Stian89 Skrevet 23. juni 2007 Del Skrevet 23. juni 2007 (endret) Noen flere her som har satt opp Compiz Fusion? Satt det opp for en liten stund siden selv, og må si at det er vakre saker! Spesielt er "reflection" effektene meget stilige, for ikke å snakke om Expo plugin. howto: http://ubuntuforums.org/showthread.php?p=2895086 Var imidlertid en liten nedtur, at man ikke kan bruke keyboard når man zoomer, eller at man kan flytte seg rundt på skjermen ved hjelp av musen når man zoomer (noe som fungerte utmerket med beryl). Other than that, it's great. edit Dvs, man kan bevege seg med musen i zoom-tilstand, men man må holde nede et par knappen, det holder ikke bare å bevege på musa. (Mulig alt dette kan konfigureres et sted også, har ikke sett så nøye på det enda) Endret 23. juni 2007 av Stian89 Lenke til kommentar
Lock-Aze Skrevet 23. juni 2007 Del Skrevet 23. juni 2007 Nei, har ikke satt det opp enda, blir nok ikke å teste det før det kommer en stable versjon, da jeg må ha maskinen min til å være rimelig stabil. Når det er sagt, så ga dette meg den WOOOOW effekten som vista IKKE ga meg. Helt utrolig fantastisk må jeg si. Lenke til kommentar
magikern Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 Prøvde første gang for noen uker siden, da var det veldig ustabilt så jeg gikk tilbake til Beryl,men testa på nytt for to tre dager siden og har ikke gått tilbake denne gangen, mye nytt jeg liker her selvom noen ting (for eksempel Atlantis) er litt unødvendig . liker spesielt Expo og Ring Switcher. Lenke til kommentar
Marsan Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 Noen som vet hvor jeg finner dodge pluginet? Har ikke funnet det ennå. Kjørt Compiz fusion en stund nå, og etter min mening så er det raskere enn beryl. Beryl hakket litt når jeg flytta vindu og roterte cuben. Anyways, dodge pluginet, noen som vet hvor det befinner seg? jeg tror jeg så det i en demo-video på youtube. Lenke til kommentar
magikern Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 (endret) i Effects - Animations - Focus Animation kan du velge noe som heter Dodge, men er ikke sikker på om det var det du mente... Edit: video av Dodge på youtube minnet om det jeg fant der ja, så er nok den... Endret 9. juli 2007 av magikern Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå