T-Bear91 Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 (endret) Et digg samleobjekt Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor http://www1.vg.no/spill/artikkel.php?artid=145337 Endret 3. juli 2007 av BloodSpiller Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 Det er også en måte å få ned piratkopiering :!: man kan jo ikke akkuratt laste ned hardware, ellers hadde nok mange sittet med mye fint , kanskje man skulle skaffet seg en sånn 3D printer... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 Er det bare Xbox360 som får spesialutgave eller får PS3 også det?. Lenke til kommentar
Vorpal Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 Er det bare Xbox360 som får spesialutgave eller får PS3 også det?. 8996994[/snapback] Pakken vil bli gitt ut i et begrenset opplag til både PS3 og Xbox 360, og vil koste 90 dollar Lenke til kommentar
Gjest Slettet+142 Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 Noen forhandlere i norge som skaffer denne spesialutgaven til forhåndsbestilling, eller må man kjøpe den hos Yahoo? Lenke til kommentar
Henry9 Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 Jeg kan vel egentlig bare kjøpe denne greia her da litt kult egentlig XP Hmm..Ja jeg skal helt klart kjøpe den ! Ikke så mye dyrere en spillet XP Men er den bare å få ONLINE eller kan man få den i butikken også?? Lenke til kommentar
T-Bear91 Skrevet 3. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2007 jeg har lyst på special edition as! må skaffes. vet noen om de blir tillgjengelige i butikke? Lenke til kommentar
Eremal Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 (endret) Jeg har forhåndsbestilt det her hos min lokale "dealer". Forhåpentligvis får jeg det 16. okt, men ingen veit hvorvidt SE kommer til butikkene enda. Dog, det er å regne med. Men hvor mange, og hvor godt fordelt er en anna sak. Husker WoW:TBC var litt stress å få tak i CE av.. Jeg _SKAL_ ha SE. Endret 4. juli 2007 av Eremal Lenke til kommentar
Elmek38 Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 Denne utgaven skal iallfall eg ha. Uten tvil. Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 Baggen til GTA IV og hjelmen til Halo 3, blir dyrt Lenke til kommentar
AtheusNor Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 jeg var på eb games og spaceworld kvadrat og ingen hadde det til forhåndsbestilling. skal definitivt ha denne! Lenke til kommentar
Eremal Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 Grunnen til hvorfor de ikke har forhåndsbestilling er pga. de ikke vet hvor mange de har. Du kan tenke deg om de åpner for forhåndsbestillinger og mottar 200-300stk, så får de bare 100 spill. Grunnen til hvorfor jeg har fått forhåndsbestiller er pga. jeg er fast kunde i samme butikk, og slår gjerne av en prat med daglig leder der. Har en del fordeler, bl.a. har jeg fått alle spill jeg har venta på dagen før release Lenke til kommentar
Gjest Slettet+142 Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 Var innom Spaceworld og Free Record Shop idag. - Spaceword visste om spillet, men visste ikke om de fikk inn SE. - Free Record Shop-ekspiditøren måtte tenkte lenge før hun kom på hva GTA IV var Tror jeg bare bestiller ifra Yahoo jeg.. Lenke til kommentar
Eremal Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 Det er neppe noen butikker som vet hvor mange eksemplarer de får inn før i august-september. Er vi riktig uheldig så vet de ikke hvorvidt de får inn før de får det inn... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå