Fisker Skrevet 17. juni 2007 Del Skrevet 17. juni 2007 Vi startet såvidt å kommentere gårsdagen i denne tråden, men for oversiktlighetens skyld, lager jeg denne, så Eplefe har et sted å putte bildene. Vi møttes ved den blå steinen i sekstiden, da kom jeg sammen med wh1te, SteffyPants og PatrickM som hang seg på oss da vi gikk forbi. Så tok noen bussen, og noen kjørte med Blib hjem til ham, så møttes vi der. Kvelden startet med Buzz, og jeg og Karsten var på lag, og selvfølgelig vant vi Genipokalen. Senere ble det Guitar Hero, som varte en god stund. Der var det for det meste Karsten, Steffyy og jeg som spilte, og det var førstnevnte som imponerte mest. Så måtte jeg gå, og noen andre må fortelle hva som skjedde etterpå. ^^ Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 17. juni 2007 Del Skrevet 17. juni 2007 Etter du dro ble det mer spilling, en del knipsing av kamera og småpreik, før vi bestemte oss for å se tidenes actionkomedie; Rush Hour. Vi tok etterhvert turen til byen, hvor vi gikk våre seperate veier og jeg ble sjekket opp av en homse. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 17. juni 2007 Del Skrevet 17. juni 2007 Vi tok etterhvert turen til byen, hvor vi gikk våre seperate veier og jeg ble sjekket opp av en homse. 8880471[/snapback] Det er ikke det homsen forteller. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 17. juni 2007 Del Skrevet 17. juni 2007 Vi tok etterhvert turen til byen, hvor vi gikk våre seperate veier og jeg ble sjekket opp av en homse. 8880471[/snapback] Det er ikke det homsen forteller. 8880540[/snapback] wh1te lyger i fylla. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 17. juni 2007 Del Skrevet 17. juni 2007 jeg ble sjekket opp av en homse. 8880471[/snapback] Og jeg var ikke der med kamera. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 17. juni 2007 Del Skrevet 17. juni 2007 Oversatt så stod Stefan foran et butikkvindu og ga seg selv komplimenter. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 17. juni 2007 Del Skrevet 17. juni 2007 Oh well, nå har fisker bitchet litt på msn, så her kommer bildene. (Sorry kvaliteten, måtte komprimere alle sammen ganske kraftig siden jeg/TLZ glemte å fikse på størrelsesinnstillingene) Blib som spiller Guitar Hero Fisker på vei inn døren Wh1te Fisker Stefan i forgrunnen, Snorre i bakgrunnen (SteffyPants og Snorre/Orresnei) Et så smått genialt bilde av Fisker, tror Steffy tok det. SteffyPants. Som sagt, så spilte vi Guitar Hero. Blib Blib, Orresnei/Snorre og Eplefe snorre/Orresnei og Eplefe Steffy, Fisker, og så vidt Wh1te SteffyTard. Mrs. Hatta TLZ og. Erhm. Nesten Eplefe SteffyPants og Fisker i bakgrunnen Mrs.Hatta, Snorre og PatrickM (aka. Fredrik, bursdagsbarnet og pus) Eplefe. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 17. juni 2007 Del Skrevet 17. juni 2007 Oversatt så stod Stefan foran et butikkvindu og ga seg selv komplimenter. 8880660[/snapback] Det har jeg absolutt ingen problemer med å tro på. Jeg vil se bilder. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 17. juni 2007 Del Skrevet 17. juni 2007 Det er jo bare de bildene Stefan og jeg tok i lykkerusen av GH og øl. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 17. juni 2007 Del Skrevet 17. juni 2007 FUN =D Mange kule bilder. Jeg tror derimot at dette bildet (http://i79.photobucket.com/albums/j148/eplefe/diskusjon-treff/IMG_5555.jpg) er ulovlig, den er omtrent 200% mer sexy enn det som er tillatt. Lenke til kommentar
Patrick de Maar Skrevet 17. juni 2007 Del Skrevet 17. juni 2007 Nå heter jeg faktisk Patrick, men okei. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 17. juni 2007 Del Skrevet 17. juni 2007 FUN =D Mange kule bilder. Jeg tror derimot at dette bildet (http://i79.photobucket.com/albums/j148/eplefe/diskusjon-treff/IMG_5555.jpg) er ulovlig, den er omtrent 200% mer sexy enn det som er tillatt. 8880720[/snapback] T-T-T-T-T-T-T-TASTY TASTY. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 17. juni 2007 Del Skrevet 17. juni 2007 (endret) Det kommer forresten jævlig mange flere bilder, fant jeg ut. o0 Jeg glemte noe sånt som.. 4 mapper som ble fylt opp. Så det kommer flere i neste posten. Nå heter jeg faktisk Patrick, men okei. Jeg vet at du heter Patrick, men Lena/Mrs.Hatta klarte jo ikke å si det. Hun kalte deg pus, Fredrik og.. Ettellerannet annet Endret 17. juni 2007 av Eplefe Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 17. juni 2007 Del Skrevet 17. juni 2007 FUN =D Mange kule bilder. Jeg tror derimot at dette bildet (http://i79.photobucket.com/albums/j148/eplefe/diskusjon-treff/IMG_5555.jpg) er ulovlig, den er omtrent 200% mer sexy enn det som er tillatt. 8880720[/snapback] Sexy overload. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 17. juni 2007 Del Skrevet 17. juni 2007 Det kommer forresten jævlig mange flere bilder, fant jeg ut. o0Jeg glemte noe sånt som.. 4 mapper som ble fylt opp. Så det kommer flere i neste posten. Nå heter jeg faktisk Patrick, men okei. Jeg vet at du heter Patrick, men Lena/Mrs.Hatta klarte jo ikke å si det. Hun kalte deg pus, Fredrik og.. Ettellerannet annet 8880831[/snapback] Jeg tror en del folk syntes det var morsomt å knipse bildeserier med speilrefleksen. Men sorter ut de styggeste bildene da. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 17. juni 2007 Del Skrevet 17. juni 2007 Speilreflekslyden er bare så forbanna sexy, og spesielt hvis den kommer 5-6 ganger på rad. GRRR. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 17. juni 2007 Del Skrevet 17. juni 2007 Speilreflekslyden er bare så forbanna sexy, og spesielt hvis den kommer 5-6 ganger på rad. GRRR. 8880974[/snapback] Indeed. Er ekstras gøy når blitsen er på. Får en jo til å føle seg som Hollywood-stjerne. :!: Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 17. juni 2007 Del Skrevet 17. juni 2007 Jeg er bare glad jeg og torbjørn har av pipelyden på vårt kamera som kommer når fokusen er klar, jeg. xD Den er så jævlig når du tar bildeserier. "piip-klikk. piip-klikk. piip-klik-klik-klikk. piip-klikk" sorry, var flere bilder enn jeg trodde her. neste gang blir det mitt kamera som er i bruk, og da skal jeg klenge meg så hardt til det at det er skremmende, og hvis andre skal ta bilder bytter jeg minnekort. Så vet jeg hvilke bilder det er jeg har tatt, og hvilke bilder det er andre har tatt. Bildene kommer senere, jeg har vondt i nakken og skal legge meg nedpå litt. Lenke til kommentar
Fisker Skrevet 17. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2007 GIEF MOAR PIX! Tok du bilder andre steder enn hjemme hos Blib? Har vi ingen bilder fra det blå steinen eller noe? Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 17. juni 2007 Del Skrevet 17. juni 2007 Det så kos ut. Hvem var det hos? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå