Gå til innhold

Wii Med HDMI

AP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Utrolig skuffet over de tynne grå kablene som følger med Wii. På et eller tidspunkt MÅ det nok komme nye kabler ettersom færre og færre TVer kommer til å ha composite input. Ikke noe mulighet for seperat lyd heller....

SOOO last gen...

Endret av Xbox-PS2
Lenke til kommentar
Wii har nok ikke HD som jeg vet. Men du kan få litt penere grafikk ved å bruke component kabler. Det bruker jeg og det er helt ok.

8979304[/snapback]

Hva er forskjellen?, (hva er merkbart?)

Endret av AP
Lenke til kommentar

er ingen beviser for det iallefall, kabelen det er linket til er en standard hdmikabel med hannkontakt på begge sider.

Men nintendo kan jo lansere en ny konsoll senere med hdstøtte. Dvdstøtten er jo vistnok på vei

Endret av Admin'c
Lenke til kommentar

Dersom Wii skal få HDMI, må nok Nintendo ut med en ny versjon av konsollen - noe jeg tviler på de gidder. Wii selger som hakka møkk uten HDMI, så hvorfor gjøre konsollen dyrere med å gi forbrukerne noe de ikke vill ha?

Og siden trådstarter ikke har link, så er det nok liten sannsynlighet for at dette stemmer..

Lenke til kommentar

Får komponent kabel til Wii på f.eks Modnet. Der finner du den originale til vel 400 kr og en uoriginal fra Dragon til 150 kr. Jeg kjøpte den fra Dragon, og ble plaget med skurret lyd og flimring på TV min (en LG 32 LB2R) så jeg sendte dem tilbake og kjøpte de originale. Funker fett det.

Forskjellen mellom komposit og komponent er at med komponent kan du kjøre spillene i 480p som gir et skarpere bilde.

Anyway.

HDMI til Wii tror jeg ikke på. Passer fint med det den har nå.

Lenke til kommentar
Wii selger som hakka møkk uten HDMI, så hvorfor gjøre konsollen dyrere med å gi forbrukerne noe de ikke vill ha?

Denne forbrukeren vil så absolutt ha noe mer enn kompositt! Tror ikke det er noen som kjøper Wii på grunn av den lave oppløsningen. Godt mulig jeg ikke hadde solgt min Wii hvis den hadde gitt meg kurant bilde på LCD.

Lars

Lenke til kommentar
Wii selger som hakka møkk uten HDMI, så hvorfor gjøre konsollen dyrere med å gi forbrukerne noe de ikke vill ha?

Denne forbrukeren vil så absolutt ha noe mer enn kompositt! Tror ikke det er noen som kjøper Wii på grunn av den lave oppløsningen. Godt mulig jeg ikke hadde solgt min Wii hvis den hadde gitt meg kurant bilde på LCD.

Lars

8980619[/snapback]

Men en eventuell HDMI kabel til Wii vil ikke kunne gi noe bedre bilde enn komponentkabelen, som jo allerede er på markedet. Hardwaren i Wii er ikke laget for å skalere høyere oppløsning enn 480p.

Lenke til kommentar
Nå har det kommet en HDMI kabel til Wii.

Kanskje det har kommet HDMI kabel til Wii, men den kan i hvertfall ikke brukes på noen som helst måte og Wii.

Wii i 1080p/1080i

Wiien støtter ikke mer enn Component signalet 480progressivt så umulig med 1080 uten masse jallamod av software , hardware og alt mulig dritt

Tror dere dette er fake?

Jeg trur dette er fake og noe du rett og slett har oppdiktet. Elr funnet fra et elr annet BS sted

Hvorfor? Fordi: 1 : Ingen Kilde 2 : Det eneste du kommer med er jo en standard HDMI kabel.

Endret av Zaleeeek
Lenke til kommentar
Men en eventuell HDMI kabel til Wii vil ikke kunne gi noe bedre bilde enn komponentkabelen, som jo allerede er på markedet. Hardwaren i Wii er ikke laget for å skalere høyere oppløsning enn 480p.

Stemmer, har ikke sagt noe annet. Det er en av grunnene til at jeg solgte Wii'en så fort jeg var gjennom Zelda.

Lars

Lenke til kommentar

Stemmer, har ikke sagt noe annet. Det er en av grunnene til at jeg solgte Wii'en så fort jeg var gjennom Zelda.

Lars

8981170[/snapback]

Så du dømmer med andre ord Wiien etter et gamecube spill visuelt sett? Rart.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...