kyrsjo Skrevet 26. juni 2007 Del Skrevet 26. juni 2007 Vurderer å kjøpe denne maskinen: http://www.computercity.no/index.aspx?iden...ar+PC&SiteId=no Noen som har noen erfaringer med denne? Kan nevnes at jeg skal kjøre maskina med Linux, men kom gjerne med erfaringer fra andre OS også. Skal overhode ikke brukes til spill etc., dette er en ren studie/jobb-maskin. Så jeg er ute etter en stødig, solid sak som ikke gir meg noe trøbbel. Støynivå, ytelse, generelle erfaringer, skjerm, support etc. Noen andre tilsvarende maskiner i tilsvarende prisklasse? Mvh. Kyrre Lenke til kommentar
AndyF Skrevet 26. juni 2007 Del Skrevet 26. juni 2007 (endret) synes den var i overkant dyr i forhold til spesifikasjonene hva med denne? Endret 26. juni 2007 av AndyF Lenke til kommentar
kyrsjo Skrevet 27. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2007 (endret) synes den var i overkant dyr i forhold til spesifikasjonene hva med denne? 8950485[/snapback] Har heller lite lyst på Amilo - kjæresten min har det, og det har vært utrolig mye feil på den... For ikke snakke om at den bråkte værre enn et aircondition-annlegg... EDIT: Hadde... Den har faktisk gått i stykker for godt... Endret 27. juni 2007 av kyrsjo Lenke til kommentar
roy_nor Skrevet 27. juni 2007 Del Skrevet 27. juni 2007 Kyrre; den laptopen du linker til er forrige generasjons laptop, se heller om du finner en laptop med Core 2 duo. AMD Turion CPU har en tendens til å få laptop til å bråke som et uvær så tror ikke det er tingen for deg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå