Gå til innhold

Metroid Prime 3 kommer 20 August :)

XtaZ

Anbefalte innlegg

LINK

Mulig noen visste release datoen allerede men jeg visste den ikke før jeg leste denne nyheten :) MP 3: Corruption kommer 20 August som er tidligere enn antatt og testere har også hyllet styringen med Wiimoten veldig positivt :) De sier MP 3 setter ny FPS standard med Wiimoten å det er jo good news :thumbup:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Men du må huske på at dette bare er i USA. Lanseringsdato for Europa er enda ikke satt.

EDIT:

Wii-fan.net skrev forresten en artikkel om dette 21. Mai. Ikke ment som et " Dette er jo gamle nyheter!" innlegg, tenkte jeg bare skulle informere om det :)

Endret av [NOR]Andreas
Lenke til kommentar

Gjelder bare i USA. Men spillet skal ifølge Nintendo komme hit også i løpet av året. Så gjenstår det bare å vente til vi får vite når. Jeg tror vi vil få vite noe veldig snart.

I slutten av siste pressemelding (med masse datoer) lyder det slik:

So get ready for a sizzling summer of hot titles! When the nights start to draw there’ll be a multitude of new titles to look forward to including Metroid Prime 3: Corruption and Resident Evil The Umbrella Chronicles – more to be revealed later...
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-xHHpelJc

På Nintendo of Europe sine offisielle Q3 (Juli, August, September) utgivningslister er ikke Metroid Prime 3, Super Mario Galaxy eller Super Smash Bros. Brawl listet. Er vi heldige får vi alle disse spillene i Q4-perioden (Oktober, November, Dessember) hvor vi i så fall mest sannsynlig vil få dem opp mot juletider. Dessverre ser jeg for meg en 2008-release for disse spillene. Derimot er Super Paper Mario og Trauma Center: Second Opinion på disse listene, så noen spill får vi da.

Lenke til kommentar

Dem bruker omtrent halvt år fra USA lanseringen til Europa lanseringen, noe som jeg synes er fryktelig lenge :cry:

Super Paper Mario kom i USA 9 april, og har satt datoen til en eller gang i September.

Hvis jeg ikke ser noen av dem 3 store titlene iår som er Super Smash Bros Brawl, Super Mario Galaxy og Metroid Prime 3 så selger jeg Wii'en, vil ikke ha 2 spill så fungerer perfekt for Wii og det er Zelda og Mario Strikers Charged og ingen andre

Men Resident Evil 4 Wii Edition er også blant dem top 4 for Wii, og det kommer snart :thumbup:

Lenke til kommentar
Kan noen fortelle meg hvorfor lanseringene i Europa er så langt etter USA sine? Har det noe med produseringen av spill og gjøre eller?

8952987[/snapback]

Språk, lover, og rettigheter. Europa er flere forskjellige land med flere forskjellige lovverk, fler forskjellige tolkninger av rettigheter, og flere språk. Ergo tar arbeidet med å klargjøre utgivelser litt lenger tid.

Lenke til kommentar
Egentlig ingen unnskyldning. EA og Ubisoft lanserer så og si alle titlene sine samtidig i USA og Europa.

8956223[/snapback]

De fleste, ja. Og de bruker mye penger på å få det til. For de fleste andre utgivere er ikke det noe alternativ. Så, jo, det er en unnskyldning. En god en.

Lenke til kommentar
Kan noen fortelle meg hvorfor lanseringene i Europa er så langt etter USA sine? Har det noe med produseringen av spill og gjøre eller?

8952987[/snapback]

Språk, lover, og rettigheter. Europa er flere forskjellige land med flere forskjellige lovverk, fler forskjellige tolkninger av rettigheter, og flere språk. Ergo tar arbeidet med å klargjøre utgivelser litt lenger tid.

8956205[/snapback]

Det var vel stort sett det jeg fikk fra Nintendo of Europa når jeg spurte. Uansett er det vel rart at Nintendo sliter med senere lanseringer i Europa, siden mange andre utgivere klarer fint å lansere et spill i flere regioner samtidig.

Endret av TCi
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...