zeox Skrevet 19. juni 2007 Del Skrevet 19. juni 2007 (endret) har spillt det en god time nå, og må si meg skuffet så langt. men, dette er kun en beta. forhåpentligvis fikser de på en del av spillet før det kommer i august. Endret 21. juni 2007 av Zeph Lenke til kommentar
PantZman Skrevet 20. juni 2007 Del Skrevet 20. juni 2007 Etter å ha sett et par videoer fra spillet så satt jeg igjen med Battlefield 2/2142 i tankene. Jeg synest hele opplegget begynner å bli ganske oppbrukt. Grafikken var heller ikke noe å rope hurra for. Skal prøve betaen om jeg får muligheten og håper på det beste. Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 20. juni 2007 Del Skrevet 20. juni 2007 Etter å ha sett et par videoer fra spillet så satt jeg igjen med Battlefield 2/2142 i tankene. Jeg synest hele opplegget begynner å bli ganske oppbrukt. Grafikken var heller ikke noe å rope hurra for. Skal prøve betaen om jeg får muligheten og håper på det beste. 8901504[/snapback] Hva mener du med at opplegget er oppbrukt? Vet du i det heletatt hva QW går ut på? Lenke til kommentar
<Iversen> Skrevet 20. juni 2007 Del Skrevet 20. juni 2007 ser man kan legge til folk, jeg kaller meg vertfall pharaoh om noen er sugne. Lenke til kommentar
PantZman Skrevet 20. juni 2007 Del Skrevet 20. juni 2007 Etter å ha sett et par videoer fra spillet så satt jeg igjen med Battlefield 2/2142 i tankene. Jeg synest hele opplegget begynner å bli ganske oppbrukt. Grafikken var heller ikke noe å rope hurra for. Skal prøve betaen om jeg får muligheten og håper på det beste. 8901504[/snapback] Hva mener du med at opplegget er oppbrukt? Vet du i det heletatt hva QW går ut på? 8902441[/snapback] Jeg mener at jeg har sett allt for mange slike lagbaserte spill komme og gå. Utifra det jeg har sett til nå så er det ikke noe nytt i dette heller. Jeg har fått beta key (betalende fileplanet medlem) så jeg skal prøve dette muligens i kveld. Lenke til kommentar
viranth Skrevet 20. juni 2007 Del Skrevet 20. juni 2007 Spilt det en time eller noe. Er litt skuffet i grunn, det er jo stort sett bare ET med annen grafikk. Liker ikke måten våpen virker og hvor vill spredning de har. Spillet har et par kule ting, men noen BF2 killer er det neppe. Grafikken var forresten ikke noe spesiell synes jeg, den var jo bra, men manglet det lille siste som vi forventer fra et "nytt" spill, selv med alt på high. Lenke til kommentar
Pansergnom Skrevet 20. juni 2007 Del Skrevet 20. juni 2007 (endret) Har bare spilt en runde men virker fett Endret 21. juni 2007 av Zeph Lenke til kommentar
leifhv Skrevet 20. juni 2007 Del Skrevet 20. juni 2007 Ikke så lett å få en betanøkkel enda i hverfall: http://www.fileplanet.com/promotions/quakewars/static/ Såvidt jeg har skjønt skal også de med gratis fileplanet abo få tilgang til nøkler i løpet av de nærmeste dagene. Forøvrig virker spillet meget lovende selv i beta versjon! Lenke til kommentar
leifhv Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 Jeg mener at jeg har sett allt for mange slike lagbaserte spill komme og gå. Utifra det jeg har sett til nå så er det ikke noe nytt i dette heller. Det er vel ikke så ofte det kommer ut et FPS spill som snur genren på hodet...dog er ETQW i stor grad forskjellig fra BF2 i mine øyne...og også ganske forskjellig fra Enemy Territory selv om gameplay modellen er lik. Gameplay i ETQW er mye raskere og hektisk enn i BF2 (om man ser på det som en fordel er opp til hver enkelt) noe som gir en vesentlig annen spillopplevelse. I tillegg er gameplay til hvert brett basert rundt oppgaver som hvert team skal fullføre i de forskjellig fasene av runden, noe som gjør at hendelsene til en hver tid er fokusert til et (evt flere) områder på brettet. I forhold til ET er gameplay modellen (heldigvis) ganske lik; man har lag, klasser, oppgaver og tilnærmet samme hastighet. Forskjellen her er av mere teknisk art som bedre grafikk, større brett, andre objectives, flere våpen, gadgets og kjøretøy. Enn så lenge det er snakk om en oppfølger er vel likhetene ikke overraskende og gjerne forventet (ref: BF -> BF2, COD->COD2, CS->CS:S , UT -> UTxxx osv). I tillegg har to to lagene i spillet forskjellig egenskaper og utstyr noe som heller ikke er så vanlig og jeg synes det gir spillet mere dybde enn spill hvor det kun er utseende som skiller de forskjellige lagene. Grafisk synes jeg betaversjonen ser meget bra ut; spesiellt 'view distance' er imponerende, spesielt sett i forhold til hvor hvor bra ytelsen er. Regner med at Crysis og UT3 kommer til å se bedre ut, men av de spillene jeg har prøvd så langt er ETQW vinneren. Av negativ art har jeg ingen store bemerkninger...det er selvsagt en del bugs siden dette er en betaversjon, men regner med at id/SD som alltid leverer en solid releaseversjon når den tid kommer. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 (endret) Tråden vart stengt feilaktig fordi eg trudde den andre tråden handla om det samme. Denne tråden skal brukast til å diskutere Quakewars betaen for dei som har prøvd. Diskusjon rundt nedlasting frå Fileplanet kan dykk ta her. Har samtidig henta eit par innlegg frå den andre tråden over her. Endret 21. juni 2007 av Zeph Lenke til kommentar
Pansergnom Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 Har ikke stroggene rocket launcher? Er det noen som vet om det kommer flere maps i betaen foresten? Lenke til kommentar
leifhv Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 Har ikke stroggene rocket launcher? Er det noen som vet om det kommer flere maps i betaen foresten? 8912891[/snapback] Strogg har et tilsvarende våpen (Obliterator) som har tilnærmet samme egenskaper som RL. Tviler på at det kommer flere maps til betaversjonen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå