Gå til innhold

Howto: Compiz Fusion


Anbefalte innlegg

Noen flere her som har satt opp Compiz Fusion? Satt det opp for en liten stund siden selv, og må si at det er vakre saker! Spesielt er "reflection" effektene meget stilige, for ikke å snakke om Expo plugin.

 

 

howto: http://ubuntuforums.org/showthread.php?p=2895086

 

Var imidlertid en liten nedtur, at man ikke kan bruke keyboard når man zoomer, eller at man kan flytte seg rundt på skjermen ved hjelp av musen når man zoomer (noe som fungerte utmerket med beryl). Other than that, it's great.

 

edit

Dvs, man kan bevege seg med musen i zoom-tilstand, men man må holde nede et par knappen, det holder ikke bare å bevege på musa. (Mulig alt dette kan konfigureres et sted også, har ikke sett så nøye på det enda)

Endret av Stian89
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 3 uker senere...

Prøvde første gang for noen uker siden, da var det veldig ustabilt så jeg gikk tilbake til Beryl,men testa på nytt for to tre dager siden og har ikke gått tilbake denne gangen, mye nytt jeg liker her selvom noen ting (for eksempel Atlantis) er litt unødvendig :) . liker spesielt Expo og Ring Switcher.

Lenke til kommentar

Noen som vet hvor jeg finner dodge pluginet? Har ikke funnet det ennå. Kjørt Compiz fusion en stund nå, og etter min mening så er det raskere enn beryl. Beryl hakket litt når jeg flytta vindu og roterte cuben.

 

Anyways, dodge pluginet, noen som vet hvor det befinner seg? jeg tror jeg så det i en demo-video på youtube.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...