Cuneax Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 Hei. Det er ikke sikkert alle har fått med seg at det i det siste har blitt opprettet to nye underforum i kategorien Musikk, så jeg annonserer de herved her: Albumguider, hvor brukernes egne guider til utvalgte diskografier har blitt lagt, og Konserter, festivaler og liknende, hvor man kan diskutere og anbefale alt innen temaet. Have fun! Lenke til kommentar
huf Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 Endeleg får vi sortert ut alle albumguidane. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 Endeleg får vi sortert ut alle albumguidane. 8914490[/snapback] Yeah, og festival-del gjør det mer oversiktelig også ^^ Lenke til kommentar
svinepelz Skrevet 26. juni 2007 Del Skrevet 26. juni 2007 Egen kategori for albumguider er vel bra det, men er postlengden kortere der enn i det generelle musikkforumet? Min stakkars guide til David Bowie ble kutta på slutten da den ble flytta over dit Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 17. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2007 Det skal i teorien være samme plassmengde over hele forumet. Hva som skjedde i tilfellet der er ikke godt å si. Jeg tok det opp internt og de bare klødde seg i hodet ^^ Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 26. juli 2007 Del Skrevet 26. juli 2007 Grei inndeling. Takk til forumstyre for forbedringen Lenke til kommentar
stoltz Skrevet 27. juli 2007 Del Skrevet 27. juli 2007 Det var virkelig en forbedring. Fortsett sånn. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå