Sinderella Skrevet 2. juli 2007 Del Skrevet 2. juli 2007 Føl dere frie til å si hva dere syns om telefonen og ideen. Komentar tråfd for: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=791389 Lenke til kommentar
Submoose Skrevet 2. juli 2007 Del Skrevet 2. juli 2007 Fin den.. MEN du kan jo kjøpe ett farget deksel. Lenke til kommentar
Sinderella Skrevet 2. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2007 farget deksel?? Går det an å bytte da? Lenke til kommentar
Melvin Snerken Skrevet 2. juli 2007 Del Skrevet 2. juli 2007 Jepp! Alt du trenger er en torx nr 6, altså T6. Koster 40kr på biltema for et sett. skifta deksel sev på SE, mange ganger Lenke til kommentar
Sinderella Skrevet 2. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2007 Og det er informasjon som blir tilgjengelig først nå men hvor får man andre deksler hen da? ebay? Lenke til kommentar
Submoose Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 Lillestrømdagene Husker ikke hva de folka på den boden kom fra (butikk) Lenke til kommentar
Sinderella Skrevet 3. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2007 hahaha Lillestrømdagene (er jo opprinnli fra lillestrøm) men ok, jeg fant en god del deksler på ebay i går/natt men ehm jeg har brukt litt for mye penger så tror kanskje ikke nytt deksel blir helt aktuelt helt ennå men få inn noen bilder av deres nye deksler da *nysgjerrig* Lenke til kommentar
Submoose Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 Fant lappen fra der jeg kjøpte mitt. Det er T mobil. De åpner nettbutikk 1. August, der du kan bestille deksel Linky Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå