Gå til innhold

Skate klær på nettet

Anbefalte innlegg

Hei, lurte på om noen som vet om noen gode nettbutikker som selger skate klær (t-skjorter, shortser, gensere osv.) Nettbutikken kan /bør helst være fra amerika siden det er der det ofte er billigst.

Kriteriene mine er at de ikke har en veldig dyr frakt.

Vet om et par butikker som blant annet skatewarehouse.com som har veldig rimelige priser og billig frakt. Noen som kan anbefale noen andre gode nett butikker?

Endret av Teac
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
www.formatshop.no vet jeg iallefall har mye skate ting.

kan godt være www.stress.no har noe også ;)

finnes sikkert mange andre nettbutikker også da.. men de har jeg god erfaring med.

8877918[/snapback]

Stress vet jeg om. Har handlet litt der før, men de har litt lite av de merkene jeg er ute etter. Nettbutikkene kan godt være fra amerika osv fordi du får ofte veldig fine priser men det er her frakten må være billig. Ellers så lønner det seg ikke.

Endret av Teac
Lenke til kommentar
Hmm, virker ikke som om det er mange som vet om Nocomply. Den er fin. Bra priser, og 25% norsk toll/moms whatever er inkludert i prisene der  :)

8891428[/snapback]

Vil ikke akuratt kalle det bra priser..

Kjøpte nettop en t-skjorte på session av merke DC for 349.

Samme typen kunne jeg få for 14,99 dollar fra skatewarehouse.com som tilsvarer ca 90 kroner. Fikk også et par andre t-skjorter som er i utvalget til session for bare 10 dollar.

Det er veldig fin pris.

Lenke til kommentar
Hvilke merker er du ute etter? Unødvendig å ramse opp alle butikker:P

8893637[/snapback]

dc, es, element, globe, etnies, circa, adio, emerica, volcom. osv.

Skatewarehouse lignende nettbutikker hadde vært fint. Fant frem til skateamerica.com men de hadde så utrolig dyr frakt ( 40 dollar ).

Lenke til kommentar
Du finner ganske mye rart på Ebay.

Jeg kjøpte meg en shorts der for ikke så lenge siden og jeg sjekket opp priser både her og i USA. Jeg fikk den for ca. 300 kr. inkl. frakt og alt, i Norge selges den for ca. 800 kr. og i USA for 500-600 kr.

8894341[/snapback]

Hm. Smart. Ja, jeg har også kjøpt shorts for 800 kroner. Synes det er sinnsykt dyrt sammenlignet med nettpriser.

Lenke til kommentar
www.50-50.no  Di har mye bra :)

8891495[/snapback]

Den kan jeg å anbefale! Er en stund siden jeg kjøpte noe der( par år siden) og den t-skjorta jeg kjøpte der er like fin den dag idag... Bare at den er noen nr. for små :p

Sempron.

8891687[/snapback]

Har kjøpt mye der. Og det er rask levering der, så jeg vil anbefale det på det sterkeste :)

Lenke til kommentar
http://www.skateamerica.com/store/CKY-Musi...ore-ID_C282.cfm

Jeg vet ingenting om siden utenom at de seller skateklær. Du kan søke etter skater eller merke

8896518[/snapback]

Dårlig butikk, treige med å levere, i tillegg sender de ofte feil str. Men bra utvalg :)

8896557[/snapback]

Veldig bra utvalg. Fant noen t-skjorter jeg ville ha, men kanselerte bestillingen da jeg fant ut at de skulle ha 40 dollar for å sende det til norge. Skatewarehouse skulle bare ha 12,50 for og sende det.. Har inne et par bestillinger der.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...