Gå til innhold

Hvor kjøper dere Microsoft Points?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
heihei, det har fristet flere ganger å kjøpe spill ved å bruke disse MS points...men hvor for jeg tak i dem??

:dontgetit:

takk for alle hjelpsomme svar :yes:

8920065[/snapback]

Kjøper mine rett fra XBL.

Muligens ikke den billigste løsningen, men enkelt og greit.

Lenke til kommentar
Jeg har brukt xbox.com til dette formålet.. Går mye kjappere å trykke inn visa-kortnummer og slikt med tastaturet enn med kontrollerene til boxen.

8920254[/snapback]

hvis du betaler abonnementet med visa, trenger du ikke skrive inn dette når du kjøper ms-points

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789
Jeg har brukt xbox.com til dette formålet.. Går mye kjappere å trykke inn visa-kortnummer og slikt med tastaturet enn med kontrollerene til boxen.

8920254[/snapback]

hvis du betaler abonnementet med visa, trenger du ikke skrive inn dette når du kjøper ms-points

8920417[/snapback]

ja det er det som er så skummelt, det er abre å trykke på knappen vips har man 5000 poeng mer...

Lenke til kommentar

8920254[/snapback]

Hvis du har live, har du jo kredittkort-nummeret lagt inn, så dine argumenter faller i grus. :)

8920806[/snapback]

Eh nei!?

Jeg har ikke kjøpt live ved å legge inn mitt visa-nummer og vil aldri gjøre det etter å ha lest skrekkhistoriene fra folk som har slitt med å få fjernet kortet sitt derfra.

Man kan kjøpe live på flere måte også må du huske. Og til den som skrev "kobl til usb-tastatur": hva hvis man ikke har usb-tastatur?

Uansett var posten min kun en opplysning om hvordan det kan gjøres.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...