robert166 Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 Hallo! PC: Skjermkort: GeForce 7800GT Prosessor:AMD 4000+ Ram: 2GB Hovedkort: Abit Problemet er: Eg starter for eksempel Counter-Strike: Source, spiller i 5-10 minutter med fps på rundt 100, og det er digg å spele. Så synker den til 20-40, alt etter kva bane, men den er betydelig lavere! Eg skjønna altså ikkje en dritt, eg er ikkje så veldig datakynding så trenge litt nøye forklaring Takker for all mulig hjelp! Og spør om det er noke du lurer på! Lenke til kommentar
NinjaPiraten Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 (endret) Sjekk tempraturene. Last ned PC Wizard vis du ikke har noe annet program. Problemet ligger i allefall ikke i spesifikasjonene pa PC din Endret 3. juli 2007 av NinjaPiraten Lenke til kommentar
Hachon Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 Jeg ville også sjekket temperaturene. Jeg har samme skjermkort og hadde samme problemet tidligere i år. Enkleste løsningen for meg var å montere en Arctic Cooling Accelero X-1. (Veldig fornøyd, støynivået er også redusert) Tok meg 15 minutter inkl. demontering/montering. Lenke til kommentar
robert166 Skrevet 4. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2007 takk for svar, skal prøve det og får håpe det virker Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå