Gå til innhold

Heroes sesong 2 - For de som følger USA-sendinger.


Anbefalte innlegg

 

Velkommen til dere som skal følge med USA-sendingene av Heroes sesong 2!

 

Heroes_logo.png

 

I denne tråden skal vi diskutere alt om og rundt den kommende sesong 2 av Heroes. Når starten av sesongen finner sted den 24. september i høst, fortsetter vi den generelle diskusjonen her.

 

Sesong 2 av denne praktfulle serien har fått tittelen Generations. Første episoden vil bli sendt, som sagt, den 24. september. Episoden har fått navnet Four Months Later. Det hele sier seg selv - vi befinner oss fire mnd. etter det som skjedde utenfor Kirby Plaza i episode 23 av sesong 1. I følge Tim Kring, hjernen bak serien, vil det bli introdusert nye helter, og selvsagt vil de opprinnelige heltene være med videre.

 

Litt minneoppfriskning: Det siste vi så av Heroes var en liten introduksjon av sesong 2. Hiro har tydeligvis teleportert seg alt for langt bak i tid, til det 17. århundre i Kyoto, Japan. Hiro står opp, foran han befinner det seg uheldigvis et par sinte riddere. Det hele avlsutter med en solformørkelse.

 

Sendeskjema:

 

 

24. Four Months Later, sendes 24/09.

25. Lizards, sendes 01/10.

26. Kindred, sendes 08/10.

27. The Kindness of Strangers, sendes 15/10.

28. Fight or Flight, sendes 22/10.

29. The Line, sendes 29/10.

30. Four Months Ago, sendes 12/11.

31. Cautionary Tales, sendes 19/11.

32. Truth & Consequences, sendes 26/11.

 

 

FAQ (Frequently Asked Questions):

 

 

Q: Når starter sesong 2?

A: Første episode vil bli sendt den 24. september.

 

Q: Hvor kan jeg se Heroes sesong 2?

A: Mest sansynlig om du har NBC. De fleste av oss tyr til andre metoder som ikke er lov til å diskutere her inne til hensyn av forumets regler.

 

Q: Når sendes neste episode?

A: Se på sendeskjemaet lenger opp. Ellers sendes episodene mandager, hver uke (med forbehold om pause).

 

 

For ordens skyld: Spoilere av hva som avslører noe i sesong 2 som ikke er vist, skal inn i skjul-tag! For hver episode som blir sendt, så er det fritt fram for diskusjon. Da går du inn i denne tråden på eget ansvar om du ikke har sett episoden. Du kan gjerne advare oss andre om du har med spoilere i innlegget før du putter i skjul-tag. :)

 

 

Sesong 2 har tatt en pause og blitt delt i to deler, med hver sin handling i hver del. Grunnen til dette er at manuskribenter i Hollywood har inngått en felles streik. Så dette rammer dessverre de fleste pågående serier. De to delene som sesong 2 har blitt delt opp i heter; volume two ''Generations'' og volume three ''Villains.''

Endret av Onyx
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det jeg fortsatt ikke har skjønt er hvordan de har fått de kreftene sine, det får vi sikkert vite i sesong 2.

 

Mens vi venter kan jeg anbefale serien The 4400, den handler også om folk som får krefter og skal forandre verden. Akkuratt nå holder jeg på med sesong 4, episode 4.

Lenke til kommentar

Jeg så akkurat ferdig episode 16 i går etter å ha hatt en pause på et par måneder etter episode 10. Serien er knall, men jeg aner fortsatt lite hva som vil hende frem til episode 23.

 

Poenget mitt er vel egentlig at jeg ser frem til sesong 2 allerede før jeg er ferdig med sesong 1, pluss at jeg vil ha denne i mine innlegg.

Lenke til kommentar
Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Dere vet han legendariske samuraien som faren til Hiro pleide å fortelle om? Jeg tror at det faktisk er Hiro jeg! Hadde ikke forundret meg i hele tatt! :)

9108490[/snapback]

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Eller så er alle med krefter etterkommere av han legendariske samuraien
Lenke til kommentar

*Mine innlegg*

Gleder meg veldig til sesong 2 av Heroes. Blir spennende og se hva som skjedde med Nathan og Peter, og hvilken rolle Sylar vil ha i kommende sesong. Og selvfølgelig Hiro, jeg elsker den rollefiguren, morsom, usikker og overraskende, håper han utvikler seg like bra som i sesong 1.

Endret av Zephyros
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...