Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Ananas i vagina

Equerm

Anbefalte innlegg

La oss si at dere har en venninne.. Som, av en eller anna grunn, har gjort noe så lurt som å prøve putte en ananas opp i vagina.

Som de fleste veit, er ikke en ananas skapt for å puttes oppi noen vagina, så denne lager da en del sår, som igjen forårsaker mye smerte for vedkommende.

Hva ville dere rådet henne til å gjøre?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Prøv å få ut anansen igjen og skyll med vann. Gjør det ennå vondt, er det vel ikke annet å gjøre enn å ringe legen evnt. spørre nettdoktoren, han er vel vant til slike spørsmål :!:

Neste gang, bruk en agurk eller en banan! :roll:

Endret av Databamse
Lenke til kommentar

Hmm, jeg ville iallefall ikke ventet på noen fastlege, de har jo som regel ikke tid til å se deg før etter iallefall ett par dager. legevakta eller sykebil (om personen ikke klarte å bevege seg) måtte vel være det eneste alternativet her...

Fjernet off topic ~Moderator

Endret av Alastor
Lenke til kommentar

Jeg prøver igjen: Det er vel ikke så mye annet å gjøre med rifter i skjeden enn å la dem gro av seg selv. Det må bare ta tiden det trenger. Hun får unngå penetrering med andre gjenstander/personer til hun har grodd. Ellers så går det vel an å prøve å smøre med milde ting som aloe vera. Ikke at jeg vet om noen effekt av det i skjeden, men det kan jo ikke skade.

Lenke til kommentar
Alt du vil/kan putte i munnen kan du også putte i vaginaen.

En fin huskeregel.

8884352[/snapback]

Kanskje hun ikke så problemet med å ha ananasen i munnen? :ermm:

8885058[/snapback]

Poenget med det jeg sa er at alt som ikke skader deg i munnen din kan du slenge i det lunkne hullet der nede. Selvsagt må hun tenke på at hun ikke kan putte T-bone inn, det er ikke en avfallskverne vi snakker om. Ellers så tror jeg ikke du putter hele skallet i munnen og tygger det når du skal spise.

Endret av Bruktbilen
Lenke til kommentar

Aloe Vera hjelper veldig med å lindre på småsår og rifter(uansett hvor disse er). Dersom man nå, hypotetisk sett, har fått smårifter og det svir, samt fått ut annanasen, så smør på med litt aloe vera, så kan det nok gå over/hjelpe. Men ikke putt hele planta inn! ;)

Men uansett, det er ikke uvanlig å eksprimentere med litt av hvert oppi forskjellige steder, men man bør være ekstra forsiktig. Åpne sår både fremme og bak kan fort bli eg godt grosted for bakterier og andre uvelkomne gjester. Så dersom dette faktisk har skjedd, så ta en tur til legen uansett. Det er ikke farlig(hvertfall ikke farligere en situasjonen man er i nå) og de er vant med litt av hvert.

Lykke til.

Lenke til kommentar

Jammen... ananas? :wow:

...hel? :cry:

uhhm... jammen... hvordan i all verden?

Jøss, hadde jeg ikke kommet på engang.

...Hvorfor? :wallbash:

Tilogmed uten skall kan ananas gjøre skade.

(Prøv selv, ta en god bit fra en fersk ananas og putt under leppa. se om du klarer å ha den der over lengre tid)

Ananas har nemlig kjøttoppløsende enzymer... Derfor kan man normalt ikke lage gele av ananas (gele inneholder stoffer fra malt bein)

Lenke til kommentar

Jeg var på Ica og handlet i går, så står jeg tilfeldigvis ved fruktdisken, og der står dem, de fryktede ananasene, jeg får dritstore øyne og tenker øyeblikkelig på denne tråden. Jeg pirker forsiktig på de livsfarlige taggene på frukten, disse fruktene er STORE.

Så store at jeg begynner å lure på om dette egentlig bare er en tulletråd. Men vi får satse på at trådstarter har skrellet den, kutta den opp i akseptable biter og så brukt disse på en eller annen måte og så mistet den inni der. :dontgetit:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...