nabbskall Skrevet 29. juni 2007 Del Skrevet 29. juni 2007 (endret) Ja, saa har det seg saann at jeg er paa besoek med noen som har sykkelen inni gangen paa huset, og de har satt den rett ved siden av en vegg. Saa har sykkeldekkene paa sykkelen klart aa gnidd seg i veggen slik at det er svarte flekker paa veggen, jeg har proevd aa toerke dette vekk med haanduk, men til ingen nytte. aa bruke vann hjelper ivertfall ikke. Noen forslag? Er det noen teknikker som brukest, uten aa paavirke malingen? Takker paa forhaand for svar! Endret 29. juni 2007 av Storleer Lenke til kommentar
Rulator Skrevet 29. juni 2007 Del Skrevet 29. juni 2007 bruk vann og noe vaskemiddel funker alltid f.eks grønnsåpe? jeg er en 15 år gammal gutt ikke en vaskekjerring, men men Lenke til kommentar
thrml Skrevet 29. juni 2007 Del Skrevet 29. juni 2007 (endret) Jeg lo litt før jeg så ordentlig på tråden, trudde du hadde prøvd å sykle på veggen OT: Grønnsåpe skal vell funke greit det.. eller så kan du prøve med vanlig håndsåpe. Endret 29. juni 2007 av Stian_Pa Lenke til kommentar
Rulator Skrevet 29. juni 2007 Del Skrevet 29. juni 2007 Jeg lo litt før jeg så ordentlig på tråden, trudde du hadde prøvd å sykle på veggen OT: Grønnsåpe skal vell funke greit det.. eller så kan du prøve med vanlig håndsåpe. 8972019[/snapback] sykle på veggen nice stian:P hehe wall ride ikke sant Lenke til kommentar
nabbskall Skrevet 29. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2007 groensaape fungerte ikke :/ Takker for tipset uanz! Lenke til kommentar
thrml Skrevet 29. juni 2007 Del Skrevet 29. juni 2007 groensaape fungerte ikke :/ Takker for tipset uanz! 8973328[/snapback] kom akkurat på at flekkfjerner kanskje er tingen, noe ala oxy action eller noe Lenke til kommentar
nabbskall Skrevet 30. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2007 groensaape fungerte ikke :/ Takker for tipset uanz! 8973328[/snapback] kom akkurat på at flekkfjerner kanskje er tingen, noe ala oxy action eller noe 8973363[/snapback] Vet ikke om jeg kan gjoere det, om det tar bort maling fra veggen saa er det krise, fordi jeg er paa besoek :S Lenke til kommentar
rtr Skrevet 30. juni 2007 Del Skrevet 30. juni 2007 (endret) Forsøk med tannkrem, det skal nok få det bort. Smør på rikelig, gni det inn, og vask det vekk med en tørr klut. Endret 30. juni 2007 av rtr Lenke til kommentar
Pacman- Skrevet 30. juni 2007 Del Skrevet 30. juni 2007 I usa (ser på kontakten at det er der du er) så har dem jo vidundermiddel mot slikt... tror det heter Swifer Magic Ereaser ellerno.. mulig Scott Brite eller 3M har slikte produkter.. stikk på Home Depot, Target, Wall-Mart, eller K-Mart, disse butikkene har slike vidundermiddel for å fjerne slike merker Lenke til kommentar
Mads-b Skrevet 30. juni 2007 Del Skrevet 30. juni 2007 Hva med å prøve noe sterkt noe? Test med en klut med plasterfjerner eller white spirit på et litt bortgjemt område på veggen for å se om malingen tar skade, og hvis ingenting skjer 10 min etter påføring er det bare å gyve løs. Det er nesten så jeg garanterer at flekkene forsvinner med dette. Lenke til kommentar
Rulator Skrevet 30. juni 2007 Del Skrevet 30. juni 2007 Hva med å prøve noe sterkt noe? Test med en klut med plasterfjerner eller white spirit på et litt bortgjemt område på veggen for å se om malingen tar skade, og hvis ingenting skjer 10 min etter påføring er det bare å gyve løs. Det er nesten så jeg garanterer at flekkene forsvinner med dette. 8978664[/snapback] haha på et litt borthjemt sted prøv bak dassen der ser aldri noen vøtt? Lenke til kommentar
Maxopp Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 Fuktig klut med litt Jif er nokk løsningen. Lenke til kommentar
nabbskall Skrevet 1. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2007 Ok, takk for alle forslag Skal proeve med tannkrem. Det aa ta seg en tur til walmart, og de andre butikkene tror jeg ikke er saa lurt, da dette helst skulle skje diskre Lenke til kommentar
Rulator Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 hehe ja åssen gikk deT:P tannkrem faktis hørtes noe tvilsomt ut, men gjør vel jobben hehe Lenke til kommentar
thrml Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 Mamma sa: JIF har du prøvd det?? Lenke til kommentar
nabbskall Skrevet 1. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2007 Nei, har ikke vaaget meg enda, gjoer det naar jeg er her alene Lenke til kommentar
nabbskall Skrevet 2. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2007 (endret) Tannkrem funket ikke, men det gjorde jif Tusen takk for tipset!! Takk mammaen din fra meg PS: Jif er peanoettsmoer her i USA, men fant noe annet som var akkurat det samme Endret 2. juli 2007 av Storleer Lenke til kommentar
Rulator Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 Tannkrem funket ikke, men det gjorde jif Tusen takk for tipset!! Takk mammaen din fra meg PS: Jif er peanoettsmoer her i USA, men fant noe annet som var akkurat det samme 8985215[/snapback] hehe... mødre er gode å ha. stian neste gang jeg skal vaske ringer jeg morra de Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå