binko Skrevet 8. juli 2007 Del Skrevet 8. juli 2007 (endret) Ja, jeg som mange andre fikk en feilmelding fra Norton i dag, med "Trojan Horse blocked." Mange (inkl. meg!) fikk ikke helt til å slå det av. HER ER HVORDAN: Høyreklikk på ikonet i taskbaren (den lille gule) "Open Protection Center" så, oppe på siden er det små "tabs". Den står automatisk på "Norton Protection Center", første bilde. TRYKK på den andre, "Norton Internet Security", ringet rundt i bilde 1. Trykk på "Settings". Trykk på Auto-Protect, bilde 2. "Turn Off". Lykke til med spillingen! Skriv spørsmål hvis du ikke skjønner noe. PS: Du kan ha et annet språk på Norton. PSS: Jeg anbefaler deg å bare sette Auto-Protect av en liten stund, siden den jo stopper EKTE virus... mvh. Binko, håper det hjalp deg! EDIT: Skriv gjerne inn om det funka/ ikke funka for deg..! Endret 8. juli 2007 av Binko Lenke til kommentar
HoaXed Skrevet 8. juli 2007 Del Skrevet 8. juli 2007 Så du åpner norten hele tiden mens du spiller? Smart. Uansett har du jo full mulighet til å blokke ute spesielle filer eller mapper den ikke skal søke igjennom. Iallefall i tidligere Norton. Lenke til kommentar
binko Skrevet 9. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2007 Vel, dette løser på ingen måte problemet, men du kan i hvertfall spille. Siden filen (.tmp) bytter navn hele tiden, og kun forsvinner like fort som den kommer... Er ihvertfall det jeg har skjønt så langt..! Lenke til kommentar
-Jungeldyret Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 Er det ikke lettere å gå ut av Norton mens du spiller? Lenke til kommentar
binko Skrevet 9. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2007 Jo, men du kommer jo ikke inn i spillet i det hele tatt! :> Sletta hele Norton jeg, så... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå