Gå til innhold

Mage 29 Twink!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sorry, så ikke at du også nevnte det...Vel, du får ikke Blast Wave eller Ice Block før lvl 30 (regner med at det ikke er tilfeldig), så jeg er neimen ikke sikker. Vet ikke så mye om twinking anyway så ;)

 

Gear er jeg nå uansett ganske sikker på at +stam, +int er det viktigste. Men du kan godt vente på å få det bekrefta av noen som ahr mer peiling ;)

Lenke til kommentar

Tatt fra en twink guide til 29:

Mages:

 

Equipment:

 

Head: Elders Hat of the Eagle / Spellpower Goggles Extreme [+8int]

Neck: Basalt Necklace of the Eagle

Shoulders: Berylline Pads

Back: Knights Cloak of the Eagle [+70arm]

Chest: Beguiler Robes [+100hp]

Wrists: Stoneridge Bracers [+9sta]

Hands: Hotshot Pilots Gloves [+mana regen]

Waist: Belt of Arugal / Warsong Sash

Legs: Elders Pants of the Eagle [+8int]

Feet: Acidic Walkers / Nightsky Boots[+speed]

Range: Starfaller

Ring: Deep Fathom Ring (WSG ring)

Ring: Plains Ring

Two Hand: Rod of the Sleepwalker (WSG staff) [+22int/+30spellpower]

 

 

 

 

- Pretty basic, all relatively easy to get your hands on, gives you alot of +int and +sta.

- Go for the Warsong Sash if horde.

- Measles has got me thinking that; if you feel you had enough +int and +sta from the blues you could benefit greatly from some +fire/frost/arcane (depending on your spec) legs, necklace, cloak and possibly even ring.

 

Edit: fjernet den gamle driten^^

Endret av toranv
Lenke til kommentar

det er begrenset hva du får til i et talent tree på lvl 29. Du ser lett selv hvilke muligheter du har hvis du bare gidder å teste på en talent calculator selv. Hadde jeg vært deg hadde jeg gått for en 39 twink, like greit å få gear, du har mye større muligheter via talents (PoM, Iceblock, Blast Wave). Og du kan enchante mesteparten av gearet ditt med gode enchants!

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...
Kan noen gi meg hint på gear, spec og enchants for en mage 29 twink?

8927548[/snapback]

 

 

gå for 39 frost mage. e helt sinnsykt har min egen der. http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xm...lscream&n=Ashli

 

har d utrolig gøy med hon der inne. 800-1000 crits :) gå for mage e utrolig artig. fra før av hadde jeg en 29 warrior som jeg lvla opp no da. han va twink 29. vil anbefale warrior/rogue/pally for twink 29:)

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...

Akkurat om du skal gå frost eller ei, kommer ann på din smak!

Fire skader mer, frost har kanskje noe mer survival, men ikke mye.

Har du skills veit du metoder for å komme deg unna / du har insigna of ally/horde etc og vet når du skal bruke det, generelt når det gjelder gear har jeg 2 "set" som jeg liker å kalle det, ikke billigste måten å gjøre det på, men skal man twinke skal man twinke!

med full firedmg gear har jeg 203firedmg 1573hp og ca 2150mana

med hp/stam gear har jeg 80spell+ ca 1900hp og 2700mana, som jeg bruker til CC, FC og Arena matcher mot andre twink guilds.

Skal du skjekke gear/talents til mages ville jeg skjekka disse som er horde 29 twinks på Stormscale EU.

 

Fjellets, Mjölner,gogetlost og meg selv Pyrotechnics (alle på Stormscale Horde)

 

For ally mages: Adrock Ravencrest EU (eneste gode karen jeg vet om)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...