Cheese_king Skrevet 22. juni 2007 Del Skrevet 22. juni 2007 heihei, det har fristet flere ganger å kjøpe spill ved å bruke disse MS points...men hvor for jeg tak i dem?? takk for alle hjelpsomme svar Lenke til kommentar
Gorthaur Skrevet 22. juni 2007 Del Skrevet 22. juni 2007 heihei, det har fristet flere ganger å kjøpe spill ved å bruke disse MS points...men hvor for jeg tak i dem?? takk for alle hjelpsomme svar 8920065[/snapback] Kjøper mine rett fra XBL. Muligens ikke den billigste løsningen, men enkelt og greit. Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 22. juni 2007 Del Skrevet 22. juni 2007 Trykk X i marketplace. Ikke værre enn det. Lenke til kommentar
DemoniZer Skrevet 22. juni 2007 Del Skrevet 22. juni 2007 Har sett det i mange data/it/elektrovare forhandlere.. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 22. juni 2007 Del Skrevet 22. juni 2007 Det er billigest fra marketplace Lenke til kommentar
Darth MToffy Skrevet 22. juni 2007 Del Skrevet 22. juni 2007 Jeg har brukt xbox.com til dette formålet.. Går mye kjappere å trykke inn visa-kortnummer og slikt med tastaturet enn med kontrollerene til boxen. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 22. juni 2007 Del Skrevet 22. juni 2007 Her i Tønsberg er hvertfall EBGames den billigste butikken å kjøpe i. Ikke alle som har mulighet til å kjøpe på nettet. Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 22. juni 2007 Del Skrevet 22. juni 2007 Jeg har brukt xbox.com til dette formålet.. Går mye kjappere å trykke inn visa-kortnummer og slikt med tastaturet enn med kontrollerene til boxen. 8920254[/snapback] hvis du betaler abonnementet med visa, trenger du ikke skrive inn dette når du kjøper ms-points Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 22. juni 2007 Del Skrevet 22. juni 2007 Jeg har brukt xbox.com til dette formålet.. Går mye kjappere å trykke inn visa-kortnummer og slikt med tastaturet enn med kontrollerene til boxen. 8920254[/snapback] hvis du betaler abonnementet med visa, trenger du ikke skrive inn dette når du kjøper ms-points 8920417[/snapback] ja det er det som er så skummelt, det er abre å trykke på knappen vips har man 5000 poeng mer... Lenke til kommentar
DemoniZer Skrevet 22. juni 2007 Del Skrevet 22. juni 2007 Her i Tønsberg er hvertfall EBGames den billigste butikken å kjøpe i. Ikke alle som har mulighet til å kjøpe på nettet. 8920288[/snapback] Stemmer ganske så bra Dit jeg har dratt, billigere der enn her i Sandefjord. Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 22. juni 2007 Del Skrevet 22. juni 2007 Jeg har brukt xbox.com til dette formålet.. Går mye kjappere å trykke inn visa-kortnummer og slikt med tastaturet enn med kontrollerene til boxen. 8920254[/snapback] Hvis du har live, har du jo kredittkort-nummeret lagt inn, så dine argumenter faller i grus. Lenke til kommentar
Dobbelmoral Skrevet 22. juni 2007 Del Skrevet 22. juni 2007 Jeg har brukt xbox.com til dette formålet.. Går mye kjappere å trykke inn visa-kortnummer og slikt med tastaturet enn med kontrollerene til boxen. 8920254[/snapback] evt koble et usb tastatur Lenke til kommentar
Cryovat Skrevet 22. juni 2007 Del Skrevet 22. juni 2007 ja det er det som er så skummelt, det er abre å trykke på knappen vips har man 5000 poeng mer... 8920497[/snapback] Har hatt altfor mange spontankjøp på den måten, egentlig skummelt effektiv strategi. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 22. juni 2007 Del Skrevet 22. juni 2007 Jeg bruker selv å kjøpe Points fra EB Games på Ski Storsenter i Akerhus fordi det er på vei hjem fra skolen og det billigere enn å kjøpe det over nett, sparer en femtilapp, noe som er litt for gjerrigknark som meg.. Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 23. juni 2007 Del Skrevet 23. juni 2007 Har hatt altfor mange spontankjøp på den måten, egentlig skummelt effektiv strategi. 8923716[/snapback] Du har rett i det. Har sikkert fem Live Arcade spill som jeg ikke har spilt mer enn en time. Lenke til kommentar
Darth MToffy Skrevet 23. juni 2007 Del Skrevet 23. juni 2007 Jeg har brukt xbox.com til dette formålet.. Går mye kjappere å trykke inn visa-kortnummer og slikt med tastaturet enn med kontrollerene til boxen. 8920254[/snapback] Hvis du har live, har du jo kredittkort-nummeret lagt inn, så dine argumenter faller i grus. 8920806[/snapback] Eh nei!? Jeg har ikke kjøpt live ved å legge inn mitt visa-nummer og vil aldri gjøre det etter å ha lest skrekkhistoriene fra folk som har slitt med å få fjernet kortet sitt derfra. Man kan kjøpe live på flere måte også må du huske. Og til den som skrev "kobl til usb-tastatur": hva hvis man ikke har usb-tastatur? Uansett var posten min kun en opplysning om hvordan det kan gjøres. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 23. juni 2007 Del Skrevet 23. juni 2007 Flyttes til butikkdiskusjon. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå