Kebab GUD Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 (endret) JJ Abrams (Lost, Alias, Star Trek XI) står bak en film som kommer i januar 2008, filmet 100% med hjemmevideo kamera, og som ikke ble annonsert før Tirsdag 3 juli når amerikanerene til sin overaskelse fik se teaser til filmen før Transformers Dette var det første noen hadde hørt om denne filmen som for øyeblikket kalles "Cloverfeld" selv om det ikke er dens endelige tittel. Det enete som er kjent nå er hva som vi ser i teaseren.. det er en Monster film. Tenk Godzilla, bare med bra regisør, hjemmevideo og at det ikke er godzilla Trailer http://www.youtube.com/watch?v=H579lTqHPC0 Offisiel side http://www.1-18-08.com/ Endret 5. juli 2007 av Kebab GUD Lenke til kommentar
Deosl Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 Så traileren, ga meg ikke så mye info. Lest at det kanskje kan være Voltron filmen? Sikkert ikke, bare en ny monster film. Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 5. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2007 det er IKKE Voltron.. Det som er kjent er at det ikke er bassert på noe tidligere saker.. Det er ike Voltron, Godzilla, Mothra eller noe slikt Lenke til kommentar
............... Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 (endret) Kan ikke se videoen lenger :/ Endret 5. juli 2007 av karlsn Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 Synd videoen er fjernet. Har hør mye om denne filmen her etter at teaseren kom. Er nok mye pr-jippo for å skape oppmerksomhet. Det virker for min del i hvert fall Lenke til kommentar
............... Skrevet 10. juli 2007 Del Skrevet 10. juli 2007 Her er traileren. og en artikkel om den fra vg.no... Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 10. juli 2007 Del Skrevet 10. juli 2007 Håndholdt-cam og råe spesialeffekter. Fett i starten, sikkert kvalmende etterhvert. Lenke til kommentar
Tomtruck Skrevet 10. juli 2007 Del Skrevet 10. juli 2007 Traileren var ihvertfall såpass spennende at det ga meg skikkelig mersmak... Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 27. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2007 her er altså det fra den andre tråden Se teaser på dagbladet.no og J.J Abrams har allerede bekreftet at den IKKE! heter Monstrous Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 27. juli 2007 Del Skrevet 27. juli 2007 Makan til hemmelighetsgreier det var fra han Lost-fyren a. Folk kommer til å benke seg inne på kinoen og plutselig kommer tittelen "Godzilla 2" opp på skjermen. Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 27. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2007 Makan til hemmelighetsgreier det var fra han Lost-fyren a. Folk kommer til å benke seg inne på kinoen og plutselig kommer tittelen "Godzilla 2" opp på skjermen. 9154495[/snapback] han har sagt at filmen er ikke en remake eller innspilling av andre monstere.. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 27. juli 2007 Del Skrevet 27. juli 2007 Det er monsteret fra Lost Effektene ser jo bra ut, men om budsjettet virkelig er på kun 30 millioner dollar så kan det sette sine begrensninger. Men spenning kan de virkelig få til. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 27. juli 2007 Del Skrevet 27. juli 2007 Haha, ja, dette er nok egentlig en forsmak på hva vi kan vente oss i de kommende sesongene av Lost, når det viser seg å være en storby på øya. Traileren så spennende ut. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 Litt frisk markedsføring, syns nå jeg. Forskjellig "tittel" på filmen hver gang det dukker opp noe PR Lenke til kommentar
Gjest Slettet-dUuoCe48tm Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 Det ser jo helt Gojira ut. Får bare håpe det er det det faktisk er. Lenke til kommentar
trollhatt Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 Litt frisk markedsføring, syns nå jeg. Forskjellig "tittel" på filmen hver gang det dukker opp noe PR 9192701[/snapback] Hvem har vel sagt at tittelen står på ENHVER reklameplakat for en film? Granted, det er vanlig praksis - men still Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 2. august 2007 Forfatter Del Skrevet 2. august 2007 jeg vet hva det er.. det er en Film basert på en hendelse som skjer i Bladene Green Lantern og Green Lantern Corps nå fra DC comics! her er et kommer som viser hva jeg mener Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå