Wubbable Skrevet 16. juni 2007 Del Skrevet 16. juni 2007 (endret) Da har jeg fått opp en egen side http://dreamjournal.moo.no Endret 26. november 2007 av Wubbable Lenke til kommentar
Manfred Skrevet 16. juni 2007 Del Skrevet 16. juni 2007 Hva i H** skal jeg bruke det til?? Lenke til kommentar
Degeim Skrevet 16. juni 2007 Del Skrevet 16. juni 2007 Du skal bruke det til å notere drømmene dine, din lumi. Jeg må si jeg synes det så interessant ut. Lenke til kommentar
Manfred Skrevet 16. juni 2007 Del Skrevet 16. juni 2007 Jeg leter desperat etter en nytteverdi her, men jeg finner ingen... Lenke til kommentar
Blå ku Skrevet 16. juni 2007 Del Skrevet 16. juni 2007 jeg vil si det bør være mer som en el-dagbok... Lenke til kommentar
Wubbable Skrevet 16. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2007 Jeg leter desperat etter en nytteverdi her, men jeg finner ingen... 8876919[/snapback] Dagbok? (nattbok i dette tilfellet da ) Prøv det en stund, skriv ned alt du drømmer.. Er kjempekjekt å huske igjen når du leser det Lenke til kommentar
Manfred Skrevet 17. juni 2007 Del Skrevet 17. juni 2007 Ikke for å virke negativ... Men hvorfor er det kjekt? Lenke til kommentar
Wubbable Skrevet 17. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2007 Neivel, du virker som en kjedelig type... For å huske vel.. Har du det ikke kjekt når du drømmer? Lenke til kommentar
hpfarstad Skrevet 17. juni 2007 Del Skrevet 17. juni 2007 Synes slik er interessant. Mitt forslag er at dersom du skriver drømmene på engelsk, kan du gjøre oppslag på enkelte ord her: http://www.dreammoods.com/dreamdictionary/ Hvis du skriver drømmene på norsk kan du ha et tilleggsfelt der man kan skrive inn ting som var med i drømmen slik at programmet gjør oppslag på disse ordene. Lenke til kommentar
Manfred Skrevet 17. juni 2007 Del Skrevet 17. juni 2007 Jeg er kjedelig fordi jeg ikke ser nytteverdien i dine sære interesser? Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 17. juni 2007 Del Skrevet 17. juni 2007 Neivel, du virker som en kjedelig type...For å huske vel.. Har du det ikke kjekt når du drømmer? 8880064[/snapback] Nei. Den siste drømmen jeg huser drømte jeg at det var en armtykk slange med gult og svart mønster inni det venstre låret mitt. Denne måtte jeg sølvfølgelig dra ut, det var jo heslig å ha den inni der. Dette programmet vil jeg ha betalt for å laste ned. Lenke til kommentar
Wubbable Skrevet 17. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2007 (endret) Neivel, du virker som en kjedelig type...For å huske vel.. Har du det ikke kjekt når du drømmer? 8880064[/snapback] Nei. Den siste drømmen jeg huser drømte jeg at det var en armtykk slange med gult og svart mønster inni det venstre låret mitt. Denne måtte jeg sølvfølgelig dra ut, det var jo heslig å ha den inni der. Dette programmet vil jeg ha betalt for å laste ned. 8881519[/snapback] hah, må si, jeg har noe bedre fantasi enn det der ^^ https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=781650 Så får du et innblikk i hvorfor jeg liker å skrive det ned Er som å lese en scifi bok Hvis du skriver drømmene på norsk kan du ha et tilleggsfelt der man kan skrive inn ting som var med i drømmen slik at programmet gjør oppslag på disse ordene. Det er det "notes" feltet er til Og i søkeboksen kan du gjøre oppslag på ALT informasjonen programmet lagrer om hver drøm edit: Eller mente du oppslag på den siden du sa? Endret 17. juni 2007 av Wubbable Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 17. juni 2007 Del Skrevet 17. juni 2007 (endret) Manfred er, morsomt nok, ikke i stand til å se at andre har interesser som ikke sammenfaller med hans egne... Manfred, dette var utgangspunktet en tråd for de som ville bidra med noe.... Endret 17. juni 2007 av moskus Lenke til kommentar
Wubbable Skrevet 17. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2007 (endret) Heh, sant ^^ Men, har nå prøvd litt forskjellige digitale dagbøker for å få inspirasjon til flere funksjoner.. Må si at jeg syns jeg har den beste søkefunksjonen av alle jeg har prøvd så langt ^^ De fleste kan BARE søke på nøkkelord, mens min kan søke på nøkkelord, notater, år/dato/dag, rating og mer edit: Liten update... Fikset en liten bug i søkefunksjonen på notes.. La også til en backupfunksjon, og settings Hvis noen faktisk bruker programmet, så må de rename C:\vigy\DreamDB til C:\vigy\DreamDB.fddb (ny versjon av DLLen) Endret 17. juni 2007 av Wubbable Lenke til kommentar
hpfarstad Skrevet 18. juni 2007 Del Skrevet 18. juni 2007 Tenkte på å gjøre et oppslag på ord på siden, slik at når du lagrer drømmen, så gjør programmet et søk på den siden og parser ut betydningen av ordet. Drømmer du f.eks. at du kjører bil med en papegøye på taket så kan man legge inn taggene "car", "parrot" også hentes automatisk betydningen av disse nøkkelordene fram. Lenke til kommentar
kaffenils Skrevet 18. juni 2007 Del Skrevet 18. juni 2007 Trenger forslag til mer ting jeg kan ha med De fleste glemmer detaljene i en drøm i løpet av noen få minutter etter at de har våknet. Det hadde derfor vært en ide om du laget en Windows Mobile versjon av programmet. Denne versjonen kan du deretter koble til en pc og synkronisere med masterdatabasen. Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 18. juni 2007 Del Skrevet 18. juni 2007 Hvis det er skrevet i .NET så er jo det null problem å få til også Lenke til kommentar
Wubbable Skrevet 18. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2007 God ide, men hvordan lager man windows mobile programmer? Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 18. juni 2007 Del Skrevet 18. juni 2007 Man har fullversjonen av Visual Studio. Så er det bare installere "Windows Mobile 5.0 for Smartphone SDK" og "Windows Mobile 5.0 for Pocket PC SDK" og/eller "Windows Mobile 6 SDK"... Lenke til kommentar
Wubbable Skrevet 18. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2007 (endret) Bruker visual basic express jeg edit: Forresten, et mystisk problem: Date.UtcNow ligger to timer bak systemklokken... Hvorfor skjer det? Endret 18. juni 2007 av Wubbable Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå