Naboblondina91 Skrevet 22. juni 2007 Del Skrevet 22. juni 2007 (endret) Hei! Lurte på om noen var interresert i å bytte billett med meg? Jeg skal dra med en stor gjeng og resten av dem har en annen inngang enn meg det er litt kjipt og lurte på om noen ville bytte? Jeg har inngang nr.3 og de har inngang nr.2 Kan jo møtes utafor der og bytte :!: Mer info om noen melder seg Hadde vært veldig hyggelig om noen ville dette altså Har ikke veldig lyst til å stå alene i 4-7 timer i kø. PM om du er interresert, trenger svar ganske fort Endret 22. juni 2007 av Naboblondina91 Lenke til kommentar
Manx Skrevet 23. juni 2007 Del Skrevet 23. juni 2007 Hvorfor bytte? Det er ikke avdelt der inne, kun tribunene på høyresiden. Hvis du dukker opp i inngang 3 med en inngang 2 billett så blir du ikke sendt bakerst i køen igjen. Det er kun for å fordele mengden som skal inn sånn at ikke alle går inn i samme port... Lenke til kommentar
Naboblondina91 Skrevet 23. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2007 Hvorfor bytte? Det er ikke avdelt der inne, kun tribunene på høyresiden. Hvis du dukker opp i inngang 3 med en inngang 2 billett så blir du ikke sendt bakerst i køen igjen. Det er kun for å fordele mengden som skal inn sånn at ikke alle går inn i samme port... 8926558[/snapback] Så det spiller ingen rolle egentlig? Jeg kan fint stå i køen til inngang 2 ?? :!: Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 23. juni 2007 Del Skrevet 23. juni 2007 Valle Hovin er en svær plass, inngang har ikke noe å si. Lenke til kommentar
Naboblondina91 Skrevet 23. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2007 Valle Hovin er en svær plass, inngang har ikke noe å si. 8927611[/snapback] du er helt sikker på det? Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 23. juni 2007 Del Skrevet 23. juni 2007 Hvorfor kontakter du ikke arrangøren på mandag for å få det bekreftet? Lenke til kommentar
Naboblondina91 Skrevet 24. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2007 Hvorfor kontakter du ikke arrangøren på mandag for å få det bekreftet? 8931223[/snapback] tenkte jeg skulle ringe Valle Hovin og spørre ja Kunne jo hende noen her hadde gjort det og visste det da Lenke til kommentar
game_master Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 er i samme situasjon selv. så hadde satt pris på om du legger ut svaret fra arrangøren dersom du ringer Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 Eg sjekka opp med billettservice no. Inngang har ingenting å seie. Går inn der du vil. 9010848[/snapback] Lenke til kommentar
Marbash Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 Hvorfor bytte? Det er ikke avdelt der inne, kun tribunene på høyresiden. Hvis du dukker opp i inngang 3 med en inngang 2 billett så blir du ikke sendt bakerst i køen igjen. Det er kun for å fordele mengden som skal inn sånn at ikke alle går inn i samme port... 8926558[/snapback] håper dette er sant, for da blir nok vi nødt til å kunne sitte der hvert fall. Lenke til kommentar
xyrix Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 øyøyøy jeg trenger å bytte bilett også ! Har inngagn 2 og trenger inngagn 4 .. none som har ? o_O Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå