sokkhue Skrevet 23. juni 2007 Del Skrevet 23. juni 2007 (endret) Hei.. Det gamle soverommet mitt blir nå tv- stue og jeg lurer på om Samsung LE-26S81B er et godt valg av tv. Skal brukes til tv titting, wii, xbox og old school nintendo + brukes som skjerm til min laptop. Tar også i mot forslag om andre tv'er. I størrelsen 26 til 32 tommer, pris 5 til 8k. på forhånd, takk. Endret 24. juni 2007 av sokkhue Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 24. juni 2007 Del Skrevet 24. juni 2007 Bumping er ikke tillatt før det har gått minst 24 timer etter original post. 2 innlegg slettet. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 24. juni 2007 Del Skrevet 24. juni 2007 S-serien til samsung er den enkleste serien, jeg ville gått for R8-serien om du ønsker bedre 26". R8-serien er også innenfor budsjettet ditt . Om den skal brukes som skjerm til din laptop, er det VITALT at tv'en du kjøper deg støtter 1:1 pixelmapping (Les tråden om det for beskrivelse). Gjør den ikke det (tror ikke s-serien gjør det) blir bildet uskarpt og uegnet til pcbruk. Lenke til kommentar
sokkhue Skrevet 24. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2007 Takk for hjelpen Jeg fant Samsung LE-26R81B til ca 6500 kroner, det samme koster Samsung LE-26R82B. Og jeg lurer fælt på hva forskjellen er. Uansett, så leste jeg litt om pixelmapping og fant dette.. (se bilde) Går tv'n jeg fant under den gruppen jeg merket med rødt? I såfall vil jeg kunne bruke tv'n som pcskjerm med digital pixelmapping? Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 24. juni 2007 Del Skrevet 24. juni 2007 (endret) Jeg tror ikke det er noen forskjell bortsett fra design på 81 og 82 . Men tror R87 og R88 er hakket bedre tver, er ikke helt sikker, men tror det. EDIT: Nei, alle R8x-tvene er like, bare minimale designforskjeller på ramma osv. Endret 24. juni 2007 av Alastor Lenke til kommentar
sokkhue Skrevet 21. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2007 takk takk,.. har nå skaffet meg en LE26r81b ^^, og til nå kan jeg ikke gjøre annet enn å anbefale den videre Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå