VetleRsport Skrevet 18. juni 2007 Del Skrevet 18. juni 2007 Her kan dere diskutere mitt 2 prosjekt Trykk her Og dere husker kanskje det forrige prosjektet mitt som ikke er helt ferdig? Prosjekt Random Lenke til kommentar
Nitrob Skrevet 18. juni 2007 Del Skrevet 18. juni 2007 Bra du er i gang igjen Hvordan skal du "glatte" ut fronten? Lenke til kommentar
VetleRsport Skrevet 18. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2007 Bra du er i gang igjen Hvordan skal du "glatte" ut fronten? 8891080[/snapback] Jeg tenkte og sparkle eller kanskje plast sveising.. Men blir nok sparkling, så sliper jeg ned med først 800 og vann og til slutt 1000 og masse vann. Da skal det vel bli bra Lenke til kommentar
Nitrob Skrevet 18. juni 2007 Del Skrevet 18. juni 2007 Skulle vel gå greit det, bare rippe opp der du skal sparkle over med 80 papir eller noe så sparkelen får noe og feste seg i. Ikke rippe der du ikke skal sparkle så! blir mye ekstra arbeid da Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 18. juni 2007 Del Skrevet 18. juni 2007 Utenom at det er litt stock så ser det bra ut! Alltid fint med nye prosjekter til forumet! Stå på, lag et beist av et kabinett .. Lenke til kommentar
VetleRsport Skrevet 20. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2007 Har masse planer i hodet nå, og håper det blir konge Takker for komentarer. Lenke til kommentar
VetleRsport Skrevet 28. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2007 Nå er det sommer da.. Blir nok ikke gjort så veldig mye i sommer men kommer masse i slutten av ferien tenker jeg God sommer alle sammen! Lenke til kommentar
VetleRsport Skrevet 2. august 2007 Forfatter Del Skrevet 2. august 2007 Hva synes dere om den sorte fronten jeg lakka da folkens? Lenke til kommentar
Nitrob Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 Fronten så litt "grov" ut mulig det er bare bildet som gjør det? Burde ha samme farge på helle kabinette ja Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå