjerner dette.

Så, takk til alle som har informert meg, lært meg, kranglet med meg, diskutert med meg, og moret meg (ikke minst), gjennom flere år nå! Dere er i sannhet en veldig fin gjeng de aller, aller fleste av dere. Også dere jeg har vært uenig med - kanskje særlig dere da det har fått meg til å tenke over egne standpunkt.

Kos dere med deres Nintendoer, Playstationer og Xbox'er! Livet er for kort til å være misfornøyd med konsollen dere IKKE har, så gravlegg stridsøksa i konsollrkigen innimellom, da. Det er mitt siste tips.

Hej då!

Dr Peedee

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

huff da.. dette var da synd.. Du er en av de få som jeg synes har klart å holde en objektiv tone i forhold til alle konsollene!

Alltid fint med hjelp når jeg prøver de-brainwashe folk som kjøper altfor dyre kabler :D

Hvor tar du turen?

Og hvorfor stikker du sånn helt plutselig?

Lenke til kommentar

Det var da faen.

Det har også vert ein sann ære og hatt deg her Dr.Peedee, du har kommet med veldig mye godt og foret oss inn/ut med saker du virkelig ser ut til å ha peiling på. Eg har ihvertfall satt pris på alle dine saklige og veldig innholdsrike innlegg :) Og eg tror ikkje eg er åleine om den tanken.

Det har vert hyggelig alle disse årene ihvertfall :)

Lenke til kommentar
Det var da faen.

Det har også vert ein sann ære og hatt deg her Dr.Peedee, du har kommet med veldig mye godt og foret oss inn/ut med saker du virkelig ser ut til å ha peiling på. Eg har ihvertfall satt pris på alle dine saklige og veldig innholdsrike innlegg :) Og eg tror ikkje eg er åleine om den tanken.

Det har vert hyggelig alle disse årene ihvertfall :)

9040431[/snapback]

Som om jeg skulle sagt det selv!

Lenke til kommentar

Jeg har aldri hatt et forhold til deg, men jeg husker igjen navnet ditt. Kanskje liten vits å skrive dette nå siden du tydeligvis aldri kommer tilbake for å lese det, men i påvente av en mulig tilbakekomst en gang i fremtiden skal du vite at jeg nå har ønsket deg til lykke med ditt nye og forumfrie liv. Salutt! :dremel:

Lenke til kommentar

Slutt.. sånn helt uten videre? :cry:

Virker som om du er en grepa kar ifølge de andre som har postet her! så, jeg ønsker deg iallefall lykke til videre.. :) Selv holdt jeg meg unna noen dager, og det hjalp faktisk veldig på spillelysten.. :p

Liker egentlig bedre å spille spill enn å henge her å glede meg til neste spill kommer.. :hmm:

Kanskje jeg rett og slett bare skal følge helt i dine fotspor? Og ta mitt endelige farvel jeg også??

Så, da tar jeg faktisk også ett farvel med dere alle sammen med Dr Peedee.. som nå har hatt stor innvirkning på livet mitt!

Lenke til kommentar

Det var da som bare pokker! Synd å miste en forumbruker som deg. Har aldri hatt noe forhold til deg, men jeg har sett ganske mange gode innlegg fra deg, og jeg kjenner igjen brukernavnet ditt. Nå vel, det går som det går. Lykke til med et forumfritt liv! :)

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

Har aldri "truffet" deg, men synes det er trist at du forlater fellesskapet.

Har ikke helt sansen for dramaet thou ... ;)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...