Gå til innhold

Noen programmer som kopierer ut filer fra mapper?


Lakus

Anbefalte innlegg

Har nemlig takket vær iTunes os Nokia PC Suite fått en Musikk-mappe som er helt ubrukelig for min del.

 

Alle sangene har blitt puttet inn i hver sin egen mappe, ikke bare hvert album, men hver sang har fått sin egen inndeling med "artistmappe" og inni den er det "albummappe" og tilslutt "sangmappe" med lydfilen inni.

 

Nå, prøv og se for deg det på 936 sanger... det er for og si det sånn: MILDT irriterende.

Og når jeg skal legge musikk på mobilen via Nokia PC Suite så finner den ofte mange av hver sang, en versjon uten artist, en versjon med osv...

 

 

Så lurer på om det finnes noen programmer der ute som enkelt nok går inn i alle mappene, henter ut filene, og legger de i en annen mappe?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har alle låtane ID3-tagar? For i so fall kan du bruke MediaMonkey. Siterer meg sjølv frå ein annan tråd.

Mediamonkey er flott for å sortere musikk (gitt at tagane er i orden). Importer all musikken til biblioteket, merk alle songane (Ctrl + A) og trykk so Ctrl + R. Då kan du få flytta filene til mapper etter eit mønster du sjølv bestemmer, basert på tagane. Du kan ogso gje dei nytt namn om du vil.
Endret av Torbjørn T.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...