konsollspiller Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 200 boxed titles, 180 for PSN Kaz Hirai, president of Sony Computer Entertainment, has promised a total of 380 titles for release on the PlayStation 3 before next March. According to a Reuters report, the company boss told the Nikkei business daily that the massive software push was to help boost slow sales of the next-gen console. Around 200 of the expected titles will be boxed for retail, while a further 180 games are to be made available over the PlayStation Network. Hirai told Nikkei that the format holder will work closely with third-party software publishers on promoting new titles with in-store marketing and special events. The latest Japanese hardware sales supplied by Media Create show that the PlayStation 3 sold 8,776 units for the week ended June 10, compared to 64,529 sales of Nintendo's Wii. Kilde Lenke til kommentar
tidus2k4 Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 (endret) Ser godt ut det. Gleder meg til å få litt mer å velge imellom. Det er faktisk vanvittig mange spill.. Endret 21. juni 2007 av tidus2k4 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 Svært så mage spill ja, 17 nye spill må komme hver måned til salgshyllene for å nå 200 innen mars neste år. De er nå 40 titler ute i usa i følge tothegame. I mine øyner synes jeg det høres litt mye ut, men jeg skal være den første til å innrømme jeg ikke har peiling... Lenke til kommentar
tidus2k4 Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 Jeg synes også det høres vanvittig mye ut ja.. Nå skal det bli spennende å se hvor mange av disse som blir forsinket, men alikevel. Selv om 200 av de skulle bli forsinket, så er det fortsatt mange. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 Ikke for og virke som en Xbot, men jeg gleder meg til og se de 380 spillene ^^ Lenke til kommentar
tidus2k4 Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 (endret) Jeg må si meg enig der, er dette nye spill da eller er det totalt sett? Hvis jeg ikke telte feil, så har ps3 rundt 41 spill ute nå.. inkludert psn spill. Endret 21. juni 2007 av tidus2k4 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 Vi har mye crap i vente 8911493[/snapback] Mannen har talt igjen! Men altså, noen perler får vi jo uansett. Men sikkert mest jall og ball ifom av porter og slikt. Lenke til kommentar
Avean Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 Hvis dere sammenligner Playstation, Xbox og Nintendo sine titler så har kanskje Playstation 10x flere titler som har fått 9/10 under beltet Dessuten flere av klassikerene dere nyter på Xbox er født og oppvokst under Playstation miljøet. Verdt å tenke på, respekter dine eldre sier jeg bare Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 Hvis dere sammenligner Playstation, Xbox og Nintendo sine titler så har kanskje Playstation 10x flere titler som har fått 9/10 under beltet Dessuten flere av klassikerene dere nyter på Xbox er født og oppvokst under Playstation miljøet. Verdt å tenke på, respekter dine eldre sier jeg bare 8914581[/snapback] *Bøyer seg i støvet* Oh store Atari, Sega og Nintendo, jeg viser dere min respekt som de "store eldre" dere er. Var vel de du mente når du sa respekt for dine eldre? Anyway. 200 titler er en god del det. Tenker det blir mye dritt av de, så med litt filtrering har dere vel 20, 30 gode titler i vente og et basseng dritt. Om man regner at EA klarer å spy ut 100 av de titlene uten problem så har de andre selskapene 100 titler å ta seg av. Ikke noe problem Lenke til kommentar
Alex ws Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 Jeg vil gjerne ha noen av dem nå. Var ute på EB idag og kikka over PS3-titlene, ikke mye nytt siden launch. Ninja Gaiden kommer jo snart, men en polert utgave av et XBox-spill får ikke akkurat nakkehåra til å reise seg. (dette er ikke for å disse eller provosere, det er faktisk et aktuelt tema for meg som har planer om å kjøpe PS3 veldig snart) Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 Hvis dere sammenligner Playstation, Xbox og Nintendo sine titler så har kanskje Playstation 10x flere titler som har fått 9/10 under beltet Så har Play Station vært her i X antall mange flere år enn spesiellt Xbox også da Og det er ikke PS1 spill og Xbox spill som blir tatt med i beregningene når man snakker om denne generasjonens konsoller, det skjønner du og. Dessuten flere av klassikerene dere nyter på Xbox er født og oppvokst under Playstation miljøet. Verdt å tenke på, respekter dine eldre sier jeg bare Jasså, greit nok. Men bryr det meg merkverdig? Sålenge spillet er eksklusivt til X360 eller PS3 så jeg jeg egentlig blanke i hvor det kommer fra. Multiplatform spill er nettop, det multiplatform, og da driter jeg også i hvilken konsoll det kom til først, ettersom det er ute til begge. Og nå kom Avean som vanlig og blusset opp dette.... Lenke til kommentar
Swoofah Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 Hvis dere sammenligner Playstation, Xbox og Nintendo sine titler så har kanskje Playstation 10x flere titler som har fått 9/10 under beltet Dessuten flere av klassikerene dere nyter på Xbox er født og oppvokst under Playstation miljøet. Verdt å tenke på, respekter dine eldre sier jeg bare 8914581[/snapback] Jeg klarer ikke helt å se relevansen til topic her altså.. Ellers så tror jeg det blir mye spill av ymse slag isåfall. Mange som vi sikkert aldri vil høre om engang.. Men vi får nå vente å se Lenke til kommentar
Remedi Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 Helt herlig. Tydelig at PS3 kommer til å dra fra de andre snart ja. 380 spill! Lenke til kommentar
Elmek38 Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 Det var da mange spill på kort tid. Men det skader ikkje med eit godt spill utvalg. Noe PS3 trenger. Lenke til kommentar
Alex ws Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 Helt herlig. Tydelig at PS3 kommer til å dra fra de andre snart ja. 380 spill! 8915023[/snapback] Vet du hvor mange spill 360 og Wii kommer til å få i samme periode, siden du vet at PS3 kommr til å "dra i fra dem"? Lenke til kommentar
Remedi Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 Helt herlig. Tydelig at PS3 kommer til å dra fra de andre snart ja. 380 spill! 8915023[/snapback] Vet du hvor mange spill 360 og Wii kommer til å få i samme periode, siden du vet at PS3 kommr til å "dra i fra dem"? 8915087[/snapback] Nei, men jeg vet at de ikke får i nærheten like mange bra spill som Playstation 3. Får 360 MGS4? Nei. Får den GT5? Nei. Får den Final Fantasy? Nei. Osv osv. Dette er spill massene vil ha. De vil ikke ha Bioshock og Forza. Lenke til kommentar
Alex ws Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 Sist jeg sjekka har Halo solgt bedre enn de fleste titlene du nevner der. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 Får 360 MGS4? Nei. Får den GT5? Nei. Får den Final Fantasy? Nei. Osv osv.Dette er spill massene vil ha. De vil ikke ha Bioshock og Forza. Joda Derfor Forza har solgt som ett vilt helvette, også derfor Bioshock er ett av de mest ventede spillene 2007. For ikke og snakke om: - Halo 3 - Fable 2 - Ace Combat 6 - Age of Conan: Hyborian Adventures - Alan Wake - Mass Effect - Too Human - Two Worlds - Tom Clancy’s Splinter Cell: Conviction - Huxley - Colin McRae DiRT Da kan du kommer her med Motorstorm og Resistance og si at de + GT5 og MGS4 knuser Xbox 360 sitt opptog. Det er nemlig ikke en selvfølge at alle de 380 spillene er knall-spill. Hva om bare 2 av de er verdt over 50kr? Hva sier du da? Ikke vær så skråsikker Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå