SirAnderz Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 Somsagt, har littt sixpack, men hvordan få frem siste dæsj før sommeren? Tenker å ta to uker nå med å jogge før jobb.. Har ganske bra med energi så er ikke redd for å bli trøtt, gjør uansett ikke så mye.. Men kan det være en bra måte å forbrenne litt? Spiser heller ikke usunt, og prøver å spise 5-6 ganger hver dag.. Noen flere tips? vet det er mange tråder her om dette, men ville høre hva som er best i mitt tilfelle.. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 Så lenge vi ikke vet mer om døgnrytme, treningserfaring, matvaner++ Har vi ingen bedre forutsetninger til og gi bedre råd for akkurat deg enn det som allerede er svart på i andre tråder. Lenke til kommentar
Patience Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 Minner om retningslinjenes punkt 10, som blandt annet sier dette om korte meningsløse innlegg: Korte, unødvendige innlegg kun egnet til å øke brukerens antall poster regnes som spam, og kan straffes deretter. Det samme gjelder unødvendig/overdrevet bruk av smiles, eller innlegg som ikke inneholder annet enn smiley's. Innlegg som strider med dette er fjernet fra tråden. (Reaksjoner på moderering tas på PM og ikke i tråden som blir moderert.) Lenke til kommentar
SirAnderz Skrevet 17. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2007 Så lenge vi ikke vet mer om døgnrytme, treningserfaring, matvaner++ Har vi ingen bedre forutsetninger til og gi bedre råd for akkurat deg enn det som allerede er svart på i andre tråder. 8856560[/snapback] Legger meg vel i 12-1 tiden, drar på jobb kl hall 10.. .. Har trent en god del før, så har et veldig greit utgangspunkt... Hva mener du med matvaner? Lenke til kommentar
Patrick de Maar Skrevet 17. juni 2007 Del Skrevet 17. juni 2007 Hva mener han med matvaner? Ordet er lett å forstå. Han mener selvfølgelig hva du pleier å spise, spiser du mye fastfood, spiser du generell usunn mat? Spiser du mye godteri? (Alt er lov, men kun i bittesmå mengder, og helst ikke ukentlig, g ihvertfall ikke daglig). Joda, jogging funker. Det er veien å gå. Men husk, spiser du mye drittmat kan du ikke forvente å få vekk det siste lille fettlaget. Lenke til kommentar
SirAnderz Skrevet 17. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2007 Spiser omtrent aldri godteri, kanskje en gang i blandt(en gang i uken maks)... Spiser ikke MYE usunn mat, men blir litt, 2-3 ganger i uken vis jeg skal være ærlig... Ellers spiser jeg ikke usunn mat, men spiser veldig mye brødmat.. Er ikke så flink på å lage middag.. Lenke til kommentar
Ambusher Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 Hvor mangen sit-ups skal du ta i uka for og få six-pack i løpet av 3-4 måneder? Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 Hvor mangen sit-ups skal du ta i uka for og få six-pack i løpet av 3-4 måneder? 9007260[/snapback] Synlig sixpack, altså? Det kommer helt an på fettprosenten din. Er den lav, vil man kunne se rutene etter 3-4 måneder. Er fettprosenten høyere, må man få den ned først. Lenke til kommentar
Quantium Skrevet 6. mai 2011 Del Skrevet 6. mai 2011 Jogge, spise sunt, og jogge mere. du kan også begynne på piller som øker fettforbreningen din Lenke til kommentar
LtdEdFred Skrevet 8. mai 2011 Del Skrevet 8. mai 2011 Sit-ups hjelper veldig dårlig om målet er å få six-pack. Det må helt klart til, men kardio-trening må definitivt til. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 9. mai 2011 Del Skrevet 9. mai 2011 Jeg er uenig i begge utsagnene dine. Sit-ups må ikke til. Det er betydelig flere, og bedre, måter å trene mage på. Plankeøvelser og øvelser på ball, f. eks. Kardio trening må heller ikke definitivt til. For å gå ned i vekt og få bort litt fett må det kaloriunderskudd til. Det kan oppnås ved å spise mindre. Kardio gjør det kanskje lettere, men fortsatt ikke nødvendig. Lenke til kommentar
Kevlar Skrevet 26. mai 2011 Del Skrevet 26. mai 2011 (endret) Isolert sett er det riktig at det er kaloriunderskudd som trengs, og ikke kardio, men å anbefale totale nybegynnere "å gå i kaloriunderskudd, du trenger ikke kardio" fungerer sjelden så bra i praksis. De aller, aller fleste aner ikke hvor mye de spiser i makronutrienter om dagen, og for mange på dette forumet er det mamma som lager og bestemmer maten. Og når de først bestemmer seg for å kutte kaloriene, overdriver de gjerne maksimalt, lever på knekkebrød og tunfisk og 1500 kalorier i minus om dagen, og krasjer totalt lenge før de får sixpacken sin... Jeg vil tro at å løpe en time om dagen vil fungere mye bedre for de fleste "sommer-sixpack"-menneskene enn å begynne å rote med kostholdet, hvis de har et stabilt kosthold fra før. edit: Enig i at situps er en uting, haha. Den øvelsen har ødelagt mange rygger i månedene før sommeren. edit2: nice necro ja. Men det burde virkelig lages en "sixpack-sticky" før sommeren. Endret 26. mai 2011 av Kevlar Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 26. mai 2011 Del Skrevet 26. mai 2011 Jeg er enig i at det kan være lettere med kardio enn kcalunderskudd, men påpekte bare at LtdEdFred tok feil i at kardio må til. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå