andeik Skrevet 12. juni 2007 Del Skrevet 12. juni 2007 Da har jeg vært så uheldig å komme opp i Geografi Muntlig og temaet er Befolkning. Jeg har nå hatt dette temaet i 6 timer og har ikke greid å finne en god problemstilling idet hele tatt. Tenker litt rundt klima-krisen elns? Har noen gode forslag? Lenke til kommentar
pwned Skrevet 12. juni 2007 Del Skrevet 12. juni 2007 Du kan jo nevnet problemet med en mulig overbefolkning? Vil vi få for mange mennesker på jorda hvis befolkningsveksten i u-land forsetter slik den er? Vil vi få nok mat på jorda til å dekke alles behov? Hvordan vil klimaet reagere på flere folk? og evt. løsninger... fordele ressurser bedre og kjøre ettbarnspolitikk. Lenke til kommentar
andeik Skrevet 15. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2007 Du kan jo nevnet problemet med en mulig overbefolkning?Vil vi få for mange mennesker på jorda hvis befolkningsveksten i u-land forsetter slik den er? Vil vi få nok mat på jorda til å dekke alles behov? Hvordan vil klimaet reagere på flere folk? og evt. løsninger... fordele ressurser bedre og kjøre ettbarnspolitikk. 8842483[/snapback] Takk! Tipset gav meg en 5+ på eksamen! (Fikk akkurat ikke sekseren på grunn av et par unøyaktigheter) Lenke til kommentar
pwned Skrevet 17. juni 2007 Del Skrevet 17. juni 2007 Grattis Det er litt irriterende når det er så nærme topkarakter, men 5+ er dr*tbra det også Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå