Martin A. Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 Jeg har i år og dag vært fast bruker av skinnet HW.no - Dynamisk, rett og slett for at denne utvides fult ut, uansett hvilken oppløsning jeg bruker. Nå ble jeg oppmerksom på at "Diskusjon.no" inneholder siste 4 nyheter fra hele nettverket(eller no slikt), og byttet til det. Men dette skinnet blir alt for smått når man har 1680*1050 i oppløsning. Forslaget er derfor et "HW.no - Dynamisk"-skin, med "Diskusjon.no"-utseende Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 Høres greit det, men vi må beholde det gode gamle HW.no dynamisk, og ikke integrere en eventuell ny dynamisk Diskusjon.no. Lenke til kommentar
Martin A. Skrevet 1. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2007 HW - Dynamisk må man selvfølgelig beholde. Gamer.no og Amobil.no bør også midtstilles, eller gjøres dynamisk slik som Akam og HWB. Lenke til kommentar
lain Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 Bare ikke de fjerner hw.no versjonen, kan de gjerne komme med flere dynamiske skin for min del. Regner med at de er klar over at de avkryssningsboksene under Fast Reply tekst boksen ikke passer helt, men ikke no stress akkurat, da man enkelt ser hvem som hører til hvem. Lenke til kommentar
TSP Skrevet 25. august 2007 Del Skrevet 25. august 2007 Jeg er veldig interessert i dynamisk diskusjon.no selv. Da kan det nemlig tenkes jeg skifter til det designet. Synes ikke dette forslaget skal bli glemt. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 (automatisk svar) Problemet/Saken er bekreftet og flyttes til rett forum for videre oppfølging. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 (Automatisk svar) Saken er nå ferdigbehandlet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg