papirvann Skrevet 26. juni 2007 Del Skrevet 26. juni 2007 hvordan kan jeg ta opp lyden fra en film på youtube å lagre den på maskinen? Lenke til kommentar
flopflop Skrevet 26. juni 2007 Del Skrevet 26. juni 2007 http://www.dinside.no/php/art.php?id=381730&bid=1 Guide til å ta opp nettlyd. Alternativt kan du bruke et program som heter YoutubeGrabber, men da får du en videofil Lenke til kommentar
papirvann Skrevet 26. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2007 jeg har ikke vista. Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 26. juni 2007 Del Skrevet 26. juni 2007 Skal du ha en sang eller en dialog? Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 26. juni 2007 Del Skrevet 26. juni 2007 Denne tråden var feilpostet og er blitt flyttet til riktig kategori. Lenke til kommentar
Holten Skrevet 26. juni 2007 Del Skrevet 26. juni 2007 Du kan jo bruke opptaks funksjonen på PCen? Hvis du drar på innstillingene der kan du bruke den sånn at den tar opp all lyd som blir sendt til høytalerne! Lenke til kommentar
papirvann Skrevet 26. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2007 Du kan jo bruke opptaks funksjonen på PCen? Hvis du drar på innstillingene der kan du bruke den sånn at den tar opp all lyd som blir sendt til høytalerne! 8949084[/snapback] hvordan? Lenke til kommentar
Holten Skrevet 26. juni 2007 Del Skrevet 26. juni 2007 - Åpne Lydinnspilleren ( Tilbehør > Underholdning > Lydinnspilling) - Rediger > Egenskaper for lyd > Alternativer ( I den nye boksen ) > Egenskaper > Kryss av den boksen "What U Hear" > Trykk "ok" - Åpne filmen, Trykk på den Røde runde knappen på lydinnspilleren. Voila! Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 26. juni 2007 Del Skrevet 26. juni 2007 http://endre.hotserv.dk/lydopptak/ Lenke til kommentar
thadon Skrevet 27. juni 2007 Del Skrevet 27. juni 2007 http://mediaconverter.org/ Lim in url fra youtubefilmen og velg MP# fra rullergardin menyen Lenke til kommentar
flopflop Skrevet 28. juni 2007 Del Skrevet 28. juni 2007 Mediaconverter går tregt og lyden kommer tilbake i 32kbs. Ikke akkurat optimalt. Her er en løsning som fungerer fint: -Bruk youtubegrabber til å laste ned selve videoen, denne lagres i FLV-format og kan sees med VLC-player dersom ønskelig -Bruk dette programmet til å gjøre om videofilen til mp3. du kan velge bitrate osv selv og resultatet ble meget bra! Lenke til kommentar
papirvann Skrevet 28. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2007 noen som går god for det programmet? er litt usikker på å laste det ned. Lenke til kommentar
flopflop Skrevet 28. juni 2007 Del Skrevet 28. juni 2007 Jeg har lastet det ned og brukt det, og jeg lever fortsatt! Lenke til kommentar
morra Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 Jeg likte å bruke VideoDownloader sammen med FLV Extract... Men dette er vel egentlig det samme som det som er nevnt tidligere i tråden Lenke til kommentar
Priest32 Skrevet 10. juli 2007 Del Skrevet 10. juli 2007 Den ordinære lydinnspilleren i Windows stopper vel på 30/60sekunder.. Gjør den ikke ? Jeg brukte en stund et program som heter Audacity.. gratis.. Jepp, teit navn, men det funket greit nok. Fikk spilt inn nettradio også. Eneste er at lydnivået blir svært lavt spilt inn.. (På min pc ihvertfall.) Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 10. juli 2007 Del Skrevet 10. juli 2007 Den ordinære lydinnspilleren i Windows stopper vel på 30/60sekunder.. Gjør den ikke ?Jeg brukte en stund et program som heter Audacity.. gratis.. Jepp, teit navn, men det funket greit nok. Fikk spilt inn nettradio også. Eneste er at lydnivået blir svært lavt spilt inn.. (På min pc ihvertfall.) 9048373[/snapback] Lydnivået er mest sannsynlig en innstilling i mikseren. Har du saumfart den ut og inn?Les mer om mikseren her. Lenke til kommentar
lettere-gal Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 Hvordan bruker jeg Audacity? Det går ikke an å recorde. Det kommer en slik melding "Feil ved åpning av lyd-enheten. Vennligst sjekk innstillingene for engets lydinnspilling og daterate for prosjektet." Før var det bare å starte å recorde. Lenke til kommentar
Trynemjoel Skrevet 25. august 2008 Del Skrevet 25. august 2008 http://www.flvto.com/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå