elektroboy Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 Jeg har hørt at det er veldig status å ha Bærum skilter, som BD, BP, BR..osv De skal jo være veldig fine på det i bærum, hehe. Pappa har kjøpt ny bil, og han kjenner en som driver bilbutikk i det området. Så han fikk BR skilter Det står at bilen vil øke i pris når du skal selge den. Hva syns dere som har sånn skilt? Snobbete? Lenke til kommentar
arobicRoy Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 Bor selv i bærum og har aldri fått noen reaksjoner på at jeg har "blærum skilter" verken posetivt eller negativt. Faktisk første gang jeg tenker på det nå! 1 Lenke til kommentar
eab Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 Hva er forskjellen på om bilen er førstegangsregistrert i bærum eller i alta? Lenke til kommentar
РЦП-88 Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 (endret) Er vel samme f... men er vel bedre enn LY, YT, TV, JU, DF, PC, osv I tillegg assosierer jeg BL skilter med granada 77 modell (mao. skikkelig harry) Endret 13. juni 2007 av RCP-88 Lenke til kommentar
eab Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 Er vel samme f... men er vel bedre enn LY 8854434[/snapback] ØYH! Er det galt med LY også nå? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 En jeg hørte om hadde kjøpt bruktbil. Han måtte heve kjøpet da kona så at det ikke var Bx-skilt! Hørt på maken. Jeg kjenner også noen i Oslo som har kjøpt BMWn sin i Bærum for å få skilter derfra. De fleste bryr seg heldigvis ikke om slikt i det hele tatt, men det er jo ekstra "stilig" om det passer. For eks en original Audi Quattro med UR-skilter (ekte UR-Quattro). Eller en skikkelig problembil med UF-skilter Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 Har man UF er det automatisk problembiler - de er nemlig registrert i Ålesund UR er forresten Molde, og det har fader'n på RAVen sin. Jeg har KF-skilt, importørskilt med andre ord, fra Drammen. Lenke til kommentar
РЦП-88 Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 Hadde jo vært kult med en Lancia Delta Integrale HF 16v med regnr HF16xxx Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 Status med Bærumsskilter? Spøker du? Haha. Er du seriøs? Nei. Det er ikke det. Lenke til kommentar
agvg Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 Det er åpenbart det, mener og huske at pågangen for Statens vegvesen i Bærum var så stor at de måtte prioritere folk som hadde bostedsadresse i området og ikke alle andre tullinger som på død og liv skulle ha disse gjeve skilten uten og noengang ha satt sine ben i Bærum. Lenke til kommentar
Frysning Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 Fantastisk hvor patetisk folk klarer å bli, innser de selv hva de driver med. Lenke til kommentar
mkon Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 Er faktisk inne på noe her trådstarter. Naboen her har kjøpt 2 nye bmw`er. Kjøpt i hedmark, registret med BP skilter istedenfor FS. Hvorfor, spør ikke meg :!: Lenke til kommentar
Dipstick Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 Det er utrolig hva folk henger seg opp i. Er vel fordi vi er for redde å innrømme at bil er status, det får jammen være nok at skiltene er det Norske bilskilter er jo nokså usexy uansett, enten de er fra Bærum eller Molde... Lenke til kommentar
Mythos Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 Mange er utrolig jålete når det gjelder bil. Naboen min er en av dem. Han har BMW med Bærum skilter selvom vi bor langt unna. Selv er jeg ikke spesiellt opptatt av bilskilter, og har skilter fra der jeg bor. Bare det faktum at jeg kjører Skoda er kanskje en indikasjon av at jeg ikke er spesiellt opptatt av hva andre mener om bilen min. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 Jeg tror en av grunnene til at det er så mange BMW med Bx-skilter er på grunn av Tronrud bil. Tronrud er vel en av Norges beste på BMW, og folk pleier å kjøpe gjennom firmaet selv om de ikke bor i nærheten. De har jo riktig nok avdelinger rundt om kring, men jeg ville tippe at Tronrud Bil Asker & Bærum har litt av skylden for den høye konsentrasjoner av Bx-registrerte BMW i landet. Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 Bærum skilt=status..? Tror de aller fleste fra her jeg bor ville sett på det som alt annet enn statur om de hadde sett en med Bærum skilt. Det er nok heller mange andre tanker som først spretter inn i hodet på folk her i slike situasjoner... Lenke til kommentar
AudiA4 Skrevet 14. juni 2007 Del Skrevet 14. juni 2007 (endret) Hvor mange går rundt og tenker på at du har skilter fra Bærum uansett?.... Kommer med en Mercedes eller BMW til halv mill, og skal ha Bærum skilter fordi det er status??... TULLINGER!! Vi har BC, er ikke det Follo? Endret 14. juni 2007 av AudiA4 Lenke til kommentar
satanjapan Skrevet 14. juni 2007 Del Skrevet 14. juni 2007 Jeg har BP skilter på min å ville helst ikke ha hatt det skulle gjerne byttet til noe annet hvis det ikke var så sinnsykt dyrt. Lenke til kommentar
vargaz Skrevet 14. juni 2007 Del Skrevet 14. juni 2007 Til trådstarter, nei, bilen din blir ikke verdt en krone mer om du har bærumskilter. Så lenge at det ikke dukker opp en som absolutt vil ha bil med bærumskilter... men det samme gjelds jo om det er en som absolutt vil ha bil med KT skilter, så det går opp i opp. Men i utgangspunktet er bilen din like verdiløs med eller uten bærumskilter. Lenke til kommentar
kennyo Skrevet 14. juni 2007 Del Skrevet 14. juni 2007 Til trådstarter: Hvor i all verden står det at bilen vil øke i pris når du skal selge den, dersom den har Bærum-skilter? Tror det er noen som har vært litt lurendreier her... Hvilke bokstaver som står på skiltet, spiller jo absolutt 0, nix, nada rolle ved et bilkjøp! Kanskje med unntak om det er personlige skilter, som "ASSMAN" da... Nei, det er nok BILEN som avgjør prisen, og ikke hvilke bokstaver som står på skiltet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå