Andrs Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 Hei. Her er et bilde jeg tok i lågen under flommen. Det sto faktisk stort på trykk i vg i går. Hva synes dere? Var det bra nok til å komme over to sider i vg? Lenke til kommentar
Eplekakespising Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 Veldig fortellende reportasjebilde føler jeg, men ikke akkurat noe jeg henger opp hjemme i stua. Lenke til kommentar
ragamuffin Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 He-he. Færreste som henger reportasjebilde i stua, men det var vel en metafor.. Enig i at det er et bilde med innhold, uten tvil. Ville gjerne senket kameravinkelen for mer vann og mindre trær. Dårlig skarphet ødelegger endel. Lenke til kommentar
Andrs Skrevet 7. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2007 Nei, det er kanskje ikke noe man henger opp i stua, men det er reportasjebilde og må jo vurderes som det(selv om jeg er såpass stolt etter å solgt mitt første bilde at jeg henger det opp likevel:P) Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 Hva fikk du? Har solgt noe greier til VG jeg og, men det var jaggu ikke store greiene. Skjedde noe på tv-en, som jeg tok bilde av med tv-kortet. Sendte inn. Fikk vel en 1500,- eller noe. Havnet på VG-nett og trykk. Lenke til kommentar
Andrs Skrevet 7. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2007 Vel, jeg solgte det jo til både vg og dagbladet. av dagbladet skulle de sende meg tipshonorar, men vg skulle sende 1750kroner . Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 Det er jo ganske beskrivende, så da var det nok verdt pengene de betalte. Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 Jeg hadde solgt det mest kjære bildet mitt i full RAW super duper til den prisen. Men viss jeg hadde fått mer så hadde jeg selfølgelig tatt i mot mer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå