Lilja4ever Skrevet 14. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 14. juni 2007 (endret) -- Gossip Girl -- Begynner: 6. September (usa) Creator: Josh Schwartz (The Creator of "The OC") Genre: Drama/Comedy/Romance and so on.. Noen som har planer om å følge med på denne nye serien som kanskje er sånn passelig lik "The OC" og "One Tree Hill"? Noen Linker: - Gossip Girl.co.uk - Gossip Girl - imdb Endret 14. juni 2007 av Lilja4ever Lenke til kommentar
iqlizer Skrevet 14. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 14. juni 2007 det så digg ut, Lenke til kommentar
Vannfrisk Skrevet 14. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 14. juni 2007 Regner med at jeg kommer til å bli påminnet om at jeg må følge med på den av ei venninne, så jeg skal nok sjekke ut de første episodene for å se om den er noe for meg Lenke til kommentar
hinduuu Skrevet 14. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 14. juni 2007 Har tro på denna serien, gleder meg noe sinnsjukt Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 14. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 14. juni 2007 jepp har hatt denne i kikkerten siden de nevnte den skulle komme får håpe den blir bra, tviler sterkt på at den kommer på nivå med oc og one tree hill men blir nok bra, skal hvertfall se de første episodene og se om det er noe Lenke til kommentar
Lilja4ever Skrevet 19. juni 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 19. juni 2007 jepp har hatt denne i kikkerten siden de nevnte den skulle komme får håpe den blir bra, tviler sterkt på at den kommer på nivå med oc og one tree hill men blir nok bra, skal hvertfall se de første episodene og se om det er noe 8863586[/snapback] Jepp Men blir nok underholdende, og jeg er 99% sikker på at jeg kommer til og bli passe hekta Lenke til kommentar
Vannfrisk Skrevet 19. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 19. juni 2007 Hah! Tror du blir veldig hekta, og ikke bare litt hvis du liker serien Lenke til kommentar
Lilja4ever Skrevet 19. juni 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 19. juni 2007 Hah! Tror du blir veldig hekta, og ikke bare litt hvis du liker serien 8898738[/snapback] Åhh?!? In that case, så tror jeg også du kommer til og bli passe hekta Lenke til kommentar
Vannfrisk Skrevet 19. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 19. juni 2007 Passe hekta? Ja, hvorfor ikke?Bblir neppe så hekta som deg uansett Lenke til kommentar
Jajja Skrevet 20. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 20. juni 2007 Noen som har hørt noe om den kommer til norsk TV...? Har lest bøkene (iallfall de fire første ) og synes de er diggbare! Gleder meg vilt til serien kommer på TV - Jajja Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 20. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 20. juni 2007 bøker? er det bøker av den kommende serien ? Lenke til kommentar
hinduuu Skrevet 20. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 20. juni 2007 Er ikke noen fan av bøker, men har hørt mye bra om de. Gleder meg utrolig mye til serien, kom over et sted på nettet hvor man kunne se 15min av første episode. skal se om jeg finner den igjen. Lenke til kommentar
Kalinken Skrevet 20. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 20. juni 2007 bøker? er det bøker av den kommende serien ? 8908476[/snapback] Mhhhhm. Clicky. Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 21. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 21. juni 2007 Blir nok til at jeg må se denne ja. Håper den kan fylle litt av tomrommet etter The O.C. Lenke til kommentar
Rullestein Skrevet 22. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 22. juni 2007 Blir Gossip Girl tv-serie? Haha, festlig.. Leste de første bøkene da de kom ut. Men tviler på at jeg kommer til å følge med på serien, med mindre den overgår the OC. (Og det skal godt gjøres.) Lenke til kommentar
Piken med sviket Skrevet 22. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 22. juni 2007 Ettersom at det ikke blir noe mer O.C, Veronica Mars eller Gilmore Girls tror jeg at jeg kommer til å sjekke ut denne, må jo nesten følge med på mer enn ett "teenage drama". ^^ Har lest den første boka og syns ikke det virka alt for ille. Skal visst være med en del "koselige" skuespillere også og hvis Kirsten Bell har fortellerstemmen er jo det et stort pluss. Lenke til kommentar
Vannfrisk Skrevet 22. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 22. juni 2007 Du mener vel Kristen Bell Enig i at det er et pluss! Lenke til kommentar
Piken med sviket Skrevet 22. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 22. juni 2007 Du mener vel Kristen Bell Enig i at det er et pluss! 8918387[/snapback] Skrev jeg ikke det? Eller er jeg litt for trett?;P Lenke til kommentar
Vannfrisk Skrevet 22. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 22. juni 2007 Du skrev Kirsten. Bare en liten leif kanskje Slenger med et bilde :!: Lenke til kommentar
Piken med sviket Skrevet 22. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 22. juni 2007 Du skrev Kirsten. Bare en liten leif kanskje Slenger med et bilde :!: 8918403[/snapback] Oh, ja. Klart:P Var litt redd jeg hadde skrevet Dunst og ikke Bell. Ettersom at jeg har det som vane. VM ftw:P Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå