XtaZ Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 LINK Mulig noen visste release datoen allerede men jeg visste den ikke før jeg leste denne nyheten MP 3: Corruption kommer 20 August som er tidligere enn antatt og testere har også hyllet styringen med Wiimoten veldig positivt De sier MP 3 setter ny FPS standard med Wiimoten å det er jo good news Lenke til kommentar
aloras Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 (endret) Men du må huske på at dette bare er i USA. Lanseringsdato for Europa er enda ikke satt. EDIT: Wii-fan.net skrev forresten en artikkel om dette 21. Mai. Ikke ment som et " Dette er jo gamle nyheter!" innlegg, tenkte jeg bare skulle informere om det Endret 21. juni 2007 av [NOR]Andreas Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 Åh herre jesus om dette stemmer, håper vi får det i August her til lands og. Ser i alle fall frem til Prime 3, neste gladnyhet må være "Galaxy kommer 20 september". Da danser jeg megasamba på databordet. Lenke til kommentar
Alex ws Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 Isåfall regner jeg med at Smash Bros blir spart til julesalget, og blir sluppet rundt november. Jeg som vil spille det nååååå! Bæsj. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 Gjelder bare i USA. Men spillet skal ifølge Nintendo komme hit også i løpet av året. Så gjenstår det bare å vente til vi får vite når. Jeg tror vi vil få vite noe veldig snart. I slutten av siste pressemelding (med masse datoer) lyder det slik: So get ready for a sizzling summer of hot titles! When the nights start to draw there’ll be a multitude of new titles to look forward to including Metroid Prime 3: Corruption and Resident Evil The Umbrella Chronicles – more to be revealed later... Lenke til kommentar
XtaZ Skrevet 21. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2007 Jeg vil tro at et storspill som Metroid Prime 3 vil få ganske lik dato i Europa som i USA. Enten lik dato, et par dager etter eller 1 uke etter US release Lenke til kommentar
Pricks Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 Jeg er klar for denne snarest... Lenke til kommentar
Dan_H Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 Hvis det kommer til Europa i august blir jeg rett og slett overlykkelig. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-xHHpelJc Skrevet 22. juni 2007 Del Skrevet 22. juni 2007 På Nintendo of Europe sine offisielle Q3 (Juli, August, September) utgivningslister er ikke Metroid Prime 3, Super Mario Galaxy eller Super Smash Bros. Brawl listet. Er vi heldige får vi alle disse spillene i Q4-perioden (Oktober, November, Dessember) hvor vi i så fall mest sannsynlig vil få dem opp mot juletider. Dessverre ser jeg for meg en 2008-release for disse spillene. Derimot er Super Paper Mario og Trauma Center: Second Opinion på disse listene, så noen spill får vi da. Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 22. juni 2007 Del Skrevet 22. juni 2007 Dem bruker omtrent halvt år fra USA lanseringen til Europa lanseringen, noe som jeg synes er fryktelig lenge Super Paper Mario kom i USA 9 april, og har satt datoen til en eller gang i September. Hvis jeg ikke ser noen av dem 3 store titlene iår som er Super Smash Bros Brawl, Super Mario Galaxy og Metroid Prime 3 så selger jeg Wii'en, vil ikke ha 2 spill så fungerer perfekt for Wii og det er Zelda og Mario Strikers Charged og ingen andre Men Resident Evil 4 Wii Edition er også blant dem top 4 for Wii, og det kommer snart Lenke til kommentar
kaasa92 Skrevet 23. juni 2007 Del Skrevet 23. juni 2007 Kanskje jeg kjøper dette. Kjøpte akkurat Metroid Prime til GC (spiller det på Wii'en). Kanskje jeg får kjøpt meg 2'ern før dette kommer Lenke til kommentar
Mevon Skrevet 27. juni 2007 Del Skrevet 27. juni 2007 Kan noen fortelle meg hvorfor lanseringene i Europa er så langt etter USA sine? Har det noe med produseringen av spill og gjøre eller? Lenke til kommentar
jon-t Skrevet 27. juni 2007 Del Skrevet 27. juni 2007 Har kanskje noko å gjøre med at europeiske utgivelser må oversettes til 5 språk. Nå nå skal det sies at det er nokon spill som kjem mykje tidligere i europa enn usa også Lenke til kommentar
Niskivara Skrevet 27. juni 2007 Del Skrevet 27. juni 2007 Kan noen fortelle meg hvorfor lanseringene i Europa er så langt etter USA sine? Har det noe med produseringen av spill og gjøre eller? 8952987[/snapback] Språk, lover, og rettigheter. Europa er flere forskjellige land med flere forskjellige lovverk, fler forskjellige tolkninger av rettigheter, og flere språk. Ergo tar arbeidet med å klargjøre utgivelser litt lenger tid. Lenke til kommentar
kilik Skrevet 27. juni 2007 Del Skrevet 27. juni 2007 Egentlig ingen unnskyldning. EA og Ubisoft lanserer så og si alle titlene sine samtidig i USA og Europa. Lenke til kommentar
Niskivara Skrevet 27. juni 2007 Del Skrevet 27. juni 2007 Egentlig ingen unnskyldning. EA og Ubisoft lanserer så og si alle titlene sine samtidig i USA og Europa. 8956223[/snapback] De fleste, ja. Og de bruker mye penger på å få det til. For de fleste andre utgivere er ikke det noe alternativ. Så, jo, det er en unnskyldning. En god en. Lenke til kommentar
Luminoth Skrevet 27. juni 2007 Del Skrevet 27. juni 2007 Herregud jeg gleder meg til dette spillet. En av grunnene til at jeg kjøpte Wii Lenke til kommentar
SWRT91 Skrevet 27. juni 2007 Del Skrevet 27. juni 2007 Gleder meg, skal være den ultimate fps spillet. Slår sikkert halo 3 langt ned i støvlene!! Lenke til kommentar
TCi Skrevet 27. juni 2007 Del Skrevet 27. juni 2007 (endret) Kan noen fortelle meg hvorfor lanseringene i Europa er så langt etter USA sine? Har det noe med produseringen av spill og gjøre eller? 8952987[/snapback] Språk, lover, og rettigheter. Europa er flere forskjellige land med flere forskjellige lovverk, fler forskjellige tolkninger av rettigheter, og flere språk. Ergo tar arbeidet med å klargjøre utgivelser litt lenger tid. 8956205[/snapback] Det var vel stort sett det jeg fikk fra Nintendo of Europa når jeg spurte. Uansett er det vel rart at Nintendo sliter med senere lanseringer i Europa, siden mange andre utgivere klarer fint å lansere et spill i flere regioner samtidig. Endret 27. juni 2007 av TCi Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå