Jooakim Skrevet 19. juni 2007 Del Skrevet 19. juni 2007 (endret) PowerStrip er et flittig brukt program blant gamere. Programmet gjør skjermbildet lysere, slik at en kan lettere se i for eksempel mørk på De_dust2. Programmet blir ikke regnet som juks - og en vil ikke bli VAC-bannet av å bruke det. Etter ønske, skriver jeg en guide om dette programmet. For å komme i gang, må en laste ned programmet (da-a). Det kan dere gjøre herfra. Jeg regner med at de fleste klarer å installere dette programmet - om du står fast, så kan du spørre i tråden om hjelp. Når du har installert programmet, kommer det opp et slikt ikon. Høyreklikk på dette -> Options -> Hot key manager. Om ikke instillingene ser ut slik som det klikkbare bildet nedenfor viser, vil jeg anbefale å stille de inn slik. Det du da gjør, er å starte CS - eller hvilket som helst annet program, deretter trykker du på Ctrl, Alt og + (trykk flere ganger om det ikke ble lyst nok). Om det ble for lyst trykker du på Ctrl, Alt og -. Nedenfor ser du skjermskudd av hvordan det vil bli seende ut i mørk på De_dust2. PS! Etter du er ferdig å spille, er det lurt å resette fargene, slik at du unngår å få for mørke bilder om du holder på med for eksempel Photoshop. For å resette fargene, trykker du på Ctrl, Alt og F1. Med mindre du kjøper programmet, må du vente i 19 sekunder, for så å trykke Close, for at programmet skal bli "aktivert". Guiden kan selvfølgelig brukes på andre fora - her ligger kildefilen (med BB-codes). Det er ønskelig at det blir PM'et meg om hvor den blir brukt! Lykke til! Endret 9. februar 2008 av Jooakim Lenke til kommentar
DemoniZer Skrevet 19. juni 2007 Del Skrevet 19. juni 2007 Kanskje verdt å ta med at hver gang programmet startes (i oppstart by default) kommer det opp en notis med tips som har en timeout funksjon. Du får ikke lukket denne før det har gått "x" antall sekunder. Med mindre du har en registert versjon. Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 19. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2007 Takk, glemte å nevne det! Lenke til kommentar
DemoniZer Skrevet 19. juni 2007 Del Skrevet 19. juni 2007 Takk, glemte å nevne det! 8896083[/snapback] Bare hyggelig det, jeg bare vet at jeg irriterte meg såpass lenge over den, jeg kjøpte lisensiert versjon. Lenke til kommentar
neadii Skrevet 19. juni 2007 Del Skrevet 19. juni 2007 Lurer på en ting, åssen blir fargen ute i sola? Ettersom at det ble veldig lyst i mørk på dd2. Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 19. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2007 Lurer på en ting, åssen blir fargen ute i sola? Ettersom at det ble veldig lyst i mørk på dd2. 8896164[/snapback] Det vil fungere helt fint - er kanskje litt ekkelt i begynnelsen, men det går over. Lenke til kommentar
kjetilm Skrevet 19. juni 2007 Del Skrevet 19. juni 2007 Super guide. Har lenge tenkt å laste ned pstrip så det var fint det kom en guide Så nå ser jeg fram til en lysere hverdag Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 20. juni 2007 Del Skrevet 20. juni 2007 (endret) OMFG!! CTRL + ALT + F1 fungerer ikke!! KRISE!! EDIT: Var bare å trykke på ikonet --> Color profiles --> Color defaults. EDIT 2: Hadde F Lock på.. Nå fungerer det.. Endret 20. juni 2007 av Slettet-3t93k9 Lenke til kommentar
Tatt av vinen Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 Genialt program, rett og slett. Flott guide. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå