Equerm Skrevet 17. juni 2007 Del Skrevet 17. juni 2007 La oss si at dere har en venninne.. Som, av en eller anna grunn, har gjort noe så lurt som å prøve putte en ananas opp i vagina. Som de fleste veit, er ikke en ananas skapt for å puttes oppi noen vagina, så denne lager da en del sår, som igjen forårsaker mye smerte for vedkommende. Hva ville dere rådet henne til å gjøre? Lenke til kommentar
cozmos Skrevet 17. juni 2007 Del Skrevet 17. juni 2007 hvis skaden allerede er skjedd, gå til lege. hvis ikke, DON'T DO IT! Lenke til kommentar
Iril Skrevet 17. juni 2007 Del Skrevet 17. juni 2007 Hvorfor en annanas? Den er jo omtrent større enn et baby hode. Det går mot all logisk tankegang å prøve å putte den opp i der. Får vondt bare ved å tenke på det.. Lenke til kommentar
Bamsemumsen Skrevet 17. juni 2007 Del Skrevet 17. juni 2007 Hypotetisk situasjon ja. Dra til lege umiddelbart. Ikke kast bort mer tid her. Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 17. juni 2007 Del Skrevet 17. juni 2007 Alt du vil/kan putte i munnen kan du også putte i vaginaen. En fin huskeregel. Lenke til kommentar
Q-tip Skrevet 17. juni 2007 Del Skrevet 17. juni 2007 Fastlegen er din venn. Hvis denne personen blør mye ville jeg vurdert å stikke på legevakta. Rent hypotetisk: Hvis noen nå har puttet inn en ananas, har den blitt tatt ut? Lenke til kommentar
pumba50 Skrevet 17. juni 2007 Del Skrevet 17. juni 2007 (endret) Prøv å få ut anansen igjen og skyll med vann. Gjør det ennå vondt, er det vel ikke annet å gjøre enn å ringe legen evnt. spørre nettdoktoren, han er vel vant til slike spørsmål :!: Neste gang, bruk en agurk eller en banan! Endret 17. juni 2007 av Databamse Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 17. juni 2007 Del Skrevet 17. juni 2007 Regner ikke med noen har gjort det nei. Men man måtte ha vært svært forstyrret om man faktisk prøvde. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 17. juni 2007 Del Skrevet 17. juni 2007 (endret) Hmm, jeg ville iallefall ikke ventet på noen fastlege, de har jo som regel ikke tid til å se deg før etter iallefall ett par dager. legevakta eller sykebil (om personen ikke klarte å bevege seg) måtte vel være det eneste alternativet her... Fjernet off topic ~Moderator Endret 17. juni 2007 av Alastor Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 17. juni 2007 Del Skrevet 17. juni 2007 Stenges for opprydding, og flyttes til helseforumet. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 17. juni 2007 Del Skrevet 17. juni 2007 Da kan man forsøke å svare seriøst på dette spørsmålet, useriøse svar blir som vanlig slettet . Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 17. juni 2007 Del Skrevet 17. juni 2007 (endret) Alt du vil/kan putte i munnen kan du også putte i vaginaen. En fin huskeregel. 8884352[/snapback] Kanskje hun ikke så problemet med å ha ananasen i munnen? Endret 17. juni 2007 av bazukh Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 17. juni 2007 Del Skrevet 17. juni 2007 Jeg prøver igjen: Det er vel ikke så mye annet å gjøre med rifter i skjeden enn å la dem gro av seg selv. Det må bare ta tiden det trenger. Hun får unngå penetrering med andre gjenstander/personer til hun har grodd. Ellers så går det vel an å prøve å smøre med milde ting som aloe vera. Ikke at jeg vet om noen effekt av det i skjeden, men det kan jo ikke skade. Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 17. juni 2007 Del Skrevet 17. juni 2007 Alt du vil/kan putte i munnen kan du også putte i vaginaen. En fin huskeregel. 8884352[/snapback] Jeg får knytteneven i munnen min. Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 17. juni 2007 Del Skrevet 17. juni 2007 (endret) Alt du vil/kan putte i munnen kan du også putte i vaginaen. En fin huskeregel. 8884352[/snapback] Kanskje hun ikke så problemet med å ha ananasen i munnen? 8885058[/snapback] Poenget med det jeg sa er at alt som ikke skader deg i munnen din kan du slenge i det lunkne hullet der nede. Selvsagt må hun tenke på at hun ikke kan putte T-bone inn, det er ikke en avfallskverne vi snakker om. Ellers så tror jeg ikke du putter hele skallet i munnen og tygger det når du skal spise. Endret 17. juni 2007 av Bruktbilen Lenke til kommentar
nomore Skrevet 17. juni 2007 Del Skrevet 17. juni 2007 Aloe Vera hjelper veldig med å lindre på småsår og rifter(uansett hvor disse er). Dersom man nå, hypotetisk sett, har fått smårifter og det svir, samt fått ut annanasen, så smør på med litt aloe vera, så kan det nok gå over/hjelpe. Men ikke putt hele planta inn! Men uansett, det er ikke uvanlig å eksprimentere med litt av hvert oppi forskjellige steder, men man bør være ekstra forsiktig. Åpne sår både fremme og bak kan fort bli eg godt grosted for bakterier og andre uvelkomne gjester. Så dersom dette faktisk har skjedd, så ta en tur til legen uansett. Det er ikke farlig(hvertfall ikke farligere en situasjonen man er i nå) og de er vant med litt av hvert. Lykke til. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 20. juni 2007 Del Skrevet 20. juni 2007 Jeg håper hun har lært leksen sin. Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 20. juni 2007 Del Skrevet 20. juni 2007 Bruke en kokosnøtt istedenfor? Lenke til kommentar
Romhelten Spiff Skrevet 20. juni 2007 Del Skrevet 20. juni 2007 Jammen... ananas? ...hel? uhhm... jammen... hvordan i all verden? Jøss, hadde jeg ikke kommet på engang. ...Hvorfor? Tilogmed uten skall kan ananas gjøre skade. (Prøv selv, ta en god bit fra en fersk ananas og putt under leppa. se om du klarer å ha den der over lengre tid) Ananas har nemlig kjøttoppløsende enzymer... Derfor kan man normalt ikke lage gele av ananas (gele inneholder stoffer fra malt bein) Lenke til kommentar
pumba50 Skrevet 20. juni 2007 Del Skrevet 20. juni 2007 Jeg var på Ica og handlet i går, så står jeg tilfeldigvis ved fruktdisken, og der står dem, de fryktede ananasene, jeg får dritstore øyne og tenker øyeblikkelig på denne tråden. Jeg pirker forsiktig på de livsfarlige taggene på frukten, disse fruktene er STORE. Så store at jeg begynner å lure på om dette egentlig bare er en tulletråd. Men vi får satse på at trådstarter har skrellet den, kutta den opp i akseptable biter og så brukt disse på en eller annen måte og så mistet den inni der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg