SemikolonP Skrevet 16. juni 2007 Del Skrevet 16. juni 2007 (endret) Da har vi en bildetråd for de som var på HW-fotball v2.0. Her får dere poste deres bilder som dere har tatt derfra. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Bilde av Sirslask Folkemengden (eller en del av den ) SO-tskjorte til en eller annen. basukh ser det ut som KittyCat tok bilde av meg, så da tok jeg bilde av henne. Av en eller annen grunn ville fingeren min være med. x) Hva gjør man uten en Nintendo DS? Meg og Sirslask. Rulez (lagt til 19 juni): . Dette er en tråd med bilder fra HW-fotball. Dette er ikke en SO-tråd. Skal dere diskutere noe utenom HW-fotball tas det i SO eller på PM. . Her skal det postes og diskuteres bilder. Skal det diskuteres noe annet som at "han brukte aimbot ved målet", skal det tas her. Endret 19. juni 2007 av ;P Lenke til kommentar
Erren Skrevet 16. juni 2007 Del Skrevet 16. juni 2007 Her er mine. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Her møttes vi. Og vi er i gang! ikke akkurat så aktivt publikum, men hey.. Shikaru som sitter alene der. Nerdefotball! :!: Nærbilde av publikum. Epletyv sitter med Kirby. Lord Myrrah var dommer, men sto utafor banen, lol. Mer publikum. vegard(Yoshi) med Kirby, Kittycat og Skrollan i bakgrunnen. Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 16. juni 2007 Del Skrevet 16. juni 2007 Man legger merke til at alle er litt triste, man ser at jeg mangler. Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 16. juni 2007 Del Skrevet 16. juni 2007 Da har vi en bildetråd for de som var på HW-fotball v2.0. Her får dere poste deres bilder som dere har tatt derfra. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Folkemengden (eller en del av den ) 8877090[/snapback] Jeg er han med kameraet O.o Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 16. juni 2007 Del Skrevet 16. juni 2007 De få bildene jeg tok kommer i morgen Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 16. juni 2007 Del Skrevet 16. juni 2007 hahe, til info så satt jeg ikke helt viggo hele tida Lenke til kommentar
SemikolonP Skrevet 16. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2007 Nå.. Er jeg og Hippie-Erlend de eneste som har posta bilder her? Want more pics! Lenke til kommentar
-Redhead- Skrevet 16. juni 2007 Del Skrevet 16. juni 2007 Om det blir noe sånt en annen gang, så skal jeg bli med og knipse masse bilder med det nye kameraet mitt Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 16. juni 2007 Del Skrevet 16. juni 2007 Ta det i bergen nestegang, da blir jeg med! Lenke til kommentar
Knofle Skrevet 16. juni 2007 Del Skrevet 16. juni 2007 (endret) Meg og Sirslask. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor 8877090[/snapback] Men lol! Jeg så deg (venstre karen på bildet) på bussen fra Kristiansand til Sarpsborg forrige helg ellerno, gjorde jeg ikke? :O Kanskje det var motsatt vei? Endret 16. juni 2007 av BurTMastA Lenke til kommentar
Skrollan Skrevet 16. juni 2007 Del Skrevet 16. juni 2007 Om det blir noe sånt en annen gang, så skal jeg bli med og knipse masse bilder med det nye kameraet mitt 8877628[/snapback] eos 400D hehe, det var mega kos, håper på flere bilder ass (og kanskje noen der jeg ikke ser ut som en dude "lost in the 80's") Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 16. juni 2007 Del Skrevet 16. juni 2007 (endret) Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Bilde av Sirslask Det var sterkt lys Endret 16. juni 2007 av Sirslask Lenke til kommentar
SemikolonP Skrevet 16. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2007 (endret) Men lol! Jeg så deg (venstre karen på bildet) på bussen fra Kristiansand til Sarpsborg forrige helg ellerno, gjorde jeg ikke? :OKanskje det var motsatt vei? 8878111[/snapback] Det gjorde du kanskje. Var på vei fra Risør til Tønsberg. Hadde vert hos mora mi. Men vet ikke hvordan du ser ut, så la nok ikke merke til deg. Endret 16. juni 2007 av ;P Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 16. juni 2007 Del Skrevet 16. juni 2007 hahe, til info så satt jeg ikke helt viggo hele tida 8877590[/snapback] Nei, vi kom også på nest sisteplass i turneringen Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 16. juni 2007 Del Skrevet 16. juni 2007 What, spilte jeg på lag med dere? Snobjorn fikk jeg vel med meg at var på laget, men ikke Shikaru... Jeg satte i hvertfall et pent mål etter en helt ok pasning fra MarkusThaMan Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 16. juni 2007 Del Skrevet 16. juni 2007 Shikaru hadde på seg grønn t-shirt som det sto GTFO på. Jeg fikk ikke med meg at jeg spilte på laget ditt . Lenke til kommentar
TorbjørnK Skrevet 16. juni 2007 Del Skrevet 16. juni 2007 Ikke frekt ment, men dere så ganske malplasert ut på fotballbanen Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 16. juni 2007 Del Skrevet 16. juni 2007 Ikke frekt ment, men dere så ganske malplasert ut på fotballbanen 8878225[/snapback] Vi VAR malplasserte, i allefall flesteparten. JohnDoeMAKT var dritrask Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 16. juni 2007 Del Skrevet 16. juni 2007 Dude, rød, blomstrete shorts i mål... Jeg var helt latterlig rævva i mål i hvertfall... Legger ut noen bilder jeg også, selv om jeg ikke har så mange Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Random kamp Samme random kamp Allyse tok masse bilder, hvor er de? Vår kjære arrangør-Ida Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå