Gå til innhold

Opprette StarCraft underforum?

Ville du benyttet deg av en slik kategori?  

90 stemmer

1. 1. Ville du benyttet deg av en slik kategori?

• Ja.
      54
    • Ja, men ser ikke behov for en egen kategori.
      6
    • Nei, men en slik kategori kan gjerne opprettes.
      17
    • Nei og jeg vil ikke at en slik kategori skal opprettes.
      11
    • Vet ikke/ingen formening.
      2

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Som alltid i desse tilfellene blir dette vurdert etter kor mykje aktivitet det er rundt eit spel. StarCraft vil nok bli ganske populært og mykje diskutert på forumet, slett ikkje umogleg at det blir oppretta ein eigen kategori, men det vil tidene vise.

Flytter samtidig tråden til riktig kategori. :)

Lenke til kommentar

Jeg støtter forslaget helt. Når Starcraft II kommer er det nok mange, inkludert meg, som ønsker et forum for tips for ikke å bli helt forbikjørt på Battle.net. Om diskusjon.no får en treg start her vil nok andre forum ta opp all denne trafikken mens dette forumet enda er i startgropa.

Populariteten for vanlige Starcraft har også tatt seg opp veldig mye de siste ukene så det er nok ganske sikkert også aktivitet nok til å åpne denne kategorien for Starcraft (I) snakk allerede nå.

Lenke til kommentar

Jepp! Fint for alle som er interessert å ha en fast plass å sjekke for nyheter om spillets utvikling, nytt materiell(filmer++) osv. Samt det blir vel en del nostalgi- og mimre-tråder om sc1.

Nå er det kanskje ikke vanlig prosedyre å opprette en kategori kanskje et år(+) før spillet engang er ute, men nå snakker vi heller ikke om et vanlig spill! ;)

Lenke til kommentar
Kan det være en ide å flytte denne til pc-spill tråden? Kommer til å få litt flere lesere der tror jeg.

8947412[/snapback]

Siterer meg selv. Hvorfor ligger alle undersøkelsene her? Er jo mange fler som kommer til å stemme dersom de lå i en kategori nærliggende til emnet. Eks denne legges i pc-spill kategorien...? :thumbup:

Lenke til kommentar
Fordi vi som tar avgjørelser om slikt ønsker å ha tilbakemeldinger samlet under tilbakemeldinger. Vi kan ikke har alle tilbakemeldinger spredt rundt på forumets 250 forskjellige kategorier, da får vi aldri i verden ting med oss. :)

8968374[/snapback]

Skjønner. Hva med å bare linke til disse trådene i de respektive hovedfora?

Lenke til kommentar

Dette får spillmodsene avgjøre om de føler det er nødvendig. Det skal også nevnes at vi generelt sett i spilldelen av forumet ikke pleier å opprette kategorier for et spill uten at vi kan se en stor nok grad av aktivitet rundt det aktuelle spillet på forumet. Om jeg forstår spillguruene riktig så er det ikke nok aktivitet på det nåværende tidspunkt til å kunne forsvare et Starcraft underforum, men det kan bli aktuelt i fremtiden om aktiviteten skulle tilsi det. :)

Lenke til kommentar

Som Dotten seier er det aktiviteten rundt eit spel som vil vere avgjerande om eit spel får ein eigen kategori. På bakgrunn av dette framstår det ikkje som nødvendig å poste ein eigen tråd under PC-spel.

Eg vil og minne om stickyen i denne kategorien som tek for seg oppretting av nye kategoriar. Det er lurt å lese den før ein eventuelt kjem med nye poster. :)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Det har da aldri tidligere vært behov for å forhåndsopprette kategorier for å håpe på aktivitet?

Jeg husker da WoW kom ut, forumet ble så overspammet av WoW-poster at det var umulig å finne noe annet. Dette viser at man ikke trenger å opprette en egen kategori for at et spill skal bli mye diskutert. Et dedikert spillforum bør opprettes for å "holde orden" på alle postene rundt et spill. Dersom det ikke er en overflod av poster kommer det nok eller aldri til å bli det.

Lenke til kommentar

Nei, og en teori til det kan være at det aldri blir lagt opp til at noe slikt skal skje her på forumet. SC2 kommer, SC2 blir stort og det vil være en stor brukermasse som vil diskutere, både på nybegynnernivå og på høyere. Spørsmålet er bare om den siste gruppen vil feste seg fast i forumet her eller ikke.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...